Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

ΗΠΑ: Πολλά τα ερωτηματικά του δυστυχήματος με τον αυτόματο πιλότο του Τesla - Ποια η θέση του Ε.Μασκ (φωτο)

Σε γόρδιο δεσμό έχει εξελιχθεί για τις αρχές των ΗΠΑ η εξακρίβωση των αιτιών που προκάλεσε την τραγική κατάληξη δύο επιβατών ενός Tesla Model S, το οποίο κινείτο χωρίς την παρουσία ανθρώπου πίσω από το τιμόνι.

Το συμβάν εκτυλίχθηκε το βράδυ του Σαββάτου (18/04) σε επαρχιακό δρόμο της περιοχής Γούντλαντς, περίπου 30 χιλιόμετρα βόρεια του Χιούστον.

Το κινούμενο με μεγάλη ταχύτητα Model S εξετράπη από την πορεία του πάνω σε στροφή, καταλήγοντας σε παρακείμενο δέντρο, με την μπαταρία του να «αρπάζει» φωτιά. Στο σημείο έφτασαν σώματα της πυροσβεστικής που προχώρησαν στην κατάσβεση της φωτιάς, σύμφωνα με τους New York Times.

«Μας πήρε ώρες να σβήσουμε τη φωτιά, όταν υπό κανονικές συνθήκες αυτό γίνεται μέσα σε κάποια λεπτά», αναφέρει χαρακτηριστικά εκπρόσωπος της τοπικής αστυνομίας.

Λαμβάνοντας υπόψη τα υφιστάμενα στοιχεία που προκύπτουν από τη διερεύνηση των συνθηκών του δυστυχήματος, αλλά και από τις μαρτυρίες περιστατικών, οι αρχές προβάλλουν σχεδόν βέβαιες πως «κανείς δεν οδηγούσε το όχημα όταν συνέβη το ατύχημα».

Επιβάτες ήταν δύο άνδρες ηλικίας 59 και 69 ετών, ένας εκ των οποίων καθόταν στη θέση του συνοδηγού, με τον έτερο να βρίσκεται στα πίσω καθίσματα. Φαίνεται πως δοκίμαζαν τη λειτουργία αυτόνομης οδήγησης Autopilot, κάτι που επιβεβαιώνεται και από τις συζύγους τους.

Η υπόθεση βρίσκεται στο μικροσκόπιο  του Οργανισμού Οδικής Ασφάλειας των ΗΠΑ. (National Highway Traffic Safety Administration- NHTSA) παράλληλα με μια σειρά παρόμοιων περιστατικών που συνέβησαν τον προηγούμενο μήνα.

Άμεση ήταν η αντίδραση του Elon Musk, που έσπευσε να υπεραμυνθεί το Autopilot δηλώνοντας πως οι πιθανότητες ατυχήματος ενός Tesla με ενεργοποιημένο το σύστημα είναι 10 φορές λιγότερες από ό,τι σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο».

Ο ισχυρός άνδρας της Tesla, μάλιστα συνόδευσε την ανάρτησή τoυ στο twitter με τη δημοσίευση της αναφοράς ασφαλείας για το πρώτο τρίμηνο του 2021.

«Το πρώτο τρίμηνο του 2021, καταγράψαμε 1 ατύχημα ανά 6,7 εκατ. χιλιόμετρα με ενεργοποιημένο το Autopilot. Για όσους οδηγούσαν χωρίς Autopilot, επωφελούμενοι αποκλειστικά από τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, η αναλογία ήταν 1 ατύχημα κάθε 3,3 εκατ. χιλ.

Ως μέτρο σύγκρισης, τα πιο πρόσφατα στοιχεία της NHTSA καταδεικνύουν πως στις ΗΠΑ σημειώνεται ένα ατύχημα κάθε 779.000 χιλιόμετρα.», αναγράφεται χαρακτηριστικά.

 

 

Η Tesla χαρακτηρίζει το Autopilot ως το «μέλλον της οδήγησης», αλλά προειδοποιεί τους κατόχους των μοντέλων της πως η τρέχουσα γενιά του συστήματος «απαιτεί την επίβλεψη του οδηγού».

Tags
Back to top button