Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ford Focus: Επιστροφή στις «ρίζες»

Ο ανταγωνισμός στην μικρομεσαία κατηγορία είναι ιδιαίτερα έντονος και η Ford δεν πρόκειται να καθίσει με σταυρωμένα τα χέρια. Για αυτό το λόγο ετοιμάζει τη νέα γενιά του Focus που θα μας παρουσιάσει το 2018.

Η τελευταία γενιά του μοντέλου, η τρίτη, δεν έχει να αντιμετωπίσει μόνο τον έντονο ανταγωνισμό της κατηγορίας του, αλλά και αυτόν από τα μικρά και μεσαία crossover που όλο και πληθαίνουν. Επιπλέον, το Focus MK3 προσπάθησε σαν παγκόσμιο αυτοκίνητο να καλύψει πολλών ειδών ανάγκες, και σύμφωνα με τους ανθρώπους της Ford αυτό υποβάθμισε ελαφρώς το ευρωπαϊκό οδηγικό DNA του. Στη νέα γενιά όμως, οι άνθρωποι της Ford έθεσαν ως προτεραιότητα τα ευρωπαϊκά γούστα και θέλω.

Υπεύθυνος για το νέο αυτό project είναι ο Darren Palmer, που είχε ηγηθεί και στην ομάδα εξέλιξης του νέου Fiesta και του νέου KA+, με το τελευταίο να αποτελεί πλέον την βάση της γκάμας μοντέλων της Ford.

Το Focus MK4 θα χρησιμοποιήσει την Global C Platform που έχει και η τρίτη γενιά, αλλά ο κ. Palmer και η ομάδα του έχουν σαν στόχο η ρύθμιση της ανάρτησης να προσφέρει παρόμοια άνεση με πιο πικάντικα οδικά χαρακτηριστικά.

Η Ford θα μεγαλώσει ελαφρώς το μεταξόνιο για να κερδίσει σε χώρο η καμπίνα, και ειδικότερα τα γόνατα των πίσω επιβατών. Η ομάδα εξέλιξης του κ. Palmer θα ασχοληθεί εκτενώς με την ρύθμιση του συστήματος διεύθυνσης, την γεωμετρία της εμπρός ανάρτησης και την επαναρύθμιση του πίσω άξονα. Ταυτόχρονα, αναμένεται να δούμε και κάποια μικρή μείωση του βάρους, μιας και θα χρησιμοποιηθούν πιο σύγχρονα υλικά.

Η γκάμα του νέου Focus τέταρτης γενιάς αναμένεται να ακολουθήσει τον δρόμο που χάραξε και το νέο Fiesta. Θα έχει δηλαδή απλές εκδόσεις, σπορ ST-Line και πολυτελείς Vignale. Το τελευταίο βέβαια μεταφράζεται σε επιπλέον παροχές και εξυπηρέτηση μετά την πώληση.

Τα σημεία των καιρών θα φέρουν στη γκάμα και μία έκδοση Active, δίνοντας στη Ford έναν ανταγωνιστή για το VW Golf Alltrack και το Volvo V40 Cross Country, και εμπλουτίζοντας παράλληλα την crossover και SUV γκάμα που αποτελείται από τα EcoSport, Fiesta Active, Kuga και Edge. Το Focus Active θα έχει ελαφρώς αυξημένη απόσταση από το έδαφος και πλαστικά προστατευτικά, όπως ακριβώς συνέβη και με το νέο Fiesta Active.

Σε δηλώσεις του αφεντικού της Ford Europe, Jim Farley, στον βρετανικό Τύπο, αναφέρεται ότι το Fiesta Active είναι το πρώτο βήμα μιας νέας γκάμας μοντέλων. Σε αντίθεση όμως με το Fiesta, το Focus Active θα μπορεί να εφοδιαστεί με τετρακίνηση.

Στο εσωτερικό αναμένουμε να ακολουθηθεί η σχεδιαστική γλώσσα που είδαμε με το νέο Fiesta, με λιγότερα κουμπιά και την οθόνη του συστήματος πολυμέσων σε πιο εξέχουσα θέση.

Η γκάμα κινητήρων δεν θα έχει αλλαγές και θα αποτελείται από τον 1.0 EcoBoost των 100, 125 και 140 ίππων, και τον 1.5 Ecoboost με 150 ή 182 ίππους. Στις πετρελαιοκίνητες επιλογές θα υπάρχει ο 1.5 TDCi με 95 και 120 ίππους. Για τις ισχυρότερες εκδόσεις ST και RS είναι άγνωστο ακόμα τι κινητήρες θα τις συνοδεύουν.

Τέλος, η νέα τέταρτη γενιά θα συνεχίσει να προσφέρεται και ως ηλεκτρική ή υβριδική, αλλά θα είναι πιο αποδοτικές αυτές οι εκδόσεις λόγω χρήσης πιο σύγχρονων τεχνολογιών.

Tags
Back to top button