Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η νέα Porsche 911 Turbo S Exclusive Series- «Πυροβολεί» με 607 άλογα (βίντεο)

Η Porsche ανακοινώνει ότι πρόκειται για την «πιο δυνατή και μοναδική 911 Turbo S» που έχει φτιαχτεί ποτέ από το εργοστάσιο.

Είναι βαμμένη σε ειδικό χρώμα Golden Yellow Metallic, με διακοσμητικές λωρίδες από ανθρακόνημα στο καπό και τη σκεπή. Από carbon είναι και οι πλευρικές «φούστες» στα μαρσπιέ, ενώ οι τροχοί είναι μονομπούλονοι 20 ιντσών, μαύροι με πινελιές σε μεταλλικό κίτρινο.

Πίσω, υπάρχει μια νέα ποδιά και μια μεγαλύτερη πτέρυγα από το Turbo Aerokit. Τέλος, έχει προστεθεί ένας αεραγωγός ram-air από carbon στο καπό του κινητήρα, και το σύστημα εξαγωγής είναι επίσης μοναδικό, από μαύρο ανοξείδωτο ατσάλι.

Μέσα στην καμπίνα υπάρχουν σπορ καθίσματα ρυθμιζόμενα κατά 18 έννοιες, επενδεδυμένα με διάτρητο δέρμα με σιρίτια Golden Yellow. Στο ίδιο χρώμα είναι οι ραφές και οι λογότυποι Turbo S στην οροφή από Alcantara και στα προσκέφαλα. Τέλος, τα μαρσπιέ είναι carbon και φωτιζόμενα, από το ίδιο υλικό με ένθεση χαλκού είναι άλλα διακοσμητικά στοιχεία, ενώ υπάρχει και αριθμημένη πλακέτα για κάθε αυτοκίνητο.

Ο διτούρμπινος boxer των 3,8 λίτρων αποδίδει εδώ 607 PS και 76,4 kgm ροπής. Χάρη στους 27 επιπλέον ίππους, το 0-100 km/h απαιτεί τώρα 2,9” και το 0-200 km/h μόλις 9,6”. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 330 km/h.

Για να ελέγχεται όλη αυτή η δύναμη και ροπή, έχουν τοποθετηθεί κεραμικά δισκόφρενα, τετραδιεύθυνση και το σύστημα Porsche Dynamic Chassis Control. Στάνταρ είναι επίσης το πακέτο Sports Chrono, καθώς και η ανάρτηση με το σύστημα Porsche Active Suspension Management.

Το ειδικό αυτό μοντέλο δημιουργήθηκε για να γιορτάσει την μετονομασία του σχετικού τμήματος από Porsche Exclusive σε Porsche Exclusive Manufaktur. Το τμήμα αυτό του εργοστασίου αναλαμβάνει τις ειδικές παραγγελίες πελατών καθώς και τα ειδικά μοντέλα περιορισμένης παραγωγής. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, η παραγωγή θα περιοριστεί στα 500 αυτοκίνητα.

 

Για ακόμη μεγαλύτερη αποκλειστικότητα, ο κάθε αγοραστής Porsche 911 Turbo S Exclusive Series θα έχει τη δυνατότητα αγοράς ενός ταιριαστού ρολογιού Porsche Design από τιτάνιο, με επίστρωση μαύρου καρβιδίου του τιτανίου και πλάκα από carbon στο ίδιο χρώμα με το αυτοκίνητο.

Επιπλέον, προσφέρεται κι ένα σετ τεσσάρων αποσκευών Exclusive Series από γκρι δέρμα με χρυσοκίτρινες ραφές.

Οι αποσκευές κοστίζουν €5.474 (στη Γερμανία), το ρολόι €9.950 και το ίδιο το αυτοκίνητο €259.992. Κάντε τη σούμα και αποφασίστε…

ΠΗΓΗ: drive.gr

Tags
Back to top button