Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Η Ferrari δεν θα καταργήσει τον ατμοσφαιρικό V12 (φωτό, βίντεο)

Η παρουσίαση της νέας top Ferrari, της 812 Superfast, θεωρήθηκε από πολλούς πως ήταν το κύκνειο άσμα του κλασικού V12 της Scuderia.

Και αυτό γιατί πίστευαν πως το μεγάλο ατμοσφαιρικό σύνολο δεν θα μπορούσε να προσαρμοστεί στις νέες προδιαγραφές εκπομπών ρύπων.

Προς το παρόν οι V12 της Ferrari όντως δεν μπορούν να καλύψουν τις προδιαγραφές Euro 6b, όμως ο ισχυρός άντρας της μάρκας, αλλά και ολόκληρου του ομίλου FCA (Fiat Chrysler Automobiles), Sergio Marchionne, δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξή του πως και στο μέλλον στη γκάμα της ιταλικής εταιρείας θα υπάρχει πάντα και ένα 12κύλινδρο μοντέλο.

Επίσης ξεκαθάρισε ότι θα ήταν «τρέλα» να μπει turbo σε έναν V12 και κατά συνέπεια θα παραμείνουν ατμοσφαιρικοί.

Χαρακτηριστικά ανέφερε πως «ο δρόμος είναι η υβριδική λύση», κάτι που αναμένεται να γίνει προκειμένου να καλυφθούν οι κανονισμοί που θα ισχύσουν από το 2021.

Μέχρι τότε πάντως και σύμφωνα με τον τεχνικό διευθυντή της Ferrari οι μηχανικοί της μάρκας έχουν έτοιμοι τη λύση ώστε να ικανοποιούνται οι προδιαγραφές Euro 6c.

Tags
Back to top button