Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η Volkswagen ζητά συγγνώμη για το Dieselgate - Επιδιώκει την εμπιστοσύνη των Αμερικανών (βίντεο)

Σε ένα νέο διαφημιστικό σποτ με το νόημα του «mea culpa», ο γερμανικός γίγαντας επιδιώκει να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των Αμερικανών καταναλωτών.

Ενώ η υπόθεση Dieselgate είχε μεγάλες επιπτώσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, όπου επιβλήθηκαν στον  Όμιλο Volkswagen εξουθενωτικά πρόστιμα, το Wolfsburg πιστεύει ότι είναι πλέον καιρός να γυρίσει σελίδα, σχεδόν τέσσερα χρόνια ύστερα το ξέσπασμα του σκανδάλου.

Σε ένα νέο λοιπόν διαφημιστικό σποτάκι με το νόημα του «mea culpa», ο γερμανικός γίγαντας επιδιώκει να ανακτήσει την εμπιστοσύνη των Αμερικανών καταναλωτών. Με διάρκεια σχεδόν δύο λεπτών, η διαφήμιση ξεκινά με σύντομα ηχητικά κλιπ από ειδήσεις του σκανδάλου, πριν αλλάξει ηχητική υπόκρουση με το τραγούδι «The Sound of Silence» των Simon & Garfunkel. Και ακολουθήσει μια μακριά σεκάνς στην οποία σκηνοθετείται ο «μετασχηματισμός» της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το σποτ ολοκληρώνεται με την εμφάνιση του Volkswagen ID. Buzz, το μελλοντικού ηλεκτρικού Transporter. «Στο σκοτάδι, βρήκαμε το φως», καταλήγει ο κατασκευαστής, υποσχόμενος την άφιξη μιας «νέας, ηλεκτρικής εποχής».

Tags
Back to top button