Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

F1: Έκανε «Ανάσταση» η Ferrari στο GP του Μπαχρέιν (φωτό)

Σήμερα η θερμοκρασία αέρα και οδοστρώματος ήταν χαμηλότερες από τις προηγούμενες μέρες: 24 βαθμοί στον αέρα, 30 βαθμούς στο οδόστρωμα. 

Πριν σβήσουν τα κόκκινα φώτα ο Στόφελ Βαντούρν αντιμετώπισε πρόβλημα με την υβριδική μηχανή της Honda. Στην εκκίνηση ο Φέτελ πέρασε το Χάμιλτον και ο Φερστάπεν τους Ρικιάρντο, Ράικονεν. Ο Φινλανδός με τη Ferrari έκανε κακή εκκίνηση προσπάθησε να καλύψει το χαμένο έδαφος και να περάσει τη Red Bull του Ρικιάρντο αλλά τελικά έχασε μια θέση ακόμη από το Μάσα. 

Ο Ράικονεν στην προσπάθεια να περάσει το Μάσα, πιέζοντας βρέθηκε προς στιγμή εκτός πίστας. Τα κατάφερε τελικά μετά από 8 γύρους ήταν το πρώτο προσπέρασμα στα ίσα που είδαμε στον αγώνα. 

Μπροστά οι Μπότας, Φέτελ, Χάμιλτον, Φερστάπεν, Ρικιάρντο ήταν κολλημένοι σε ένα εντυπωσιακό τρενάκι με το Φέτελ να πιέζει το Μπότας και το Φερστάπεν να πιέζει το Χάμιλτον. 

Ο πρώτος που μπήκε στα πιτ ήταν ο Λανς Στρολ στον 9ο γύρο. Έβγαλε τη πολύ μαλακή γόμα και έβαλε τη μαλακή. Ο Μάγκνουσεν με τη Haas εγκατέλειψε στον ίδιο γύρο από μηχανικό πρόβλημα στην 7η στροφή. 

Ο Φέτελ μπήκε στα πιτ στον 11ο γύρο και έβαλε ξανά την πολύ μαλακή γόμα. Σαφώς σε στρατηγική δυο αλλαγών από τη Ferrari με το Γερμανό να πέφτει στην 12η θέση προσωρινά. Το παράδειγμα του Φέτελ ακολούθησε ο Φερστάπεν στον επόμενο γύρο, ο Ολλανδός γκρίνιαζε ότι ήταν πιο γρήγορος από το Χάμιλτον και έχει κολλήσει πίσω του. Στιγμές μετά την αλλαγή ελαστικών, ο Φερστάπεν με πρόβλημα στα φρένα βρέθηκε εκτός στην στροφή 4 και η Red Bull εγκατέλειψε. Στον 13ο γύρο ο Ράικονεν μπήκε στα πιτ έβαλε επίσης την πολύ μαλακή γόμα και αυτός σε στρατηγική 2 πιτ στοπ. 

Στον επόμενο γύρο χτύπησαν οι Στρολ, Σάινθ και βγήκε αυτοκίνητο ασφαλείας. Ο Ισπανός ήταν στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού και στην δεξιά στροφή που ακολουθεί τον χτύπησε από το πλάι ο Σάινθ που έβγαινε από τα πιτ. 

Οι Mercedes όρμησαν στα πιτ με το Μπότας να καθυστερεί λίγο. Ο Φινλανδός πήρε τη πολύ μαλακή γόμα πηγαίνοντας σε στρατηγική 2 πιτ στοπ, ενώ ο Χάμιλτον έβαλε τη μαλακή, αφήνοντας ανοικτές τις επιλογές του καθώς η θερμοκρασία οδοστρώματος ήταν κάτω από τους 30 βαθμούς Κελσίου και μειώνονταν καθώς η νύχτα σκέπαζε την έρημο του Σακχίρ. 

Ο Φέτελ βρέθηκε μπροστά από τους Μπότας, Ρικιάρντο, Χάμιλτον. Μόλις έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας ο Χάμιλτον όρμησε και πέρασε το Ρικιάρντο που έχασε ακόμη μια θέση από το Μάσα. Ο Ράικονεν επίσης επιτέθηκε και πέρασε το Ρικιάρντο. 

Ο Φέτελ κράτησε πίσω του το Μπότας και κατάφερε ν' ανοίξει μια διαφορά ήταν σαφές όμως πως το μυαλό του ήταν στο Χάμιλτον που είχε τη μαλακή γόμα. Ο Βρετανός πήρε 5 δευτερόλεπτα ποινή και στον 21ο γύρο που βρισκόταν ήταν στα 4 δευτερόλεπτα πίσω από το Φέτελ. Ο Γερμανός με τη Ferrari γύριζε μερικά δέκατα ταχύτερα από τις Mercedes.

Ο Ράικονεν κατάφερε στο τέλος της ευθείας εκκίνησης τερματισμού και με τη χρήση του DRS να περάσει το Μάσα ξανά. Στη Mercedes υπήρχε προβληματισμός για τη στρατηγική που έπρεπε ν' ακολουθήσουν. Ζήτησαν από το Μπότας να πιέσει το Φέτελ αλλά ήταν σαφές πως ο Φινλανδός δεν μπορούσε ν' ακολουθήσει. Ο Φέτελ γύρο με το γύρο αύξησε τη διαφορά από τις Mercedes και ο Χάμιλτον πέρασε μπροστά από το Μπότας. Ο Φινλανδός άφησε το Χάμιλτον να βρεθεί μπροστά και άρχισε να φαίνεται ότι ο Βρετανός πιθανόν θα επιχειρούσε να πάει ένα πιτ στοπ λιγότερο. Ο Χάμιλτον άρχισε να μαζεύει τη διαφορά κινούμενος πιο γρήγορα από το Φέτελ. 

Βλέποντας στη Mercedes πως η μαλακή γόμα ήταν πολύ καλή στην W08 του Χάμιλτον, ο οποίος μάζευε τη διαφορά από το Φέτελ κάλεσαν το Μπότας στα πιτ στον 31ο γύρο και του έβαλαν μαλακή γόμα. Σαφώς ο poleman θα πήγαινε μέχρι το τέλος μ' αυτή τη γόμα. Ο Μπότας έμπλεξε λίγο πίσω από το Πέρεζ ενώ ο Ράικονεν διαμαρτύρονταν για κάποια θέματα με την υβριδική μηχανή της Ferrari. Ο Μπότας με ταχύτερο γύρο πήρε 4,5 δευτερόλεπτα μαζεμένα από το Φέτελ και φάνηκε ότι μπορεί να απειλήσει. Στη Ferrari τράβηξαν αμέσως το Φέτελ στα πιτ ώστε να τον διατηρήσουν μπροστά από το Μπότας. Βγαίνοντας ο Φέτελ έκανε αμέσως ταχύτερο γύρο με 1:34.004. Ήταν σαφές ότι ο Γερμανός πίεζε όσο μπορούσε για να πάρει τη νίκη κρατώντας σε απόσταση πίσω του τη Mercedes του Μπότας. 

Κάπου εκεί άρχισε να φαίνεται ότι η μόνη περίπτωση να κερδίσει η Mercedes ήταν να κρατήσει το Χάμιλτον στην πίστα χωρίς άλλη αλλαγή. Στον 36ο γύρο ενώ απέμεναν άλλοι 21 η διαφορά του Φέτελ από το Χάμιλτον ήταν στα 14 δευτερόλεπτα όμως είχε και ποινή 5 δευτερολέπτων ο Βρετανός. Ο Φέτελ με συνεχώς ταχύτερους γύρους μείωνε τη διαφορά από την προπορευόμενη Mercedes. Μάζευε τη διαφορά με ρυθμό 1 sec στο γύρο. 

Ο Χάμιλτον μπήκε τελικά στα πιτ και έβαλε ξανά μαλακή γόμα στον 42ο γύρο. Ρώτησε τους μηχανικούς του γιατί του έβαλαν ξανά τη μαλακή γόμα και του είπαν ότι με βάση τα δεδομένα η μαλακή γόμα ήταν η καλύτερη επιλογή. Ο Βρετανός πίεσε στους τελευταίους 15 γύρους όμως τα πάντα είχαν κριθεί. Πέρασε το Μπότας, πιθανόν ο Φινλανδός είχε εντολή να τον αφήσει, μείωσε τη διαφορά από το Φέτελ αλλά μέχρι εκεί. Θυμίζουμε πως στην εκκίνηση ο Φέτελ ήταν πίσω από τις Mercedes και τελικά κατάφερε να τερματίσει μπροστά τους. 

Συνολικά η τελική κατάταξη ήταν:

Στη βαθμολογία των οδηγών ο Φέτελ προηγείται με 68 βαθμούς και ο Χάμιλτον ακολουθεί με 61. Αντίστοιχα στους κατασκευαστές η Ferrari ξαναπέρασε μπροστά με 3 βαθμούς διαφορά από τη Mercedes. Επόμενος αγώνας στις 30/4 το Ρώσικο GP στο Σότσι. 

Tags
Back to top button