Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Κόσμος

Η Κίνα «κατακτάει» σιωπηλά την Ευρώπη! Ο Νέος Δρόμος του Μεταξιού και οι εισαγωγές 380 δισ. από το Πεκίνο

Το πρόγραμμα China-Europe Freight Train (Σιδηροδρομική Γραμμή Μεταφοράς Φορτίων Κίνας-Ευρώπης), ο ακρογωνιαίος λίθος της φιλόδοξης κινεζικής πρωτοβουλίας Μίας Ζώνης και Ενός Δρόμου (Belt and Road Initiative BRI), έχει πραγματική αλλάξει τον τρόπο διεξαγωγής του διηπειρωτικού εμπορίου σε λιγότερο από μία δεκαετία λειτουργίας.

Σοκ και δέος σε Πακιστάν και Κίνα -Οι Ινδοί αποκάλυψαν νέο ελαφρύ άρμα μάχης ικανό να «ανεβαίνει» οροσειρές

Οι Κινέζοι «Καταλαμβάνουν» Σιωπηλά την Ευρώπη

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Όπως προαναφέραμε, υπό την αιγίδα του Νέου Δρόμου του Μεταξιού (όπως αποκαλείται αλλιώς η Πρωτοβουλία Μίας Ζώνης και Ενός Δρόμου) οι Κινέζοι εδώ και 13 χρόνια ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν μία τεράστια σιδηροδρομική γραμμή που ενώνει την Ευρώπη με την Κίνα. Αυτό το πρόγραμμα ονομάζεται China-Europe Freight Train και εξυπηρετεί τις βλέψεις της Κίνας να αυξήσει τις εξαγωγές προϊόντων της στην Γηραιά Ήπειρο.

Στις 25 Μαΐου του 2024 η Κίνα έθεσε σε λειτουργία μία νέα σιδηροδρομική γραμμή μεταφοράς φορτίων που ένωνε την πόλη Σιάν με την Πολωνία της ανατολικής Ευρώπης. Την 1η Ιουλίου του 2024 το Πεκίνο έθεσε σε λειτουργία μία νέα σιδηροδρομική γραμμή με τελικό σταθμό την Μόσχα, ενώνοντας τις πρωτεύουσες των δύο χωρών. Αυτές οι δύο νέες σιδηροδρομικές γραμμές αποτελούν μέρος του China-Europe Freight Train και κατ' επέκταση τμήμα του μεγαλύτερου προγράμματος του Νέου Δρόμου του Μεταξιού.

, από το 2011 μέχρι και σήμερα μέσω του Νέου Δρόμου του Μεταξιού έχουν μεταφερθεί περισσότερα από 8,7 εκατομμύρια κοντέινερς με αγαθά και προϊόντα, η συνολική αξία των οποίων υπολογίζεται ότι ξεπερνά τα 380 δισεκατομμύρια δολάρια.

Καταλαβαίνετε λοιπόν πως μέσα σε μόλις 13 χρόνια η Σιδηροδρομική Γραμμή Μεταφοράς Φορτίων που ενώνει την Κίνα και την Ευρώπη έχει σημειώσει τρομερή επιτυχία. Το 2016 μετέφερε προϊόντα συνολικής αξίας 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ πέρυσι μετέφερε αγαθά αξίας άνω των 56 δισεκατομμυρίων. Πέρυσι ήταν χρονιά-ρεκόρ για τις κινεζικές εξαγωγές στην Ευρώπη. Όπως παρατηρείτε, κάθε χρόνο η εν λόγω σιδηροδρομική γραμμή αποκτά όλο και μεγαλύτερη σημασία για το Πεκίνο, αφού διευκολύνει τις όλο και αυξανόμενες κινεζικές εξαγωγές στην Ευρώπη.

Αυτό δεν έχει ξανά γίνει: Η Κίνα «αγόρασε» μία ολόκληρη χώρα στην Ασία

Πρακτικά, αυτό το τεράστιο κινεζικό έργο έχει αλλάξει τις ζωές των Ευρωπαίων. Οι πολίτες της Γηραιάς Ηπείρου αγοράζουν σήμερα κινεζικά προϊόντα από 50.000 διαφορετικές κατηγορίες σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές και με γρήγορη εκτιμώμενη παράδοση. Οι Κινέζοι πλουτίζουν, οι Ευρωπαίοι πελάτες φαίνονται ευχαριστημένοι ωστόσο η ευρωπαϊκή οικονομία πληγώνεται.

Οι οικονομολόγοι εκτιμούν πως με ο Νέος Δρόμος του Μεταξιού θα έχει ως αποτέλεσμα την οικονομική κατάκτηση της ευρωπαϊκής ηπείρου από την Κίνα στο άμεσο μέλλον.

 

Tags
Back to top button