Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Formula 1: Η στροφή στο GP του Μπαχρέιν που μισούν οι πιλότοι (βίντεο)

Η πρώτη στροφή αμέσως μετά τη μεγάλη ευθεία εκκίνησης στο αυτοκινητοδρόμιο του Μπαχρέιν βασανίζει οδηγούς και μονοθέσια. Σε εκείνο το σημείο υποφέρουν ιδιαίτερα τα φρένα, καθώς τα αυτοκίνητα πρέπει να μειώσουν την ταχύτητά τους κατά περίπου 249 χλμ./ώρα και να πέσουν από επίπεδα άνω των 300 χλμ./ώρα σε ταχύτητες λίγο πάνω από τα 60 χλμ./ώρα.

Όλα αυτά γίνονται σε μία ελάχιστη απόσταση μόλις 69 μέτρων, με αποτέλεσμα να ασκούνται στους οδηγούς δυνάμεις της τάξης των 4,8 g, ενώ και η ενέργεια πέδησης φτάνει τα 2.427 kW. Κερασάκι στην τούρτα είναι η δύναμη, που πρέπει να ασκηθεί στο πεντάλ των φρένων και υπολογίζεται στα 128 kg.

Αλλιώς, πολύ απλά, το αυτοκίνητο δεν φρενάρει ιδανικά και χάνει ο οδηγός πολύτιμα δέκατα του δευτερολέπτου.

Πηγή: 

 

Tags
Back to top button