Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η πρώτη ελληνική μοτοσικλέτα είναι γεγονός! (φωτό)

Η πρώτη ελληνική μοτοσικλέτα, παρουσιάστηκε πρόσφατα στο διεθνές κοινό, στην έκθεση EICMA, στο κοσμοπολίτικο Μιλάνο της Ιταλίας. «Δεν δειλιάζουμε καθόλου, καθώς είμαστε ανταγωνιστικοί στο υψηλότερο επίπεδο, η τεχνολογία που κατέχουμε αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα είναι μοναδική και το έχουν παραδεχθεί όλοι.

«Δεν φοβόμαστε και προχωράμε μπροστά με το κεφάλι ψηλά» τόνισε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΑΠΕ-ΜΠΕ, "Πρακτορείο 104,9 FM'", ο δημιουργός της μοτοσυκλέτας, μηχανολόγος Ντίνος Νικολαΐδης.

   


Η δημιουργία του ειδικού μοντέλου ξεκίνησε όταν πριν από έναν χρόνο, όταν η εταιρία του κ. Νικολαΐδη συμμετείχε και πάλι στη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας παγκοσμίως, την EICMA που γίνεται κάθε Νοέμβριο στο Μιλάνο. «Το 2016, στην έκθεση, βλέποντας αυτή την καταιγίδα των μοτοσυκλετών τύπου Custom, Trackers και των Café Racers, είπαμε ότι πρέπει και εμείς να κάνουμε κάτι.

Παρότι είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει φίλτρα αέρος, "κλέψαμε" λίγο χρόνο από το τμήμα έρευνας και είπαμε να φτιάξουμε μια δικιά μας μοτοσικλέτα (...) και αυτό ακριβώς κάναμε, εξηγεί ο κ. Νικολαΐδης. Η κατασκευή ξεκίνησε κι ολοκληρώθηκε τελικά λίγο πριν την ανοίξει τις πύλες η διεθνής έκθεση μοτοσυκλέτας στην Ιταλίας στις 9 Νοεμβρίου.

Σχεδίαση και κατασκευή στην Ελλάδα σε 12 μήνες

«Η ιδέα γεννήθηκε λοιπόν τον Νοέμβριο του 2016, τον Δεκέμβριο αγοράσαμε το μοτέρ και ό,τι άλλο χρειαστήκαμε και ξεκινήσαμε να σχεδιάσουμε τη DCR 017» αναφέρει ο Έλληνας μηχανολόγος ενώ εξηγεί πως ο σχεδιασμός διήρκεσε δύο με τρεις μήνες «από τα απλά σχέδια μέχρι τα τρισδιάστατα λειτουργικά με τα οποία έγιναν οι προσομοιώσεις μέχρι ό,τι άλλο χρειάστηκε για κατασκευή».

 
«Το τελικά αποτέλεσμα κρίνεται ως εκπληκτικό» σημειώνει ο κ.Νικολαΐδης, καθώς λαμβάνει υπόψιν τις πρώτες εντυπώσεις και από όσους κινήθηκαν με το μοντέλο πριν από την παρουσίαση. «Όταν την οδηγήσαμε και τη δείξαμε σε έναν πολύ κλειστό κύκλο συνεργατών, στο πλαίσιο φωτογράφισης και βιντεοσκόπησης, δημιουργήθηκε το παρατσούκλι της, ως "Brain Eraser" αφού την καβαλάς και ξεχνάς οτιδήποτε είχες στο μυαλό για ένα δίκυκλο και η μοναδικότητα της είναι συγκλονιστική», προσθέτει ορμώμενος από τις πρώτες διαδρομές αναβατών πάνω στη μοτοσικλέτα.
   
Το εγχείρημα πάντως δεν ήταν καθόλου εύκολο να φτάσει στην τελική του μορφή τονίζει ο Έλληνας μηχανολόγος. «Χρειάζεσαι τριάντα χρόνια πείρα για να αποφύγεις όλες τις δυσκολίες και να έχεις έτοιμες μελετημένες λύσεις από το παρελθόν. Αλλιώς δεν προλαβαίνεις σε ένα χρόνον να το κάνεις, η DCR 017 ξεκίνησε με ένα τρισδιάστατο 3D Cut (σ.σ ειδικό πρότυπο σχεδιασμού κατασκευασμένο σε υπολογιστή) και μετά προέκυψαν περίπου 1.500 επιμέρους σχέδια κατασκευαστικά για τα εξαρτήματα και για ό,τι άλλο χρειάστηκε να γίνει για τη μοτοσικλέτα» περιγράφει, ενώ για την ολοκλήρωση της μοτοσικλέτας εργάστηκε μια μικρή ομάδα της ελληνικής εταιρίας με την ονομασία DNA Filters Ltd.
   
«Ήταν ένα πρότζεκτ που προχώρησε με τη δουλειά δύο κυρίως ατόμων, τη δική μου και του Μάριου Νικολαΐδη που είναι Motorsport Engineer και ολοκληρώθηκε παράλληλα με τη κύρια μας εργασία όλων σε συνεργασία μόνο με την ομάδα του Τμήματος R&D (σ.σ Έρευνας και Εξέλιξης) της εταιρίας μας ενώ όλα τα εξαρτήματα κατασκευάστηκαν μέσα στο εργοστάσιο με τεχνολογία δικιά μας» καταλήγει.
   Στόχος η δημιουργία γραμμής παραγωγής στην Ελλάδα

Σε ό,τι αφορά την μετεξέλιξη του πρωτοτύπου της μοτοσυκλέτας σε μοντέλο παραγωγής ο κ.Νικολαΐδης εξηγεί πως αρχικά κατασκευάστηκε με στόχο «να δείξει ότι κατέχουμε την τεχνολογία παρότι είμαστε μια εταιρεία που κατασκευάζει φίλτρα αέρος [...] Θέλαμε να δείξουμε πως είμαστε ικανοί να κατασκευάσουμε και μοτοσικλέτες. Αυτό το πέτυχε η συγκεκριμένα μοτοσικλέτα. Εκείνο που προέκυψε είναι η ζήτηση από τον κόσμο, υπάρχει ζήτηση, ο κόσμος ενδιαφέρεται» προσέθεσε.
   Η DCR 017 έχει ως στόχο το ειδικό κοινό που αναζητά μοντέλα σε ένα ακμάζων τμήμα της αγοράς, αγοραστές που επιλέγουν μοντέλα κατασκευασμένα στα μέτρα τους. «Είναι κάτι που μπορούμε να το παραλληλίσουμε με Ferrari ή Lamborghini στον τομέα του αυτοκινήτου, προφανώς είναι πάρα πολύ ακριβή κατηγορία υπάρχει όμως σχέδιο για να πάμε στο Plan B» σημειώνει.

«Αν οι όροι το επιτρέψουν αν έχουμε δηλαδή τις ανάλογες παραγγελίες, ναι, σχεδιάζουμε να στήσουμε μια ξεχωριστή μονάδα και να παράγουμε αυτή τη μοτοσικλέτα» καταλήγει.

Tags
Back to top button