Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Εταιρεία οδοντόβουρτσας ζήτησε συγγνώμη για την ατάκα «φτύστε ή καταπιείτε»: Στο «στόχαστρο» των φεμινιστριών

Σάλο προκάλεσε στα social media η διαφημιστική καμπάνια της εταιρείας Brushbox που παράγει οδοντόβουρτσες με βασικό μήνυμα τη φράση «φτύστε ή καταπιείτε».

Το διαφημιστικό εύρημα της εταιρείας που έχει έδρα το Λονδίνο εντοπίστηκε ανάμεσα στα δώρα καλοσωρίσματος που πήραν φοιτητές στο πανεπιστήμιο του Σάσεξ.

«Ανεξάρτητα του αν φτύνετε ή καταπίνετε κατά τη διάρκεια της καθημερινής στοματικής ρουτίνας σας, βάλτε τη στοματική υγιεινή σας στον αυτόματο με την Brushbox» αναφερόταν στη μια πλευρά της διαφημιστικής καρτέλας.

Στην άλλη πλευρά απεικονιζόταν το στόμα μιας γυναίκας από το οποίο έτρεχε πηχτή άσπρη οδοντόπαστα.

«Αυτό είναι σεξουαλική παρενόχληση» έγραψε στο Twitter η φεμινιστική ομάδα Untameable Shrews που εντόπισε πρώτη την αμφιλεγόμενη διαφήμιση.

Ακολούθησε πλήθος αναρτήσεων με το ίδιο πνεύμα από άλλους χρήστες του Twitter υποχρεώνοντας την εταιρεία να ζητήσει συγγνώμη για τη διαφήμιση λέγοντας ότι ήταν ακατάλληλη και παραπλανητική.

«Αντιλαμβανόμαστε ότι η εικόνα που χρησιμοποιήθηκε θα μπορούσε να θεωρηθεί υποτιμητική για τις γυναίκες και ζητάμε ειλικρινά συγγνώμη - δεν ήταν ποτέ στις προθέσεις μας και αναλαμβάνουμε την ευθύνη για την αναστάτωση που προκαλέσαμε» ανέφερε σε δήλωσή της η αγγλική εταιρεία.

Tags
Back to top button