Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Κι όμως, κανένα κανάλι δεν ενδιαφέρθηκε για το Λόγω Τιμής: Πού θα προβληθεί

Όσο απίστευτο κι αν ακούγεται, το Λόγω Τιμής, που έκανε πάταγο στο διαδίκτυο μόνο με το τρέιλερ που ανακοίνωνε την επιστροφή του με νέα επεισόδια παραμένει τηλεοπτικά «άστεγο». 

Την περασμένη Τετάρτη, αναρτήθηκε στο Youtube το τρέιλερ για το σίκουελ της θρυλικής σειράς του Mega με όλους τους πρωταγωνιστές 20 χρόνια μετά και έγινε viral μέσα σε λίγες ώρες. Η ειρωνεία είναι ότι, παρότι οι συντελεστές της κατέθεσαν τη σχετική πρόταση σχεδόν σε όλα τα κανάλια, δεν βρήκαν θετική ανταπόκριση.

Σύμφωνα με πληροφορίες της Realnews, το «Λόγω τιμής: 20 χρόνια μετά» γυρίζεται με στόχο κατ’ αρχάς να «ανέβει» στο Youtube και να μεταδοθεί μέσω της υπηρεσίας video on demand.

Ωστόσο, δεν αποκλείεται η μεγάλη απήχηση που είχε το τρέιλερ να κινητοποιήσει κάποιον από τους τηλεοπτικούς σταθμούς ώστε να το εξασφαλίσει, έστω και στο... παρά πέντε.

Tags
Back to top button