Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

GP Ισπανίας: Μπροστά με διαφορά οι Mercedes στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά

Mercedes AMG κυριάρχησε πλήρως στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του Grand Prix Ισπανίας που αποτελεί τον πέμπτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.

Ο Lewis Hamilton σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην πίστα της Βαρκελώνης, σταματώντας τα χρονόμετρα στο 1.21.521, επίδοση που ήρθε χρησιμοποιώντας τη μέση γόμα ελαστικών της Pirelli.

O Βρετανός ήταν μόλις 29 χιλιοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος του teammate του, Valtteri Bottas.

Τα δύο ασημί βέλη, που φέρουν αρκετά καινοτόμο διάταξη πτερυγίων στην πρόσθια αεροτομή, ήταν ταχύτερα και στα πρώτα στάδια της 90λεπτης διαδικασίας, όταν χρησιμοποιήθηκε η σκληρή γόμα. Εκεί ο Hamilton είχε προβάδισμα 89 χιλιοστών. Γενικά ήταν μία εξαιρετική περίοδος για τη γερμανική ομάδα, την ώρα που ανταγωνισμός είχε προβλήματα.

Οι Ferrari ήταν ένα δευτερόλεπτο μακριά, με τον Kimi Raikkonen τρίτο στην κατάταξη και τον τέταρτο Sebastian Vettel να σταματάει στην άκρη του pit lane με τη συμπλήρωση μίας ώρας, διαμαρτυρόμενος για δυσλειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων της SF70H. Ακολούθησαν οι δύο Red Bull, χωρίς όμως σημάδια εντυπωσιακής βελτίωσης σε σχέση με τους πρώτους τέσσερις αγώνες.

Μία από τα ίδια για τη McLaren, με τις προσπάθειες του Fernando Alonso να ολοκληρώνονται πριν καλά-καλά αρχίσουν, με καπνό να βγαίνει από την υβριδική μηχανή της Honda προσεγγίζοντας τη στροφή 3 του σιρκουί του Μονμελό. Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, αιτία ήταν η διαρροή λαδιού και δουλεύουν πυρετωδώς για να βάλουν νέα μονάδα ισχύος για το FP2.

Εντυπωσιακή ήταν η παρουσία της Haas με τους οδηγούς της στις θέσεις 7 και 8, αν και ο Romain Grosjean κάποια στιγμή ακινητοποιήθηκε στην άκρη της πίστας στη στροφή 4. Προβλήματα και για τον Sergey Sirotkin, που πήρε για το FP1 τη θέση του Jolyon Palmer. Αυτή τη φορά ο Ρώσος οδήγησε περισσότερο απ’ ότι στο Σότσι και πρόλαβε να ολοκληρώσει 10 γύρους προτού τεθεί νοκ άουτ λόγω διαρροής υγρών.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Πηγή:

Tags
Back to top button