Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η πιο συναρπαστική και παθιασμένη «μονομαχία» που έχουμε δει σε αγώνες GT (βίντεο)

Είναι οι τελευταίοι γύροι του τελευταίου αγώνα του American LeMans Series, το 2009. Ο Joerg Bergmeister με την #45 Porsche προηγείται και ο Jan Magnussen, βετεράνος οδηγός F1 και πατέρας του Kevin που θα τρέξει του χρόνου με την HAAS, κυνηγά. Στο τιμόνι της #3 Corvette C6.

Ενώ στην γενική κατάταξη κυριαρχούν φυσικά τα πρωτότυπα, η μάχη που βλέπουμε είναι για την πρώτη θέση στα GT. Η Corvette είναι πιο γρήγορη, αλλά ο Bergmeister αμύνεται αλάνθαστα. Καθώς προσεγγίζουν πιο αργούς συνδυασμούς, κάνουν σάντουιτς ένα Ford GT στα φρένα για την πρώτη στροφή, προσπερνώντας το ταυτόχρονα ο Bergmeister από την εσωτερική και ο Magnussen απ’ έξω.

Ο Bergmeister αξιοποιεί την τέλεια ελκτική πρόσφυση της 911 στην έξοδο και στα φρένα την έχει κάνει φαρδιά σαν λεωφορείο, κλείνοντας αριστοτεχνικά όλα τα πιθανά παράθυρα στον Magnussen. Ο οποίος αναγκάζεται να επινοήσει άλλες γραμμές. Βουτάει από δεκάδες μέτρα μακριά στα φρένα, δοκιμάζει από την εξωτερική, σπρώχνει στην έξοδο, προσπερνά τελικά μέσα από το pitlane αλλά υποχρεώνεται από τους κριτές να δώσει πίσω την θέση. Κάπου εκεί ανάβουν τα αίματα.

Στον τελευταίο γύρο ο Magnussen μοιάζει να έχει συμβιβαστεί με την 2η θέση, αλλά στην τελευταία στροφή ένα μικρό γλίστρημα της Porsche του δίνει την ευκαιρία να βάλει την Corvette δίπλα. Ο Bergmeister κλείνει προς τα αριστερά, προς το pitwall, και στριμώχνει τον Magnussen. Τελικά από το δυνατό τζαρτζάρισμα, πάνω στη γραμμή του τερματισμού ο Magnussen χάνει τον έλεγχο και καρφώνει με τη μούρη την Corvette στον τοίχο. Άδοξο τέλος για μία πραγματικά επική μονομοχία.

«Ήταν ένας φανταστικός αγώνας, τον απόλαυσα» δήλωσε ο Magnussen. «Όταν έδωσα πίσω τη θέση, πίστευα ότι πλέον δεν υπάρχει καμία πιθανότητα. Αλλά ξαφνικά στην τελευταία στροφή ο Jorg “πάρκαρε” την Porsche. Οπότε βρήκα την ευκαιρία να βγω δίπλα του. Στην ουσία ήταν σαν ένας αγώνας dragster ως τη γραμμή του τερματισμού. Και τότε ξαφνικά έστριψε πάνω μου, έκανα τετακέ από το χτύπημα και κατέληξα στον τοίχο». Ο Magnussen είχε τότε πάει στο νοσοκομείο για έλεγχο, αλλά είχε γλιτώσει από το σοβαρό ατύχημα και την ισχυρή σύγκρουση χωρίς τραυματισμό.

Ο Bergmeister, ο οποίος πήρε τη νίκη, είχε δηλώσει: «Δεν ήθελα να καταλήξει στον τοίχο ο Magnussen. Λυπάμαι πολύ για αυτό. Ήταν ένα δυνατό τζαρτζάρισμα. Με έσπρωχνε και τον έσπρωχνα. Χαίρομαι που είναι καλά πάντως». Η αμερικάνικη Ομοσπονδία IMSA είχε τιμωρήσει και τους δύο οδηγούς με ποινή αποκλεισμού κατ’ ελάχιστο δύο αγώνων με αναστολή. Και καθώς αυτός ήταν ο τελευταίος αγώνας, η ποινή μεταφέρθηκε στην επόμενη σεζόν.

Πηγή: Mιχάλης Γεωργιάδης,

Tags
Back to top button