Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Hyundai: Τέλος στην εξέλιξη θερμικών κινητήρων - Που εστιάζει η εταιρεία

Ως συνέπεια της εστίασης στην ηλεκτροκίνηση ο όμιλος Hyundai φαίνεται πως θα βάλει τέλος στην εξέλιξη νέων θερμικών κινητήρων, η εταιρεία φιλοδοξεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στις εξελίξεις στην νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης και γι’αυτό το λόγο έχει στρέψει όλες τις δυνάμεις της στην ανάπτυξη της σχετικής τεχνολογίας.

Αποτέλεσμα αυτής της κίνησης φαίνεται να είναι η απόφαση για τερματισμό της εξέλιξης νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης.

Το τμήμα έρευνας και εξέλιξης του ομίλου Hyundai-KIA με έδρα στην πόλη Namyang, έχει προσωπικό που ξεπερνά τους 12.000 εργαζόμενους και σε αυτό επικεφαλής ήταν μέχρι πρότινος ο Albert Biermann που πλέον είναι τεχνικός σύμβουλος του ομίλου.

Όλοι οι μηχανικοί που εργάζονταν στο τμήμα εξέλιξης κινητήρων εσωτερικής καύσης μετακινήθηκαν στο R&D των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ γενικά όλα τα τμήματα που είχαν σχέση με ICE (internal combustion engines- κινητήρες εσωτερικής καύσης) πλέον ασχολούνται με την ηλεκτροκίνηση και πλαισιώνουν το νέο τμήμα εξέλιξης μπαταριών που ιδρύθηκε στην Namyang.

Το πλάνο για τα ηλεκτρικά μοντέλα της Hyundai περιλαμβάνει μετά το Ioniq 5 που θα είναι στη χώρα μας προς την άνοιξη το Ioniq 6 το 2022 και το Ioniq 7 το 2024. To Κia EV6 αντίστοιχα θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα τον Ιανουάριο, ενώ θα ακολουθήσει το EV9 που επίσης προγραμματίζεται για το 2024.

Tags
Back to top button