Κάποιες σκέψεις σχετικά με το Νόμο περί αλλαγής ταυτότητας φύλου
-«Πρόοδος» της χώρας;
-«Εκσυγχρονισμός» της κοινωνίας;
-Είναι πρόοδος και εκσυγχρονισμός το να χάνεις την ταυτότητα του εαυτού σου; Να μην ξέρεις ποιος είσαι; Να θέλεις να γίνεις κάποιος άλλος;
-Είναι πρόοδος και εκσυγχρονισμός η σύγχυση;
Είναι επίτευγμα το να είσαι έγκυος, να σε ρωτούν «τι παιδάκι έχετε;» και να απαντάς «θα ξέρω στα 15 του;» Διότι τούτο θα απαντούν όλες οι έγκυες εις το εξής! Και στα μαιευτήρια σκεφτείτε τα βραχιολάκια των νεογνών να έχουν ουδέτερο χρώμα και να αναγράφουν, φύλο: προς το παρόν Θήλυ! ή προς το παρόν Άρρεν.
Αποτελεί αυτός ο νόμος προστασία ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ιδιαίτερα παιδιών-εφήβων; Μιας τόσο ευαίσθητης ηλικίας, που διακρίνεται από έκρηξη ορμονών προς εγκατάσταση των δευτερογενών χαρακτηριστικών του φύλου; Είναι ένα χέρι βοηθείας στους ανθρώπους που αμφιταλαντεύονται;
Αναρωτιέμαι μήπως έχετε μπερδέψει τα ανθρώπινα δικαιώματα με τις ψυχικές ασθένειες και τις ανώμαλες επιθυμίες; ή μήπως δεν τα έχετε μπερδέψει, αλλά τα έχετε μετονομάσει κατά το συμφέρον και καλύψει με το πέπλο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων;
Προφανώς, δεν γνωρίζετε ότι πολλές από τις επαναλαμβανόμενες σκέψεις/λογισμούς ενός ανθρώπου και ειδικά εφήβου είναι ψευδείς ή λανθασμένες, τις καλλιεργεί μέσα του, διότι δεν έχει σωστή καθοδήγηση στο να τις διαχειριστεί και οι σκέψεις με τη σειρά τους οδηγούν σε αντίστοιχη αντίδραση και συμπεριφορά του ατόμου και αυτό με τη σειρά του οδηγεί σε ένα γεγονός, όπως για παράδειγμα η αλλαγή φύλου, επιλογή ομοφύλου συντρόφου, η αυτοκτονία και πολλά άλλα…
Ένα πολύ απλό παράδειγμα: έφηβος, με μερική διαταραχή ορμονών και ευγενική ανατροφή, δέχεται στο σχολείο λεκτικές επιθέσεις τύπου «είσαι αδερφή» και άλλα παρεμφερή. Δεν συνάπτει σχέση με κοπέλα, ούτε φλερτάρει, λόγω των προσβολών, περιθωριοποιείται και ξεκινάει μέσα του μια διαφορετική διεργασία, την οποία πολύ καλά γνωρίζουν οι παιδοψυχίατροι. Οι άσχημες σκέψεις του αν γίνουν πράξη θα τον οδηγήσουν σε διάφορα πιθανά γεγονότα όπως ομοφυλοφιλίας…έως και αυτοκτονίας.
Όποιος ξέρει να απαντήσει στις παρακάτω ερωτήσεις, θα ξέρει και τους λόγους για του οποίους είναι λάθος να νομιμοποιείται η αλλαγή ταυτότητας φύλου.
– Τι οδηγεί έναν άνθρωπο σε αλλαγή ταυτότητας φύλου; (εννοώ τις βαθιές αιτίες)
– Τι δείχνει η κλινική του εικόνα και τι οι εξετάσεις του;
– Ποιο το οικογενειακό/κοινωνικό πλαίσιο στο οποίο μεγάλωσε;
– Τι βιώματα και επιρροές είχε;
– Τι δηλώνει το γενετικό του προφίλ;
Οι περισσότεροι – αν όχι όλοι – από τους ανθρώπους αυτούς που αμφιταλαντεύονται, θα είχαν τελείως διαφορετική πορεία αν στηρίζονταν διαφορετικά πνευματικά, ψυχικά και κοινωνικά. Αλλά, σας είναι πιο εύκολο να πείτε «ΝΑΙ» στην ψήφιση ενός τέτοιου νόμου (μιας και υπάρχει και σε τόσες χώρες του εξωτερικού), απ’ το να ψάξετε σε βάθος την περίπτωση του κάθε ατόμου. Και αυτό που λέω εγώ δεν ονομάζεται «προστασία ανθρωπίνων δικαιωμάτων», ονομάζεται «αγάπη προς τον πλησίον»! Όχι για να τον κάνω αυτό που θέλω εγώ ή ο κάθε επιστήμονας ή ο κάθε γονέας, αλλά για να τον βοηθήσουμε να ορίσει την ταυτότητά του, όπως την ορίζει η φύση, όταν κινδυνεύει να τη χάσει ή την έχει ήδη χάσει.
Από πότε είναι στερεότυπο και ρατσιστικό να θεωρούμε το ΧΧ θήλυ και το ΧΥ άρρεν; Και τις όποιες μεταλλάξεις ή ορμονικές διαταραχές «μη φυσιολογικές»; Μας μιλάτε για προστασία μειωνοτήτων. Τι σας φαίνεται παράξενο; Δεν έχετε παρατηρήσει ποτέ στις εξετάσεις σας ότι δίπλα στις δικές σας τιμές, υπάρχουν οι τιμές αναφοράς; ΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΟΡΙΑ; Φυσικά, και το φυσιολογικό και το αφύσικο χρήζουν προστασίας, αλλά το αφύσικο, επιτρέψτε μου να πω, ότι χρήζει κυρίως νουθεσίας, θεραπείας και επαναφοράς στο φυσιολογικό! Η βιολογία του ανθρώπου τα λέει όλα από μόνη της, το ίδιο και οι σωστοί καθοδηγοί πνευματικοί, ψυχίατροι, ψυχολόγοι, γονείς, εκπαιδευτές, όλοι όσοι αγαπούν στον άνθρωπο στην ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ!
Τέλος, θα ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα σχετικά με το τι είναι δικαίωμα, τι είναι φυσικό ή αφύσικο, ομαλό ή ανώμαλο, διότι στο τέλος, κάποιοι, θα με χαρακτηρίσετε και ρατσίστρια.
Ο άνθρωπος είναι ελεύθερος στη ζωή του να πράξει το σωστό και το λάθος. Τα δικαιώματά του, όμως, όπως και αυτό της ελευθερίας σταματούν εκεί που ξεκινούν του άλλου ανθρώπου. Και δεν είναι δικαίωμα κανενός το αφύσικο να προσπαθεί να το εντάξει στο φυσικό, ούτε να νομοθετεί υπέρ αυτού. Και είναι ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ και ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΟΛΩΝ ΣΑΣ να προστατέψουμε τα νέα παιδιά, τα παιδιά μας, από διδαχές ή προτροπές αφύσικων καταστάσεων και να μην εντάσσουμε στο μυαλουδάκι τους και τους άλλους τρόπους συνεύρεσης, μη φυσιολογικούς.
Πριν καιρό, με ρώτησε κάποιος:
– «Εσύ, σαν βιολόγος, τι πρόβλημα έχεις να θεωρήσεις φυσιολογικό και τον παραφύσιν έρωτα, αν έτσι θέλω να γίνεται συνέχεια με τη γυναίκα μου και να τον διδάσκονται και τα παιδιά στη σεξουαλική διαπαιδαγώγηση αν θέλουν να το ακολουθήσουν;»
Στην απάντησή μου δεν αναλώθηκα σε μακρά επιστημονική ανάλυση – που θα μπορούσα – περί μικροβίων, μικροχλωρίδας του εντέρου, ανατομίας κλπ. Αρκέστηκα στο να του απαντήσω στην ίδια γλώσσα και ύφος, διότι θεωρώ ότι τα λέει όλα…απήντησα λοιπόν: – «Στο κρεββάτι σου, με τη γυναίκα σου, μπορείς να πράξεις και να θεωρήσεις φυσιολογικό οτιδήποτε, εφ’ όσον το επιθυμεί και αυτή! ΑΛΛΑ, αν γκαστρωθεί, να είσαι σίγουρος ότι κάποιος άλλος την έχει «ικανοποιήσει» πιο φυσιολογικά από εσένα»! (Συγχωρείστε μου την έκφραση)
Νομίζω λοιπόν, ότι ήρθε η ώρα να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους και να συνειδητοποιήσουμε όλοι μας ότι ο ορισμός του φυσικού και του αφύσικου ή ανώμαλου δεν έχει να κάνει με ρατσιστική διάθεση, αλλά είναι λογική απόρροια των Νόμων της Φύσεως και όχι των Νόμων της Πολιτείας! Για παράδειγμα, δεν είμαι ρατσίστρια όταν δεν θέλω να δοθεί το δικαίωμα στους ομοφυλοφίλους να υιοθετήσουν ένα παιδί και να το μεγαλώσουν, όταν η ίδια η φύση, τα ίδια τα σώματά τους δεν τους παραχωρούν το δικαίωμα αναπαραγωγής της ζωής! Δεν είναι ρατσιστικό, είναι απλώς λογικό! Γιατί να δώσουμε το δικαίωμα με Νόμο σε κάποιον να αλλάξει το φύλο του, όταν η φύση του όρισε φύλο και να μην τον βοηθήσουμε να αγαπήσει αυτό που είναι; Τον εαυτό του; Την εικόνα του; Δεν είναι ρατσιστικό, είναι απλώς λογικό και με απόλυτο αίσθημα αγάπης προς το συνάνθρωπο.
Χ.Π.