Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ιδανική πρόταση: Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100

Σήμερα κάθε αγορά αυτοκινήτου που γίνεται είναι αποτέλεσμα δεκάδων συνδυασμών. Τα βασικότερα όμως που ψάχνουν οι υποψήφιοι αγοραστές είναι η τιμή απόκτησης , η ποιότητα ,η αξιοπιστία, το look. Μετά ψάχνουν για την κατανάλωση , το κόστος συντήρησης και την τιμή μεταπώλησης. Φυσικά η ασφάλεια είναι αυτό που δίνει τους περισσότερους πόντους στην επιλογή.

Σήμερα οι περισσότεροι αγοραστές κινούνται ανάμεσα στα 1400 και 1600 κ.εκ και αυτοί που κάνουν αρκετά χιλιόμετρα διαλέγουν πάντα αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρες. Αν τα βάλουμε όλα αυτά κάτω και τα «ζυγίσουμε» η πλάστιγγα γέρνει υπέρ του Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100.

Οι Γάλλοι σχεδιαστές έκαναν roua mat.

Πέτυχαν αυτό που θέλει σήμερα ο σύγχρονος αγοραστής. Το 208 Blue HDi έχει πολύ καλή εμφάνιση, με προσεγμένες εξωτερικές γραμμές και πολλά ελκυστικά στοιχεία γι αυτό και είναι  μία από τις κορυφαίες επιλογές της κατηγορίας. Όμορφο και λειτουργικό είναι το εσωτερικό του αυτοκινήτου ενώ το θαύμα τους οι Γάλλοι, το έκαναν με τον κινητήρα. Και θα ξεκινήσω με τον κινητήρα αφού χάρηκα να το οδηγώ, να κάνω ατέλειωτα χιλιόμετρα και να μην έχω το άγχος για την κατανάλωση.

Ο υπερτροφοδοτούμενος πετρελαιοκινητήρας των 1,6 λίτρων αποδίδει 100 ίππους ενώ πολύ καλή είναι και η ροπή του ( 29,1 χλγμ. - από τις 1.750 σ.α.λ.). Σημαντική είναι η κίνηση του γκρούπ  PSA για λιγότερη μόλυνση της ατμόσφαιρας με το φίλτρο μικροσωματιδίων. Η Peugeot εφοδιάζει όλους τους πετρελαιοκινητήρες με επιλεκτικό καταλύτη που μειώνει έως και 90% τα οξείδια του αζώτου.

Παρά το γεγονός ότι όποιος αγοράζει αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρες, δεν ψάχνεται για επιταχύνσεις, εδώ θα σας επισημάνω ότι το συγκεκριμένο αυτοκίνητο που απευθύνεται στο ευρύτερο νεανικό κοινό, από 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται μόλις σε 9,4”. Πρόκειται για ένα «ζωντανό» αυτοκίνητο με ιδανικές επιταχύνσεις.

Αυτό το καταλαβαίνεις όταν κινείσαι στην εθνική οδό και χρειάζεται να κάνεις προσπέραση σε τριαξονικό. Δεν προβληματίζεσαι, ούτε τρομάζεις. Ακόμη και φορτωμένο να είναι το αυτοκίνητο ,ο κινητήρας δεν αγκομαχάει. Βλέπεις το στροφόμετρο να ανεβαίνει μέχρι τις 4.500 σ.α.λ  χωρίς δισταγμό. Στην ανηφόρα η προσπέραση γίνεται γρήγορα. Αρκεί ο οδηγός να ξέρει ποια ταχύτητα πρέπει να έχει στο χειροκίνητο κιβώτιο των 6 σχέσεων.

Γιατί δυστυχώς βλέπουμε οδηγούς να προσπαθούν να κινηθούν σε μια ανηφόρα στην εθνική οδό με την 6η σχέση ενώ  χρειάζεται μια 5η η και 4η σχέση. Η λογική ότι η μεγαλύτερη σχέση καταναλώνει λιγότερο είναι λάθος. Η σωστή επιλογή κάνει τη διαφορά. Και ειδικά στο αυτοκίνητο της δοκιμής ο επιλογέας είναι όχι μόνο εύχρηστος αλλά σε προδιαθέτει να κάνεις και συχνές αλλαγές αφού έχει πολύ καλή αίσθηση.

Η τελική ταχύτητα του Peugeot 208 1.6 BlueHDi είναι 190 χλμ./ώρα. Κινήθηκα  σε πολλά σημαία της εθνικής οδού – που ήταν χωρίς αυτοκίνητα- με μια ταχύτητα 150 χιλιομέτρων.  Παρά το γεγονός ότι ο ρυθμός ήταν γρήγορος, η κατανάλωση ήταν ιδιαίτερα χαμηλή. Στο μεγάλο ταξίδι δεν ξεπέρασα τα 3.63 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα ενώ μέσα στην πόλη με 1η και 2α άντε καμιά φορά και 3η ταχύτητα  στον επιλογέα η κατανάλωση ανέβηκε στα 5 λίτρα. Σημαντική συμβολή στην κατανάλωση προσφέρει το σύστημα Start/Stop που έχει καλή λειτουργία.

Εξωτερικά το αυτοκίνητο σε μαγνητίζει. Το αμάξωμα έχει όμορφη σχεδίαση με  νέα φυσιογνωμία. Από τη μπροστινή μάσκα, που είναι και το δυνατό χαρτί στο look έως την πλαϊνή γραμμή με το δυναμικό χαρακτήρα η  τα  φωτιστικά σώματα τύπου 3D LED στο πίσω μέρος που ξεχωρίζουν .

Το σπορ τιμόνι, σε συνδυασμό με τις εξίσου συμπαγείς διαστάσεις του 208 (συνολικό μήκος μικρότερο από 4 μέτρα) καθιστούν το αυτοκίνητο ευέλικτο, εξαιρετικά εύχρηστο και πραγματικά απολαυστικό στην καθημερινή χρήση.

Το εσωτερικό του αυτοκινήτου είναι σαφέστατα πιο πλούσιο με βελτιωμένα υλικά για το σαλόνι. Το ταμπλό εντυπωσιάζει με τη σχεδόν υφασμάτινη υφή του. Ο οδηγός αισθάνεται όμορφα όταν οδηγεί. Τα όργανα είναι λειτουργικά. Το εργονομικά σχεδιασμένο  i-Cockpit  παρέχει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός. Στο εσωτερικό αίσθηση κάνει ο πίνακας οργάνων που έχει ιδιαίτερη σχεδίαση. Η μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών, δίνει πρόσβαση στο σύστημα infotainment.

Λειτουργικό και ιδιαίτερα προσφιλές στους νέους που ψάχνουν τα gadget. Εύκολο και λειτουργικό είναι το σύστημα πλοήγησης. Ικανοποιητικοί είναι οι χώροι για τους επιβάτες που για να μην στριμώχνονται στα ταξίδι πρέπει να είναι τέσσερις. Ο χώρος αποσκευών έχει χωρητικότητα 285 λίτρα.

Όσο η τεχνολογία μας δίνει περισσότερες ευκολίες τόσο  η προσωπική μας πρωτοβουλία μειώνεται. Σήμερα ακούς  νέους ανθρώπους να λένε ότι θέλουν αισθητήρες παρκαρίσματος. Δυσκολεύονται χωρίς τα ηχητικά βοηθήματα. Στο 208 υπάρχουν αισθητήρες παρκαρίσματος αλλά  και  κάμερα οπισθοπορείας η οποία ανιχνεύει πίσω ,τα μη ορατά εμπόδια. Το παρκάρισμα πλέον είναι παιχνίδι με το  Park Assist. Για όσους δεν το ξέρετε πρόκειται για ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης για παράλληλο παρκάρισμα ή στάθμευση σε κενά σε ταχύτητες κάτω από 7 km/h.

Το PEUGEOT 208 1.6 BlueHDi (100 S&S), με την προωθητική ενέργεια μήνα κοστίζει 16.400 ευρώ. Είναι μια δελεαστική πρόταση. Σ αυτή την πολύ δύσκολη κατηγορία, είναι μια πολύ καλή τιμή και ανεπιφύλακτα το προτείνω συνδυάζοντας την άριστη ποιότητα κατασκευής του 208 αλλά και τον οικονομικό κινητήρα.

Tags
Back to top button