Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Επιστήμες

Κίνα: Κατασκευάζει αεροπλάνο που θα μεταφέρει επιβάτες μέσα σε μια ώρα σε οποιοδήποτε μέρος (βίντεο)

Στην κατασκευή ενός ταχύτατου υπερηχητικού αεροπλάνου προχωρά η ΚΙΝΑ.

Οι μηχανικοί κατασκευάζουν ένα αεροπλάνο, το οποίο θα έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει επιβάτες σε οποιοδήποτε μέρος στον κόσμο μέσα σε μια ώρα. Η ομάδα των μηχανικών δοκίμασε ένα πρωτότυπο υπερηχητικό κινητήρα, σε ένα αεροπλάνο μήκους 45 μέτρων, που θα έχει την δυνατότητα να μεταφέρει έως και 10 επιβάτες σε απίστευτα υψηλές ταχύτητες.

Ο καθηγητής που είναι επικεφαλής του εγχειρήματος μαζί με τους συνεργάτες του από το Πανεπιστήμιο Αεροναυτικής και Αστροναυτικής στη Γιανγκσού δημιούργησαν τον πρωτότυπο κινητήρα και τον δοκίμασαν σε μια αεροδυναμική σήραγγα.

  Το αεροσκάφος διαθέτει φτερά δέλτα και θα ταξιδεύει πέντε φορές την ταχύτητα του ήχου λόγω του σχεδιασμού του, ο οποίος βασίζεται σε μια ιδέα της δεκαετίας του 1990 του Μινγκ Χαν Τανγκ, επικεφαλής μηχανικού του υπερηχητικού προγράμματος της NASA. Το σχέδιο, που ονομάστηκε Boeing Manta X-47C, τελικά καταργήθηκε λόγω υψηλού κόστους, αλλά και ορισμένων τεχνικών προβλημάτων.

Πλέον, η ομάδα μηχανικών στην Κίνα που βασίστηκαν στην παραπάνω ιδέα δημιούργησαν ένα νέο αεροδυναμικό μοντέλο με τρομερές επιδόσεις σε μεγάλα υψόμετρα. Η Κίνα ελπίζει ότι θα έχει ένα σημαντικό αριθμό στόλο επιβατικών αεροπλάνων αυτού του τύπου μέχρι το 2035 και θα επιδιώξει την επέκτασή τους, στους 100 επιβάτες χωρητικότητα έως το 2045.

Tags
Back to top button