Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η τουρκική μοίρα “Κόμπρα” και η υπαγωγή της στο τουρκικό ΠΝ με αποστολή το Αιγαίο-Τρόμος για τις 121 ελληνικές “Οχιές”

Ως “υπερασπιστές του Αιγαίου”, παρουσιάζει Τούρκος ειδικός σε κοινωνικά δίκτυο την γνωστή τουρκική πολεμική μοίρα “Κόμπρα” η οποία ευθύνεται για πάρα πολλές εμπλοκές και ατυχήματα στο Αιγαίο Πέλαγος.

Είναι απορίας άξιο πάντως, που ο Τούρκος ειδικός αναφέρει την θάλασσα ανάμεσα στις δύο χώρες ως Αιγαίο, και όχι ως θάλασσα των νήσων που επιθυμεί η τουρκική πολιτική ηγεσία.

Ο Ναυτικός Αεροπορικός ή πρώην αεροπορική βάση Cengiz Topel, είναι ένας αεροπορικός σταθμός του Τουρκικού Ναυτικού που βρίσκεται ανατολικά του İzmit στην επαρχία Kocaeli της Τουρκίας. Το αεροδρόμιο είναι σε κοινή χρήση για στρατιωτικούς και πολιτικούς.

Εκεί ανήκουν πλέον τα  τουρκικά F-16 με έμβλημα στο φτερό την “κόμπρα”, τα οποία ευθύνονται για τα περισσότερα επεισόδια και παραβιάσεις στο Αιγαίο με Έλληνες πιλότους.

Η μεταγωγή των αεροσκαφών αυτής ειδικά της Μοίρας aggressor θα λέγαμε στο τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό δείχνει ξεκάθαρα τι ακριβώς ετοιμάζουν οι Τούρκοι για να " επιβάλλουν στην Αθήνα την παράνομη Γαλάζια Πατρίδα".

Η Άγκυρα υπό τον Ερντογάν δεν θα σταματήσει να επεκτείνεται όπου και όπως μπορεί και θα συνεχίσει να το πράττει αν δεν βρίσκει αντίσταση, αυτό καλό είναι να το γνωρίζουμε.  

Ποια είναι η μοίρα της τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας που προκαλεί την ελληνική Πολεμική Αεροπορία

Η μοίρα αυτή έχει αποκλειστική ευθύνη την ευρύτερη περιοχή του κεντρικού και βόρειους Αιγαίου, με στόχο τόσο τα προκεχωρημένα αεροδρόμια της ελληνικής Πολεμικής Αεροπορίας, όσο και την βάση αεράμυνας στην Σκύρο.

Αυτή η μοίρα σε κάθε πολεμικό σενάριο ανάμεσα σε Ελλάδα και Τουρκία, θα διαδραματίσει καίριο ρόλο, ενώ οι πιλότοι της λαμβάνουν ειδική εκπαίδευση, πλέον σε συνεργασία με το τουρκικό Πολεμικό Ναυτικό  με στόχο τα πολεμικά μας πλοία και αεροδρόμια στα νησιά.

Οι Τούρκοι πιλότοι αυτής της μοίρας θεωρούνται οι πιο “ καυγατζήδες” και είναι αυτοί που έχουν προκαλέσει κατά καιρούς πολλά εναέρια επεισόδια που κυμαίνονται από σκληρές αερομαχίες έως “ατυχήματα”.

Η ουσία είναι ότι ο προσανατολισμό της τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας είναι στο Αιγαίο, αφού ο μεγαλύτερος όγκος των βάσεων και υποδομών της Τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας έχει κατεύθυνση στα δυτικά της Ελλάδας και προς την ανατολική Μεσόγειο, με στόχο τα νησιά του Αιγαίου, την Κύπρο, για την προστασία της «Γαλάζιας Πατρίδας».

Επίσης η Τουρκία έχει την δυνατότητα ανεφοδιασμού των πολεμικών αεροσκαφών της στον αέρα με αεροσκάφη KC-135.

Η απάντηση στις τουρκικές Κόμπρες με τις ελληνικές Οχιές

Ο δρόμος για την αναβάθμιση 84 Ελληνικών μαχητικών F-16 της Πολεμικής Αεροπορίας στην έκδοση V (Viper = Οχιά), έχει ανοίξει εδώ και μεγάλο διάστημα, προκαλώντας πανικό και τρόμο στην Άγκυρα.

Το F-16V ή Viper (δηλαδή Οχιά) είναι η τελευταία έκδοση του F-16Fighting Falcon, μαχητικού αεροσκάφους τέταρτης γενιάς, και ενσωματώνει προηγμένες δυνατότητες και λειτουργίες, έτσι ώστε να είναι πιο ανταγωνιστικό σε σχέση με τα F-35 και F-22.

Η έκδοση Viper του μπαρουτοκαπνισμένου F-16 είναι ένα ικανό πολεμικό αεροπλάνο και αντλεί μεγάλο μέρος της τεχνολογίας του από το F-35.

Τα χαρακτηριστικά της “Οχιάς”

H εν λόγω έκδοση των F-16 περιλαμβάνει ορισμένες σημαντικές αναβαθμίσεις, με την κυριότερη εξ’ αυτών να αποτελεί η τοποθέτηση του Ραντάρ Ενεργής Ηλεκτρονικά Σάρωσης (AESA - Active Electronically Scanned Array) APG-83 της Northrop Grumman, το οποίο βασίζεται στην τεχνολογία που χρησιμοποιεί το F-22 Raptor και το F-35 και μπορεί να παρακολουθεί ταυτόχρονα περισσότερους από 20 στόχους. Το ραντάρ μπορεί επίσης να παράγει χάρτες ραντάρ ανάλυσης 30 εκατοστών και έχει εμβέλεια μεγαλύτερη των 160 ναυτικών μιλίων έναντι χερσαίων στόχων.

Τι ετοιμάζει το καθεστώς Ερντογάν ζητώντας δήθεν καλές σχέσεις με την Ελλάδα χωρίς " Τρίτους¨

Όλα δείχνουν πλέον ότι, οι Τούρκοι ετοιμάζονται να κάνουν εξορύξεις στην Α. Μεσόγειο, και για αυτό προσαρμόζουν όλες τις κινήσεις τους για τον σκοπό αυτόν. Η περίοδος μετά το καλοκαίρι και μέχρι την Άνοιξη του 2024, θα είναι ίσως η πιο  “καυτή” για την περιοχή μας από το 1974 και μετά. 

Να υπενθυμίσουμε πως  2 είναι οι πιθανές περιοχές εκδήλωσης της τουρκικής επιθετικότητας , αυτές της ΝΑ Μεσογείου και εκείνη του Λιβυκού πελάγους.

Και στις δύο αυτές περιοχές θεωρούμε ότι, είναι πιθανό ο Ερντογάν να στείλει τα γεωτρύπανά του, κάτι που στην περίπτωση της ΝΑ Μεσογείου έχει κάνει στο παρελθόν.

Έως το 2027 -τουλάχιστον-, η Πολεμική Αεροπορία θα βασίζεται επιχειρησιακά σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις του F-16, από τις τέσσερις που διαθέτει σήμερα, ενώ η τεχνολογική διαφορά και επιχειρησιακή ικανότητα μεταξύ των F-16V και των 32 F-16C/D Block 30 (που παραλήφθηκαν την περίοδο 1989 – 1990) θα είναι χαοτική.

Tags
Back to top button