Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΠΙΣΤΗΜΗ

Η Coca-Cola επαναφέρει τα Χριστούγεννα με AI και προκαλεί αντιδράσεις

Η Coca-Cola επαναφέρει τη νοσταλγία με τη νέα της Χριστουγεννιάτικη διαφήμιση, μια αναδημιουργία του κλασικού Holidays Are Coming, από το 1995.

Αυτή τη φορά, όμως, η διαφήμιση δημιουργήθηκε εξ ολοκλήρου με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Το διαφημιστικό κυκλοφόρησε τώρα και έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, κυρίως λόγω της αισθητικής του, η οποία έχει χαρακτηριστεί “παράξενη” και “στατική”.

Έτσι θα είναι η Θεσσαλονίκη σε 100 χρόνια σύμφωνα με την Τεχνητή Νοημοσύνη

Το αρχικό σποτ, διάρκειας 15 δευτερολέπτων, περιλαμβάνει γνώριμες εικόνες των φορτηγών της Coca-Cola που διασχίζουν χιονισμένα τοπία, συνοδευόμενες από τη χαρακτηριστική μελωδία της πρωτότυπης διαφήμισης. Ωστόσο, οι λεπτομέρειες του βίντεο, όπως σπίτια που μοιάζουν να λιώνουν και σκίουρους που χρειάστηκαν εκατοντάδες AI επεξεργασίες, έχουν κερδίσει τα αρνητικά σχόλια των θεατών. 

Ο Ευρωπαίος Chief Marketing Officer της Coca-Cola, Javier Meza, εξήγησε πως η χρήση τεχνητής νοημοσύνης ήταν μια “αποτελεσματική” λύση που τους εξοικονόμησε χρόνο και χρήματα. Συγκεκριμένα δήλωσε τα εξής:

Παρά την πρωτοτυπία της προσέγγισης, πολλοί επικρίνουν την Coca-Cola για την επιλογή της να βασιστεί στην τεχνητή νοημοσύνη αντί σε ανθρώπινους δημιουργούς. Η εταιρεία, που ξοδεύει δισεκατομμύρια για την επικοινωνία της, διακινδυνεύει να υπονομεύσει τη δημιουργικότητά της, καθώς η AI διαφήμιση δεν φαίνεται να αιχμαλωτίζει το πραγματικό πνεύμα των Χριστουγέννων.

Η Coca-Cola, που για δεκαετίες ήταν συνώνυμη με την εορταστική περίοδο, προκαλεί ερωτήματα για το αν αυτή η τεχνολογική προσέγγιση θα ανταποκριθεί στις προσδοκίες του κοινού.

Tags
Back to top button