Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Hyundai i30 “N”: Η απόλαυση στην… πίστα

Μια νέα εποχή για τη Hyundai Motor σηματοδοτεί το μοντέλο υψηλών επιδόσεων, i30 N. Η σειρά N γεννήθηκε στο Namyang της N. Κορέας και ολοκληρώθηκε στη πίστα Nürburgring. Το 'N' (που εμπνέεται από το σχήμα ενός σικέιν αγωνιστικού περάσματος) αντιπροσωπεύει την ουσία της εξέλιξης των αυτοκινήτων υψηλών επιδόσεων της Hyundai Motor. 

Σχεδιάστηκε και  δημιουργήθηκε με για να συγκινήσει. Ο 4-κύλινδρος κινητήρας 2.0-λίτρων T-GDI turbo αποδίδει  275 PS και έχει ροπή 353 Nm με υψηλή απόκριση και γραμμική ισχύ εξόδου.

Όταν το οδηγήσεις θα εντυπωσιασθείς. Τουλάχιστον έτσι ισχυρίζονται οι Κορεάτες που του έκαναν εξοντωτικές δοκιμές στην πίστα.  Γνώμονας δεν ήταν οι τις επιδόσεις σε RPM (Rounds Per Minute - στροφές ανά λεπτό) αλλά σε BPM (driver heart-Beats Per Minute, ήτοι… παλμοί καρδιάς ανά λεπτό).  Σημειώστε ότι έχει Electronic Limited Slip Differential, Electronic Controlled Suspension, Rev Matching, Launch Control, ελαστικά High-Performance, lap timer και άλλα.

Το επίπεδο προσαρμογής είναι εξαιρετικό. Έχει  πέντε διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργιών N και N Custom, που προσφέρουν ποικιλία διαφορετικών διαμορφώσεων. Μπορεί να οδηγηθεί χωρίς πρόβλημα για καθημερινή χρήση αλλά και να μετατραπεί σε αγωνιστικό υψηλών επιδόσεων. Ο ήχος του κινητήρα είναι καταπληκτικός. Σου ανεβάζει την αδρεναλίνη.

Σχεδιαστικά όλες οι γραμμές είναι αγωνιστικές. Επιθετικοί εμπρός και πίσω προφυλακτήρες με μεγαλύτερους αεραγωγούς και κόκκινη χαρακτηριστική γραμμή, αεροδυναμική πίσω αεροτομή με τριγωνικό φως πέδησης, εξάτμιση διπλού σιγαστήρα, ζάντες 18 και 19 ιντσών, σπορ καθίσματα, και το χαρακτηριστικό γαλάζιο εξωτερικό χρώμα εμπνευσμένο από την Hyundai Motorsport.

 

 

Tags
Back to top button