Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Κορυφαίος αγώνας στο Gran Premio de Aragόn

Οι Marc Marquez και Dani Pedrosa πέτυχαν ένα εκπληκτικό 1-2 στο  Gran Prix της Άραγκον, ξεκινώντας από τη δεύτερη σειρά εκκίνησης με σκληρά ελαστικά ο πρώτος και με μεσαία γόμα ο δεύτερος. Και οι δύο αναβάτες της Repsol Honda έδωσαν μάχες για να κατακτήσουν το έβδομο διπλό βάθρο φέτος για την ομάδα. 

Αυτή ήταν η 60ή νίκη του Marc σε όλες τις κατηγορίες, η πέμπτη του φέτος και το ένατο βάθρο του μέσα στη σεζόν - το έβδομο μάλιστα στους τελευταίους οκτώ αγώνες. Με τη νίκη αυτή ο Ισπανός δημιούργησε μία διαφορά 16 βαθμών από τον δεύτερο στην κατάταξη Andrea Dovizioso και 28 βαθμών από τον τρίτο Maverick Viñales – τους δύο πιο κοντινούς διεκδικητές του τίτλου.

Ο Dani Pedrosa, αφού έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα (1’49”140) ανέβηκε για 111η φορά στην καριέρα του στο βάθρο έχοντας 195 αγώνες στη μεγάλη κατηγορία, τους περισσότερους πλέον από κάθε άλλο Ισπανό αναβάτη (ο Carlos Checa ακολουθεί με 194 εκκινήσεις). Ο όγδοος φετινός τερματισμός του Pedrosa στο βάθρο τον ανέβασε στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας με 170 βαθμούς, 54 λιγότερους από το Marquez, με τέσσερις αγώνες να απομένουν μέχρι την ολοκλήρωση της σεζόν.  

1ος Marc Marquez

«Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή τη νίκη γιατί ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Χθες δεν αισθανόμουν  και τόσο άνετα με τη μοτοσυκλέτα, ενώ και σήμερα δυσκολευόμουν με εξαίρεση το ζέσταμα – πραγματικά δεν ξέρω γιατί. Όμως, το γεγονός ότι αγωνιζόμουν σε μία από τις αγαπημένες μου πίστες, κοντά στο σπίτι μου και μπροστά από τους οπαδούς μου, ήταν κίνητρο για μένα. Πίεσα πολύ και σε κάποιες στροφές κλείδωσα το μυαλό μου, παρότι έπεσα δύο φορές χθες. Είδα ότι ο Viñales και ο Dovi δυσκολεύονταν και ήξερα ότι εκείνη ήταν η στιγμή που έπρεπε να πιέσω και αυτό έκανα.

Είχα κάποιες πολύ δύσκολες στιγμές. Η μία όταν προσπάθησα να προσπεράσω το Valentino. Είχε μπει πιο κλειστά στη συγκεκριμένη στροφή απ’ ό,τι περίμενα και για να αποφύγω την επαφή άφησα τα φρένα και τότε κατάλαβα ότι και ο Lorenzo ήταν ακριβώς εκεί! Έτσι, κατέληξα εκτός πίστας κι εκείνη τη στιγμή ηρέμησα λίγο, παρότι συνέχισα να προσπαθώ και να μειώνω τη διαφορά. Με το που πέρασα το Lorenzo, έπρεπε να κρατήσω ρυθμό βλέποντας τον Dani να πλησιάζει γρήγορα. Τέλος πάντων, αυτό είναι το στιλ Marquez! Σίγουρα είναι σημαντικό να σκέφτεσαι το Πρωτάθλημα, όμως τώρα η κατάσταση απαιτεί να τα δίνω όλα. Έτσι, θα συνεχίσουμε με την ίδια φιλοσοφία αγώνα με αγώνα, δίνοντας το 100 τοις εκατό».

2ος Dani Pedrosa

«Ίσως, αν είχα προσπεράσει το Μaverick πιο γρήγορα, να είχα περισσότερες πιθανότητες για τη νίκη, αλλά και πάλι είμαι πολύ χαρούμενος με το σημερινό αγώνα! Ο στόχος μας ήταν να παλέψουμε για το βάθρο ή τη νίκη και αυτό το πετύχαμε. Οπότε, αν και έχω ένα παράπονο, δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα περισσότερο στην αρχή του αγώνα, καθώς φορούσα μεσαίο πίσω ελαστικό όπως και ο Maverick και δεν ήταν δυνατό να τον περάσω για κάποιους γύρους.

Επίσης, έπρεπε να διαχειριστώ τη φθορά του ελαστικού, ώστε να είμαι γρήγορος προς το τέλος και πράγματι ήμουν. Δεν κατάλαβα γιατί οι πρώτοι δημιούργησαν μία διαφορά, μια και όλοι είχαμε πάνω κάτω τον ίδιο ρυθμό. Τέλος πάντων, όταν τελικά πέρασα το Maverick, η διαφορά ήταν υπαρκτή και έτσι άρχισα να πιέζω πολύ, έκανα κάποια καλά προσπεράσματα και κάλυψα τη διαφορά, διατηρώντας ένα πραγματικά γρήγορο ρυθμό. Το έκανα με μεγάλο πάθος, κάτι που είναι καλό τόσο για μένα όσο και για την ομάδα».

                Κατάταξη Ομάδων

Θέση     Ομάδα Βαθμοί

1              Repsol Honda Team        394

2              Movistar Yamaha MotoGP           364

3              Ducati Team       314

4              Monster Yamaha Tech 3               201

5              Octo Pramac Racing        151

6              Pull&Bear Aspar Team   98

7              LCR Honda          92

8              Team EG 0,0 Marc VDS  84

9              Team Suzuki Ecstar          65

10           Reale Avintia Racing        62

11           Red Bull KTM Factory Racing       62

12           Aprilia Racing Team Gresini          55

              

Θέση     Ομάδα Βαθμοί

1              Honda   274

2              Yamaha                257

3              Ducati   248

4              Suzuki   64

5              Aprilia   55

6              KTM       46

               

 

 

 

 

 

 

Tags
Back to top button