Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Φ.Aλόνσο: «Βαρετή η Formula 1 την εποχή του Αϊρτον Σένα»

Οσο παράξενο και αν ακούγεται ο Φερνάντο Αλόνσο έβρισκε τη Formula 1 βαρετή την περίοδο που μεσουρανούσε ο Α. Σένα!

«Η Formula 1 ήταν εκείνη την εποχή πολύ βαρετή. Αν παρακολουθήσεις σήμερα έναν αγώνα του 1985, 1988 ή του 1992, θα κοιμάσαι σε όλη τη διάρκεια, γιατί υπήρχαν μόνον οι δύο McLaren. Ο τέταρτος βρισκόταν έναν γύρο πίσω και μεταξύ των αυτοκινήτων υπήρχε μία διαφορά 25 δευτερολέπτων. Δέκα αυτοκίνητα δεν τερμάτιζαν, επειδή δεν ήταν ιδιαίτερα υψηλή η αξιοπιστία», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ισπανός.

Πάντως ο Αλόνσο πιστεύει, ότι και τα σύγχρονα πρωταθλήματα της Formula 1 είναι εξίσου πληκτικά, γιαυτό και κατά την άποψή του μειώνεται συνεχώς ο αριθμός των θεατών στα Γκραν Πρι, αλλά και το ενδιαφέρον της κοινής γνώμης. Αιρετικές απόψεις εξέφρασε ο πιλότος της McLaren-Honda και για τους παλαιότερους οδηγούς σε σχέση με τους σύγχρονους λέγοντας χαρακτηριστικά, ότι «οι οδηγοί της δεκαετίας του 80 είναι σπουδαίοι πρωταθλητές και είδωλα. Στη σημερινή γενιά θα γίνουν ο Χάμιλτον και ο Φέτελ είδωλα των παιδιών, που τρέχουν τώρα καρτ».

Ο Ισπανός πιλότος δεν έμεινε ωστόσο μόνον στην κριτική, αλλά αποκάλυψε και ποια ήταν κατά τη γνώμη του η καλύτερη περίοδος στη σύγχρονη ιστορία της Formula 1. Σύμφωνα με τον Αλόνσο το άθλημα βρέθηκε στο ζενίθ του εκεί γύρω στο 2000, οπότε μπήκαν σε αυτό πολλοί κατασκευαστές, όπως η BMW και η Toyota, υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον από τον κόσμο και εντάχθηκαν στο αγωνιστικό ημερολόγιο πολλές νέες χώρες. Όπως υπογράμμισε ο δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής της Formula 1, «Οι τηλεθεάσεις και οι αριθμοί των θεατών βρίσκονταν στο μάξιμουμ. Όμως τα κόστη ήταν τεράστια, η τεχνολογία περίπλοκη και ορισμένα εργοστάσια αποσύρθηκαν».

Το γεγονός, ότι η Formula 1 δεν είναι σήμερα τόσο διασκεδαστική, οφείλεται κατά την άποψη του Αλόνσο στους περιορισμούς και στις δεσμεύσεις των κανονισμών. «Με τους σημερινούς πόρους, τους προϋπολογισμούς και τις τεχνολογίες θα μπορούσαν να είναι τα αυτοκίνητα φανταστικά μηχανήματα, που θα ήταν σε θέση να τινάξουν στον αέρα τα όρια της φυσικής για τους ανθρώπους. Αντί γιαυτό καθόμαστε σε ένα μονοθέσιο με την αίσθηση ενός μοντέλου GT».

Tags
Back to top button