Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η μεγάλη επιστροφή των Γάλλων με το πολυτελές DS7 Crossback

Από τους πασίγνωστους  γαλλικούς οίκους μόδας, τα πανάκριβα γαλλικά αρώματα, τώρα και στα πολυτελή αυτοκίνητα

Ήταν κάτι που περιμέναμε. Δεν ήταν δυνατόν οι Γάλλοι να έχουν τα πιο ακριβά αρώματα, να μην τους συναγωνίζεται κανένας στους οίκους υψηλής ραπτικής και να μην έχουν ένα αυτοκίνητο πολυτελείας. Ε λοιπόν. Τώρα έχουν !!!

Όταν το 1955 οι Γάλλοι παρουσίασαν στο Grand Palais  στο Παρίσι την Citroen DS 19 δεν ξαφνιάστηκαν με την πρωτοποριακή σχεδίαση του καινούργιου αυτοκινήτου μόνο οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές. Ξαφνιάστηκαν οι κατασκευαστές σε ολόκληρο τον κόσμο. Τότε ένας μηχανικός αεροσκαφών, ο Andre Lefevre έφερε τα πάνω κάτω στη σχεδίαση των τετράγωνων αυτοκινήτων. Η DS του 1955 είχε γραμμές, είχε σπορ εμφάνιση και ταυτόχρονα άνεση. Εκθαμβωτικό αυτοκίνητο για την εποχή του.

Η συγκεκριμένη DS 19 από το 1955 εως το 1975 , όπου σταμάτησε η παραγωγή είχε πουλήσει 1.456.115 αυτοκίνητα. Και για την εποχή εκείνη ο αριθμός αυτός είχε ξεπεράσει κάθε προηγούμενο.

Πέρασαν τα χρόνια και οι Γάλλοι αποφάσισαν να ξαφνιάσουν και πάλι. Αυτή τη φορά με την DS 7 Crossback που αρχικά παρουσιάστηκε στην καρδιά του Παρισιού, στη διάσημη Πυραμίδα του Λούβρου. Είναι ένα αυτοκίνητο για αγοραστές που ξέρουν από  γαλλική πολυτέλεια, έλκονται από τις μοντέρνες γραμμές, εκτιμούν τη φινέτσα και  αναγνωρίζουν τα προτερήματα της τεχνολογίας. Άλλωστε και ο Γάλλος Πρόεδρος, Emmanuel Macron χρησιμοποιεί μια DS 7 Crossback για τις μετακινήσεις του.

H DS Automobiles, είναι η νέα premium Γαλλική εταιρεία.

DS:  Σημειώστε καλά αυτό το όνομα. Σε κάθε λανσάρισμα που  θα κάνει θα ταράζει τα λιμνάζοντα νερά. Σήμερα με το Luxury SUV, η  νέα  DS 7 Crossback υπογράφει την αρχή μιας νέας εποχής. Ο επικεφαλής της DS είναι ένας άνθρωπος που ζητάει την τελειότητα. Δεν πιέζει καταστάσεις ούτε ψάχνει  άμεσα αποτελέσματα στον τομέα των πωλήσεων.

Άλλωστε ο ίδιος λέει ότι για να είσαι καλός πρέπει να είσαι διαφορετικός.

Οι εντολές που έχει δώσει είναι τα DS να είναι τέλεια σε κάθε τομέα. Ο Όμιλος Συγγελίδη είναι ο πρώτος σε ολόκληρη την Ευρώπη που δημιούργησε στα γαλλικά πρότυπα την έκθεση – στολίδι αποκλειστικά για αυτοκίνητα DS. Και πριν από λίγα 24ωρα σε πανελλαδική παρουσίαση έριξε τους προβολείς του στην ολοκαίνουργια DS 7.

Ένα αυτοκίνητο με κορυφαία τεχνολογία, χαρισματική σχεδίαση, ελκυστικές γραμμές και  ποιότητα. Το πρώτο μοντέλο της 2ης γενιάς της DS, σε συνδυασμό με την avant garde σχεδίαση, ξεχωρίζει τόσο σε οδηγική απόλαυση όσο και σε τεχνογνωσία, πολυτέλεια , ασφάλεια. Αρχικά στην Ελλάδα θα υπάρχουν οι εκδόσεις  Chic, Βe Chic και So Chic.

Η DS 7 Crossback με τις ισορροπημένες αναλογίες χρησιμοποιεί την πλατφόρμα EMP2. Με αυτήν την πλατφόρμα  οι Γάλλοι  πέτυχαν μεγαλύτερη ασφάλεια, καλύτερη άνεση, μικρότερο βάρος, άριστη οδική συμπεριφορά και φυσικά οικονομία στην κατανάλωση. Μάλιστα για να κερδίσουν βάρος τόσο το καπό όσο και τα φτερά είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο. Πίσω στην DS 7 θα δείτε δυο εξατμίσεις που έχουν τετραγωνισμένο κάθετο σχήμα.

Την DS 7 Crossback όταν θα τη δείτε στο δρόμο δεν θα την αφήσετε να… φύγει. Θα σας γυαλίσει στο μάτι και θα σας μαγνητίσει. Το κεφάλι σας θα ακολουθήσει τη διαδρομή της  DS 7. Και αυτό δεν σας το λέω στην τύχη. Στα λίγα χιλιόμετρα που έκανα περνώντας από την Βάρκιζα με κατεύθυνση το Σούνιο, ένοιωσα αυτό το «άγγιγμα» των άλλων οδηγών. 

Οι εξωτερικές του αναλογίες είναι εντυπωσιακές. Το μήκος είναι 4.573 χλστ ,το πλάτος 1.906 χλστ και το ύψος 1.625 χλστ. Το μεταξόνιο είναι 2.738 mm ενώ το μπροστινό μετατρόχιο είναι 1.621 mm.

Οι επιβάτες πίσω δεν στριμώχνονται ενώ μπορούν να ρυθμίζουν και την κλίση των καθισμάτων τους όπως συνήθως γίνεται μόνο για τα μπροστινά καθίσματα.

Το πορτμπαγκάζ προσφέρει από 555 έως 1.752 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Κάτι σημαντικό που πρέπει να σημειώσετε είναι ο κύκλος στροφής που είναι μόλις 10.6 μέτρα. Όταν θα οδηγήσω αργότερα όλη τη γκάμα από τις DS7 Crossback, θα έχω να σας πω περισσότερα.

Στο δρόμο μαγνητίζει η μάσκα «DS Wings»  με την κάθετη γρίλια της. Το λογότυπο DS βρίσκεται στο κέντρο για να σου υπενθυμίζει την καταγωγή. Οι σχεδιαστές δούλεψαν με μεράκι. Αφιέρωσαν ατέλειωτες ώρες για να αγγίξουν την τελειότητα. Τα φωτιστικά σώματα εξωτερικά «δένουν» με κάθε τι που έχει πάνω του το αυτοκίνητο. Όλα τα φώτα είναι LED. Η τεχνογνωσία από τους αγώνες δεν πήγε χαμένη. Οι προβολείς  -DS ACTIVE LED VISION- φωτίζουν το ίδιο καλά είτε το αυτοκίνητο είναι σε ευθεία είτε στρίβει.

Εξωτερικά θα σας αρέσουν ακόμη οι ζάντες αλουμινίου που ανάλογα με την έκδοση είναι από 17-20 ίντσες. Εσωτερικά θα σας αρέσει σχεδιασμός, η εργονομία στα όργανα ,το περιστρεφόμενο αναλογικό ρολόι της BRM Chronographs και ο κρυφός ατμοσφαιρικός φωτισμός των 8 αποχρώσεων. Υπάρχει μαλακό πλαστικό που  σκεπάζει το επάνω τμήμα του ταμπλό.

Το ρολόι της BRM Chronographs, βρίσκεται  στην κεντρική κονσόλα προδίδοντας αίγλη στο αυτοκίνητο. Θα δείτε ακόμη δύο ψηφιακές οθόνες 12 ιντσών που παρέχουν σωστή πληροφόρηση στον οδηγό  αλλά ταυτόχρονα καλύπτουν τις ανάγκες της ψυχαγωγίας. Θα καταλάβετε ακόμη ότι σε πολλά σημεία τα καθίσματα αλλά και άλλες επιφάνειες στο ταμπλό είναι προσεκτικά ραμμένα λες και πρόκειται για ακριβό κουστούμι γαλλικού οίκου μόδας. Υπάρχουν τέσσερις επιλογές  με επενδύσεις από ύφασμα, δέρμα ,ξύλο ή αλκαντάρα.

Όλα είναι προσεγμένα. Τίποτα δεν πέρασε για τη γραμμή παραγωγής χωρίς να εγκριθεί από τους πιο ακριβούς σχεδιαστές. Γι αυτό και η ποιότητα υλικών στο εσωτερικό είναι υψηλών προδιαγραφών.

Θα αφήσω όμως την υψηλή ραπτική και θα επικεντρωθώ στην άνεση. Ακόμη και ένας δύστροπος επιβάτης θα εκτιμήσει την άνεση στο ταξίδι. Οι αναρτήσεις με ένα ειδικό ραντάρ προσαρμόζονται ανάλογα με την ποιότητα του δρόμου και σε ενδεχόμενο ανωμαλίας στο οδόστρωμα προσαρμόζονται έτσι ώστε να μην μεταφερθεί στο εσωτερικό η ανωμαλία. Είπαμε  πολυτέλεια και στο δρόμο.

Στον τομέα της ασφάλειας πρέπει να γράψω πολλά. Τόσο για τον ημιαυτόματο τρόπο οδήγησης όσο και για το τι μπορεί να προβλέψει η DS 7 πριν συμβεί το κακό.

Πολλοί οδηγοί αποφεύγουν να οδηγούν τη νύκτα γιατί δεν βλέπουν καλά. Μια δοκιμή το βράδυ με την DS7 θα τους αλλάξει διάθεση. Με το Σύστημα Νυχτερινής Ορατότητας (Night Vision) η νυκτερινή οδήγηση είναι παιχνίδι. Προσθέστε και το Σύστημα Active Scan Suspension, που ανέφερα λίγο πριν,  το οποίο  “σκανάρει” το δρόμο και προσαρμόζει την ανάρτηση και έτσι θα καταλάβετε πόσο μπροστά τεχνολογικά  βρίσκεται η DS 7 Crossback.

Κινητήρες

Όλοι οι κινητήρες καλύπτουν τα κριτήρια της Ευρωπαϊκής Οδηγίας που έχει ισχύ από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018. Οι επιλογές της  DS 7 Crossback καλύπτουν κάθε επιθυμία του πελάτη. Υπάρχουν πέντε ισχυροί  κινητήρες  υψηλής απόδοσης.

Δυο  βενζινοκινητήρες , ο ένας  1.2 λίτρων PureTech απόδοσης 130 και ο άλλος 180 ίππων. Υπάρχει και ένας τρίτος  1.6 THP με  225 ίππους. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων έχουμε δυο επιλογές, τον 1.5 BlueHDi απόδοσης 130 ίππων και τον δίλιτρο BlueHDi των 180 ίππων. Σύντομα θα προστεθεί και ένας 6ος κινητήρας. Η υβριδική έκδοση της  DS 7 Crossback αναμένεται στην Ελλάδα τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

Όλα τα  μηχανικά σύνολα συνδυάζονται  από τις πλέον προηγμένες τεχνολογικά λύσεις, όπως είναι το SCR (Selective Catalytic Reduction) στους BlueHDi κινητήρες diesel, αλλά και το Φίλτρο Συγκράτησης Μικροσωματιδίων PPF (Petrol Particle Filter) για τους βενζινοκινητήρες με τον άμεσο ψεκασμό.

Μερικές από τις σπουδαίες τεχνολογίες που φέρει το αυτοκίνητο αναλόγως της έκδοσης, είναι οι ακόλουθες:

•             DS ACTIVE LED VISION,

•             DS PARK PILOT, Εύκολο Parking,

•             DS SAFETY αποτελείται από 6 σημαντικές λειτουργίες που κάνουν το δρόμο ασφαλέστερο: DS NIGHT VISION, DS DRIVER ATTENTION MONITORING.

DS 7 CROSSBACK E-TENSE 4X4,

ΤΟ PLUG-IN HYBRID ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ DS

Ακολουθεί ο αναλυτικός τιμοκατάλογος του DS 7 Crossback:

Κινητήρες βενζίνης                           Έκδοση Chic / Έκδοση Βe Chic/ Έκδοση So Chic

1.2L PureTech 130 S&S BMV6             27.999 ευρώ /      31.480 ευρώ /    34.600 ευρώ

1.6L PureTech 180 S&S EAT               36.865 ευρώ /       43.650 ευρώ

1.6L THP S&S 225 EAT8                                                                     /    44.700 ευρώ

Κινητήρες πετρελαίου                  Έκδοση Chic / Έκδοση Βe Chic/ Έκδοση So Chic

1.5L BlueHDi 130 S&S BMV6         32.100 ευρώ /         33.600 ευρώ /   36.300 ευρώ

1.5L BlueHDi 130 S&S EAT8                                      / 35.665 ευρώ /   40.810 ευρώ

2.0L BlueHDi 180 S&S EAT8                                                            /    45.225 ευρώ

Οι πρώτες παραγγελίες για το αυτοκίνητο ξεκίνησαν και οι πρώτες παραδόσεις θα είναι στα τέλη του ίδιου μήνα.

Εκτός από την εντυπωσιακή έκθεση στη λεωφόρο Κηφισίας (είπαμε ότι είναι η πρώτη στην Ευρώπη) σύντομα θα λειτουργήσει και το πρώτο DS Store στην Αθήνα.

Tags
Back to top button