Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η νέα γενιά του VW Polo μας αποκαλύπτεται (βίντεο)

Η νέα γενιά του VW Polo που μας αποκαλύπτεται στο βίντεο θα είναι πλήρως ανανεωμένη, με νέα πλατφόρμα, εξελιγμένους κινητήρες, αναθεωρημένη αρχιτεκτονική της ανάρτησης και μία ολοκληρωμένη «ομπρέλα» οδηγικών συστημάτων ασφάλειας και άνεσης.

Είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις από το υπάρχον μοντέλο, αλλά και ελαφρύτερο. Σχεδιαστικά θα είναι πιο επιθετικό και σπορ, κάτι που οι άνθρωποι της VW ελπίζουν ότι θα βοηθήσει στην ενδυνάμωση των πωλήσεων. Ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, μια πιο επικλινής γραμμή οροφής και πιο ανάγλυφο πίσω μέρος είναι ανάμεσα στα σχεδιαστικά στοιχεία που εθεάθησαν σε ένα μοντέλο από πηλό, στο σχεδιαστικό κέντρο της Volkswagen.

Το νέο μοντέλο θα βασίζεται σε μια παραλλαγή της πλατφόρμας MQB, που είναι ειδικά σχεδιασμένη για τα μικρότερα μοντέλα του Group. Δηλαδή, πέρα από το νέο Polo θα χρησιμοποιηθεί τόσο στο νέο SEAT Ibiza όσο και στην επόμενη γενιά του Skoda Fabia. Το νέο Polo θα είναι σημαντικά μακρύτερο και πιο φαρδύ. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις πάνε πακέτο και με ένα μακρύτερο μεταξόνιο, καθώς και με πιο φαρδιά μετατρόχια. Ως εκ τούτου σαφώς μεγαλύτερος θα είναι και ο χώρος για τους επιβάτες ,αλλά και για τις αποσκευές τους.

Όπως και το υπάρχον μοντέλο, έτσι και το νέο Polo θα διατίθεται σε 3θυρη και 5θυρη έκδοση. Δεν έχει ακόμα ξεκαθαριστεί αν θα υπάρχει και έκδοση CrossPolo, με αυξημένη απόσταση από το έδαφος και επιπλέον οπτικές «ενισχύσεις» προκειμένου να αποκτήσει μια πιο τετρακίνητη όψη. Το πιθανότερο όμως είναι να μην υπάρχει, προς όφελος του επερχόμενου νέου μικρού crossover T-Cross Breeze, το οποίο θα μοιράζεται το ίδιο πάτωμα με το νέο Polo και θα βγαίνει τόσο σε προσθιοκίνητες όσο και σε τετρακίνητες εκδόσεις.

Το εσωτερικό του νέου Polo θα είναι επίσης εντελώς νέο. Η Volkswagen ευελπιστεί ότι θα υπερκεράσει(και πάλι) όλους τους αντιπάλους σε προσλαμβανόμενη ποιότητα, με το ταμπλό να αποτελείται κυρίως από μαλακά πλαστικά και με πολλές νέες επιλογές διαφορετικών υλικών και χρωμάτων. Τα χειριστήρια και τα εμπρός καθίσματα προέρχονται αυτούσια από το ανανεωμένο Golf. Επίσης θα υπάρχουν επιλογές εξοπλισμού που έχει πολύ πρόσφατα παρουσιαστεί σε μεγαλύτερα μοντέλα. Σε αυτές περιλαμβάνεται ο ηλεκτρονικός πίνακας οργάνων, μια νέα γενιά του συστήματος πολυμέσων με οθόνη αφής, βελτιωμένο σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος και είσοδος και εκκίνηση χωρίς κλειδί.

Η γκάμα των κινητήρων θα εναρμονιστεί με τις νέες πρακτικές περικοπής του κόστους που έχει θεσπίσει η VW. Στη βάση της γκάμας θα υπάρχει ο 3κύλινδρος 1000άρης, είτε ατμοσφαιρικός με 65 και 75 ίππους, είτε υπερτοφοδοτούμενεος (TSI), με 95 και 115 PS. Ο 1.2 TSI κατά πάσα πιθανότητα θα αποσυρθεί. Που σημαίνει ότι η οικονομική έκδοση BlueMotion θα χρησιμοποιεί τον 3κύλινδρο 1000άρη. Ο 4κύλινδρος 1.4 TSI που χρησιμοποιείται από το σημερινό Polo θα αντικατασταθεί από τον 1.5 TSI, ο οποίος παρουσιάστηκε πρόσφατα με το ανανεωμένο Golf.

Όπως ο 1.4 έτσι και ο 1.5 έχει τεχνολογία απενεργοποίησης κυλίνδρων (ACT) για μεγαλύτερη οικονομία και θα έχει απόδοση 130 ή 150 ίππων. Αυτή η τελευταία έκδοση θα αντικαταστήσει τη σημερινή Polo Blue GT. Στην κορυφή της γκάμας θα βρίσκεται η έκδοση GTi που θα εφοδιάζεται με δίλιτρο κινητήρα που θα αποδίδει πάνω από 200 ίππους.

Αν και η Volkswagen σχεδιάζει μεσοπρόθεσμα να αντικαταστήσει τους μικρούς ντίζελ κινητήρες με υβριδικά σύνολα βενζίνης/μπαταρίας, προς το παρόν το νέο Polo θα εξακολουθήσει να προσφέρει εκδόσεις ντίζελ. Ωστόσο ο 1.4 TDI θα αντικατασταθεί από τον 1.6 TDI με απόδοση 80, 95 και 110ίππων. Σε αντίθεση με το μεγαλύτερο Golf, η Volkswagen δεν έχει στα άμεσα πλάνα της να βγάλει ένα πλήρως ηλεκτρικό Polo, ούτε ένα plug-in υβριδικό. Παρόλα αυτά θα υπάρχει μια έκδοση του νέου Polo με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα. Θα υπάρχει επίσης και μία έκδοση με φυσικό αέριο που συνδυάζεται με τον 3κύλινδρο TSI και απόδοση 95 PS, η οποία θα διατίθεται σε επιλεγμένες αγορές. Όσον αφορά τα κιβώτια, θα υπάρχουν χειροκίνητα πέντε και έξι σχέσεων, ανάλογα με την ιπποδύναμη. Εναλλακτικά θα διατίθεται και ένα αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG με επτά σχέσεις.

ΠΗΓΗ: drive.gr

Tags
Back to top button