Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Κι όμως ένα VW Golf II «σκίζει» Aventador, Chiron και Koenigsegg One:1 (βίντεο)

Όταν περιγράφεις ένα τέτοιο αυτοκίνητο, το λεξιλόγιό σου κάπου τελειώνει. Πώς να χαρακτηρίσεις έναν 2λιτρο 4κύλινδρο τούρμπο που βγάζει 1.234 άλογα; Και η δυσκολία σου γίνεται ακόμα μεγαλύτερη αν ο κινητήρας αυτός είναι κάτω από το καπό ενός παλιού VW Golf II. Τότε ψάχνεις λέξεις στο διάστημα και τους γαλαξίες.

Φαντάζεστε πώς επιταχύνει ένα αυτοκίνητο 1.234 ίππων και μόνο 1.180 κιλών; Ε, δεν φαντάζεστε! Ο τρόπος που ανεβαίνει –ή μάλλον διακτινίζεται– η βελόνα στο ταχύμετρο είναι εντελώς απίστευτος.

Και δεν μιλάμε μόνο για το 0-100 km/h, αλλά για το 150-250!

Το Golf αυτό δεν είναι φονιάς, αλλά serial killer. Ξεκινά τους φόνους με ένα εύκολο θύμα, μια BMW M5. Και συνεχίζει κατακρεουργώντας μια Lamborghini Huracan και μια Aventador, στις οποίες μάλιστα αφήνει και handicap (προβάδισμα), ξεκινώντας πολύ μετά από αυτές.

Με τους φόνους ανοίγει η όρεξη και το Golf ζητάει αντίπαλο στα πιο γρήγορα hypercars: τη Bugatti Chiron και την Koenigsegg One:1. Εδώ δεν αφήνει handicap, ξεκινά την ίδια στιγμή και… πάλι τις σκίζει. Την Bugatti των 1.500 PS την αφήνει αρκετά δευτερόλεπτα πίσω στο 0-290 km/h!

Περιμένεις το video να τελειώσει εκεί. Αλλά όχι. Το Golf τα βάζει και με ένα Nissan GT-R R35 φτιαγμένο στους 1.600+ ίππους. Και το κερδίζει. Κι επειδή ξεμένει πια από τετράτροχους αντιπάλους, τα βάζει και με το κορυφαίο superbike δρόμου, την τρομερή Kawasaki H2R. Όχι σε κόντρα από στάση όμως, αφού η μοτοσικλέτα «δεν θα είχε καμία τύχη στο ξεκίνημα», αλλά σε rolling race από τα 100 km/h.

Δεν σας λέμε ποια είναι η έκβαση της κόντρας, θα τη δείτε στο video. Πάντως εκεί το φονικό Golf σταματά, αφού δεν απομένουν για να το συναγωνιστούν παρά μόνο κανονικά ντράγκστερ.

Ποιος έχει φτιάξει αυτή τη «μπόμπα»; Η γερμανική… Boba-Motoring. Και πέρα από τον εκρηκτικό κινητήρα, αυτό που εντυπωσιάζει στο hyper-Golf είναι το πόσο «μαμά» δείχνει, τόσο απέξω όσο κι από μέσα, όπου έχει το νορμάλ τιμόνι, ταμπλό και καθίσματα!

Βέβαια, τα 1.233,7 άλογα και τα 111,3 κιλά ροπής του κινητήρα τούρμπο, που λειτουργεί με πίεση υπερπλήρωσης στα… 4,4 bar (!!!), δεν είναι δυνατόν να περάσουν στο δρόμο από το νορμάλ σύστημα μετάδοσης. Έτσι, το Boba-Golf έχει το σύστημα τετρακίνησης 4ΜΟΤΙΟΝ κι ένα ασυγχρόνιστο σειριακό 4άρι κιβώτιο.

Τίποτε άλλο δεν θα άντεχε σε τόσο βίαιες επιταχύνσεις. Πόσο βίαιες; Κρατηθείτε: Το Boba-Golf χρονομετρήθηκε επίσημα σε drag strip, κι όπως θα δείτε στο δεύτερο video, σημείωσε τα παρακάτω απίστευτα νούμερα: 0-100 km/h σε 2,3”, 100-200 km/h σε 3,0”, 200-250 km/h σε 2,1” και 0-400 m σε 8,69” με ταχύτητα εξόδου 265 kmh… Πόσα θαυμαστικά να βάλω; Όσο για την τελική, η Boba Motoring μιλάει για κάπου 350 km/h…

Ας μη φλυαρούμε όμως άλλο. Απλά δείτε τα δύο video:

Πηγή: Κλεάνθης Τριανταφυλλίδης,

Tags
Back to top button