Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Έρευνα: Ποια είναι η πιο επικίνδυνη θέση στο αυτοκίνητο

Tα πιο επικίνδυνα μεταφορικά μέσα είναι τα αυτοκίνητα, βάσει ερευνών που έχουν πραγματοποιηθεί. Δεν είναι τόσο θανατηφόρα όσο οι μοτοσυκλέτες αλλά έχουν μεγαλύτερα ποσοστά δυστυχημάτων σε σχέση με τα πλοία, τα τρένα, τα λεωφορεία και τα αεροπλάνα. Παρ' όλα αυτά προτιμάται όταν είναι εφικτό, με το μεγαλύτερο μέρος της προσοχής όσον αφορά στην ασφάλειά τους, να πέφτει στον οδηγό.

Σε νέα έρευνα του Insurance Institute for Highway Safety (IIHC), μιας αμερικανικής ΜΚΟ, μπήκε στο μικροσκόπιο η ασφάλεια των επιβατών των πίσω καθισμάτων σε συγκρούσεις αυτοκινήτων. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι επιβάτες που κάθονται πίσω διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο τραυματισμού ή θανάτου σε σύγκριση με αυτούς που είναι μπροστά.

Το IIHC υποστηρίζει ότι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν ρίξει όλο το βάρος τους για να βελτιώσουν την ασφάλεια του οδηγού και του συνοδηγού, εισάγοντας νέας τεχνολογίας αερόσακους. Την ίδια ώρα στα πίσω καθίσματα δεν έχουν ληφθεί τα ίδια μέτρα. Σύμφωνα με την έκθεση, οι πίσω ζώνες είναι λιγότερο αποτελεσματικές και συμβάλλουν σε πολύ μικρότερο ποσοστό στη μείωση των τραυματισμών από αυτές.

Στο πλαίσιο της εν λόγω μελέτης εξετάστηκαν 117 τροχαία στα οποία οι επιβάτες των πίσω καθισμάτων σκοτώθηκαν ή τραυματίστηκαν ενώ λήφθηκαν υπόψη φωτογραφίες, αστυνομικά και ιατρικά αρχεία και αυτοψίες. Σε πολλές περιπτώσεις οι πίσω επιβάτες χτύπησαν πιο σοβαρά από τους μπροστινούς με τον τραυματισμό στο στήθος να είναι ο πιο συνήθης, όπως και αυτός στο κεφάλι.

Οι συντάκτες της μελέτης, καταλήγοντας, παροτρύνουν τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να επικεντρωθούν στην ασφάλεια των πίσω επιβατών, καθώς οι περιοριστές δύναμης μπορούν να εγκατασταθούν αρκετά εύκολα. Τονίζεται, επίσης, ότι ορισμένα αυτοκίνητα διαθέτουν ζώνες με αερόσακο, που είναι σχεδιασμένος για να κατανέμει τη δύναμη σε όλο τον κορμό και το στήθος.

Tags
Back to top button