Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

GP Μονακό: Απόλυτος κυρίαρχος ο Ρικιάρντο - Pole position με ρεκόρ πίστας! (φωτό)

H απόλυτη κυριαρχία του Ντανιέλ Ρικιάρντο στους δρόμους του πριγκιπάτου συνεχίστηκε! Μετά το 3 στα 3 στις ελεύθερες δοκιμές, ο Αυστραλός έκανε το 3 στα 3 και στις τρεις περιόδους των κατατακτήριων δοκιμών. Το 1.10.810 συνέτριψε το ρεκόρ πίστας αλλά και τον ανταγωνισμό. Ωστόσο για τη Red Bull Racing ήταν μισή χαρά, μιας και ο Μαξ Φερστάπεν θα εκκινήσει τελευταίος.

Όμως ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Η Κυανή Ακτή υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με ηλιοφάνεια, θερμοκρασία αέρα στους 26 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 48. Όμως στο γκαράζ της Red Bull Racing ήταν ακόμα ψηλότερα λόγω των πυρετωδών εργασιών στο μονοθέσιο του Μαξ Φερστάπεν. Ο Ολλανδός που έστειλε την RB14 στις μπαριέρες λίγο πριν το τέλος της τρίτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών, αναγκάστηκε να αλλάξει και κιβώτιο ταχυτήτων και τελικά έμεινε θεατής στο Q1.

Εκεί όπου όλοι χρησιμοποίησαν την hypersoft γόμα ελαστικών της Pirelli και ταχύτερος όλων ήταν ξανά ο Ρικιάρντο, με τον ανταγωνισμό στα τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου. Εκτός συνέχειας έμεινε ο Χάρτλεϊ με τη Scuderia Toro Rosso, o Έρικσον με τη Sauber, o Στρολ με τη Williams, o Μάγκνουσεν με τη Haas και φυσικά ο Φερστάπεν.

Στο Q2 ο Ρικιάρντο συνέχισε το βιολί του, όχι απλά ήταν ταχύτερος όλων αλλά με χρόνο 1.11.278 σημείωσε νέο ρεκόρ πίστας. Ραικόνεν, Φέτελ και Χάμιλτον ήταν αντίστοιχα 1, 2 κα 3 δέκατα πιο αργοί, την ώρα που στη ζώνη αποκλεισμού βρέθηκαν ο Χούλκενμπεργκ με τη Renault, o Φαντόρν με τη McLaren, o Σιρότκιν με τη Williams, o Λεκλερκ με τη Sauber και ο Γκροζάν με τη Haas.

Έτσι στην τελική περίοδο είχαμε μία Red Bull, τις δύο Ferrari, τις δύο Mercedes, τις δύο Force India, τη McLaren του Fernando Alonso, τη Renault του Carlos Sainz και την Toro Rosso του Pierre Gasly. Στην πρώτη ζαριά ο Ricciardo κινήθηκε με ταχύτητα… δίνης, κατεβαίνοντας στο σχεδόν εξωπραγματικό 1.10.810! Ο Hamilton, ο Vettel και ο Raikkonen ήταν τέσσερα δέκατα του δευτερολέπτου πίσω του, με τον Bottas στα επτά.

Στη δεύτερη προσπάθεια κανένας δεν μπόρεσε να τον απειλήσει, ούτε καν αυτός δεν μπόρεσε να βελτιώσει την επίδοση του. Η πρώτη του προσπάθεια ήταν αρκετή για να του εξασφαλίσει τη δεύτερη Pole του στο Μονακό. Όμως ο Vettel «προσπέρασε» τον Hamilton και έτσι θα εκκινήσει από την πρώτη σειρά του grid, αφήνοντας τον κάτοχο του τίτλου στη δεύτερη μαζί με τον Kimi.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Tags
Back to top button