Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

Η ισραηλινή προσφορά και τα 10.000 οχήματα για τον Στρατό

Η κοινοπραξία που είναι και η μόνη που υπέβαλε δεσμευτική προσφορά για την προβληματική ΕΛΒΟ, κατασκευάζει ήδη θωρακισμένα οχήματα (γνωστά και στον ΕΣ καθώς τα Hummer φορείς των Α/Τ Kornet φέρουν θωράκιση της εταιρείας) ενώ δέλεαρ (ελπίζουμε όχι και μόνο αυτό) της είναι και η αντικατάσταση των 10.000 οχημάτων του Ελληνικού Στρατού.

Η κοινοπραξία SK Group και η Plasan ισραηλινών συμφερόντων, είναι η μόνη που υπέβαλε δεσμευτική προσφορά για την απόκτηση της κρατικής επιχείρησης μόλις και αν ολοκληρωθούν οι διαδικασίες.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η ισραηλινή εταιρεία στην γκάμα της έχει τα δύο οχήματα το Guarder και το SandCat. Το πρώτο μεταφοράς προσωπικού βασισμένο στο φορτηγό ΜΑΝ (που κατασκεύαζε και η ΕΛΒΟ) και το δεύτερο βασίζεται πλέον σε σασί των Ford F-350/-550.

Όμως η ισραηλινή εταιρεία στα πλαίσια της προσπάθειας αντικατάστασης των ισραηλινών γενικής χρήσης οχημάτων David (ουσιαστικά ελαφρά θωρακισμένο Landrover defender 110) προχώρησε σε συνεργασία με την σειρά  Mercedes Benz G Class (G-Wagen) που επίσης είχε άδεια και κατασκεύαζε επί σειρά ετών η ΕΛΒΟ (τα γνωστά μας τζιπάκια).

Το όχημα έτσι που έχει αναπτύξει η Plasan και παρουσίασε το 2018 (σε στάδιο δοκιμών, προπαραγωγής) είναι το Hyrax. 

Το όχημα βασίζεται στο νέο Mercedes Benz G300 CDI Rolling Chassis που παρουσίασε η γερμανική εταιρεία το 2017 και έχει κινητήρα 183 Hp μέγιστο βάρος 4,8 τόνων και οφέλιμο φορτίο 810 κιλών. Μπορεί να μεταφερθεί με ελικόπτερο ή C-130. Η συνθετική θωράκισή του είναι επιπέδου ΙΙ(μπορεί να αυξηθεί) και έχει ικανότητα μεταφοράς τηλεχειριζόμενου σταθμού οπλισμού ενώ θα μπορεί να μεταφέρει 4 άτομα εκτός του διμελούς πληρώματος.

 

Tags
Back to top button