Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

H Mitsubishi παρουσίασε το ανανεωμένο ASX με τον ασφάλτινο χαράκτηρα

Ήταν ότι πιο σωστό έπρεπε να γίνει αυτή την εποχή. Ένα «γερό» face lifting από το σχεδιαστικό τμήμα της Mitsubishi. Οι κύριες επεμβάσεις έγιναν στο μπροστινό μέρος. Λιγότερες έγιναν πίσω και στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Αυτές όμως οι παρεμβάσεις ήταν αρκετές  για να ζωντανέψει το ήδη γνωστό και πετυχημένο μοντέλο ASX που κατατάσσεται  στην αυξανόμενη κατηγορία C-SUV.

Με την πρώτη ματιά διακρίνονται οι σχεδιαστικές επεμβάσεις που έγιναν στη μάσκα, τους προφυλακτήρες, τα φώτα ομίχλης, τα  φώτα ημέρας και στην εισαγωγή του αέρα.

Στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου έγιναν αλλαγές στον προφυλακτήρα, στα φώτα (LED) και στο  φώς (LED) το οποίο βρίσκεται στην αεροτομή,  που είναι η προέκταση της οροφής.

Το ανανεωμένο ASX που παρουσιάζει τη νέα οπτική ταυτότητα Dynamic Shield της MMC υπέστη και αρκετές αλλαγές στο εσωτερικό του.
Οι αλλαγές έγιναν στο  ταμπλό, που έχει έγχρωμη οθόνη αφής 6,5 ιντσών. Ακόμη μια αλλαγή έχει γίνει στην κονσόλα που βρίσκεται ανάμεσα στο κάθισμα του οδηγού και συνοδηγού. Εκεί υπάρχουν τώρα δύο θήκες για ποτήρια.

 

Εκτός από τη νέα φυσιογνωμία, το Ευρωπαϊκών προδιαγραφών 2017 ASX  διαθέτει κεραία τύπου πτερυγίου καρχαρία, πίσω καθίσματα με καλύτερη πλευρική στήριξη και νέο υλικό, καθώς επίσης και βελτιωμένη ηχομόνωση.

Μην ψάχνετε για άλλες αλλαγές. Οι  εξωτερικές διαστάσεις παρέμειναν οι ίδιες σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Δηλαδή το μήκος είναι  4,365 χλστ , το πλάτος 1,770 χλστ και το ύψος 1,630 χλστ. Το βάρος στο ανανεωμένο ASX  είναι 1.260 κιλά. Σημαντικό είναι ότι ο χώρος των αποσκευών προσφέρει  406 λίτρα και έχει  στάνταρ ρεζέρβα σε όλες τις εκδόσεις.  

Ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη υπάρχει δυνατότητα επιλογής διαφορετικού τύπου συστημάτων διεύθυνσης για διαφορετικά αυτοκίνητα, είτε είναι υδραυλικά με διάφορα στάδια ρύθμισης. Και αυτό είναι ένα παράδειγμα της έμφυτης ευελιξίας της αρχιτεκτονικής “Project Global” της MMC .
Στη χώρα μας εισάγεται με έναν μόνο κινητήρα. Και αυτός με βενζίνη.

Η απόφαση της Mitsubishi τουλάχιστον μέχρι το 2020 όπου θα έχουμε αρκετές αλλαγές στη στρατηγική της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας , είναι να σταματήσει τους κινητήρες πετρελαίου σε αυτές τις εκδόσεις. Στις μικρές δηλαδή εκδόσεις μέχρι τα 1600 κ.εκ.

Οδηγώντας για λίγα χιλιόμετρα το ανανεωμένο ASX τόσο στην εθνική οδό όσο και σε φιδίσιους δρόμους της ανηφορικής Πάρνηθας επεσήμανα ότι στις ανηφορικές διαδρομές το κιβώτιο ταχυτήτων που είναι 5 σχέσεων με κάλυψε πλήρως.

Όμως στην εθνική οδό θα έλεγα ότι θα ήθελε μια 6η σχέση. Οι μηχανικοί της Mitsubishi αιτιολογούν την απόφαση  τους για 5άρι σασμάν. Ωστόσο επιμένω για την έλλειψη της 6ης σχέσεως κυρίως ότι το SUV βρίσκεται σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας.

Το ASX έρχεται στην Ελλάδα μόνο με κίνηση στους δύο μπροστινούς τροχούς. Δεν θα υπάρχουν δηλαδή εκδόσεις  με συστήματα μετάδοσης  4Χ4. Ούτε εκδόσεις με αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων.

Ο κινητήρας δεν είναι από αυτούς που βάζουν «φωτιά» στην άσφαλτο. Όμως είναι «ζωντανός» δεν σε προβληματίζει στις προσπεράσεις ενώ είναι ιδιαίτερα οικονομικός. Στα λίγα χιλιόμετρα που κάναμε  το κομπιούτερ έδειξε κατανάλωση 6.4 λίτρα. Οι εργοστασιακές μετρήσεις δίνουν 5,7 l/100 km όταν φέρει AS&G.

Η οδήγηση ήταν υποδειγματική. Δεν το πιέσαμε ούτε τερματίσαμε το κοντέρ που η τελική του είναι 183 χιλιόμετρα την ώρα. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές ενδείξεις  από  0-100 χρειάζεται  11,5’’ ενώ οι  εκπομπές ρύπων C02 είναι 131 γρμ./χλμ.

Σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο είναι  προσεγμένο σε ό,τι αφορά την ποιότητα και τα υλικά. Η ηχομόνωση είναι καλύτερη από το απερχόμενο μοντέλο ενώ έχει πολλά gadget, κάτι που εκτιμάται ιδιαίτερα από τους νεαρούς αγοραστές. Στην  υπηρεσία του οδηγού  υπάρχει το πολύ καλό σύστημα πλοήγησης , η κάμερα οπισθοπορείας ενώ υπάρχει σύστημα συμβατό με Apple Car Play/Androit .

Στην Ελλάδα το νέο ASX θα έρχεται σε δύο εκδόσεις.

Στην έκδοση ASX 5D 1.6 MT 2WD INFORM MY18 AS&G με τιμή 17.120 ευρώ και στην  έκδοση ASX 5D 1.6 MT 2WD INVITE PLUS MY18 AS&G (MGN) με τιμή 19.740 ευρώ.

Ιδιαίτερα οικονομικό

Αρκετοί θα πουν ότι τώρα που δεν υπάρχει ASX με κινητήρα πετρελαίου, η κατανάλωση θα είναι μεγάλη.

Σας πληροφορώ ότι το νέο ASX είναι ιδιαίτερα οικονομικό. Οι γιαπωνέζοι κατάφεραν με το νέο σύστημα εξάτμισης  αλλά και με κάποιες άλλες βελτιώσεις να μειώσουν τις εσωτερικές τριβές ενώ η καδένα των εκκεντροφόρων παραμένει μεταλλική. 

Για ακόμη μεγαλύτερη οικονομία στα καύσιμα εφοδιάζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης (ή “Generation Control System”) που περιλαμβάνει εναλλάκτη και μπαταρία αυτοκινήτου. Αυτό το σύστημα GCS επιτρέπει την ανάκτηση ηλεκτρικής ισχύος στο φρενάρισμα και την επιβράδυνση για φόρτιση της μπαταρίας.

Διαθέτει σύστημα “Automatic Stop & Go” (AS&G ) που σταματά και επανεκκινεί αυτόματα τον κινητήρα χωρίς χρήση του κλειδιού ανάφλεξης όταν το όχημα είναι σταματημένο (για παράδειγμα στα φανάρια). Όταν το αυτοκίνητο σταματά, ο οδηγός αφήνει το συμπλέκτη και επιλέγει νεκρά στο κιβώτιο, η ένδειξη στον πίνακα οργάνων ανάβει και ο κινητήρας σβήνει αυτόματα.

Για να ξεκινήσει πάλι το μόνο του χρειάζεται είναι πίεση του συμπλέκτη για επιλογή της σχέσης. Το Auto Stop & Go ενεργοποιείται αυτόματα γυρίζοντας το κλειδί ανάφλεξης στη θέση “ON”. Το σύστημα θα μπορεί να σβήσει και να ξεκινήσει τον κινητήρα περίπου 3 λεπτά μετά την αρχική εκκίνηση.  Φυσικά αν θέλει ο οδηγός μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα.

Το νέο ASX έχει τροχούς 16 ιντσών με ελαστικά 215/70. Τα φρένα του είναι αρκετά ικανοποιητικά. Μπροστά έχει δίσκους αεριζόμενους  διαμέτρου 294 χλστ. και 302 για πίσω.

Ασφάλεια

Το ASX έχει βραβευτεί στα crash test του Euro NCAP με 5 αστέρια. Η παθητική του ασφάλεια είναι από τις καλύτερες. Το υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας οφείλεται σε ένα ολοκληρωμένο πακέτο μέτρων.

Έχει γίνει ειδική σχεδίαση για την  ασφάλεια των πεζών. Στα στάνταρ συστήματα του ASX σημειώστε ότι υπάρχει  Active Stability Control,Traction Control, Hill Start Assist system, ABS, Electronic  Brake Distribution, Brake Assist, Emergency Stop signal System (Σύστημα Προειδοποίησης Φρεναρίσματος Ανάγκης) ενώ έχει μέχρι  7 αερόσακους .

Η Mitsubishi για το νέο SUV μεγάλωσε και τα διαστήματα σέρβις που τώρα θα είναι κάθε 20.000 km.

Tags
Back to top button