Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Εντυπωσιακό ντριφτάρισμα ακόμη και με ένα Toyota Auris 1.000 PS από τον Fredric Aasbo (βίντεο)

Στα πρωταθλήματα drift ανά τον κόσμο πρωταγωνιστούν αγωνιστικά βασισμένα σε πισωκίνητα και ως επί το πλείστον σπορ μοντέλα. Όμως ακόμα και ένα Toyota Auris αρκεί, αν πρόκειται να το κάνεις... αγνώριστο.

Ένα Toyota Auris λοιπόν, το οποίο κυκλοφορεί στις ΗΠΑ με την ονομασία Corolla iM, θα είναι το φετινό αγωνιστικό του Νορβηγού Fredric Aasbo για το αμερικανικό πρωτάθλημα Formula Drift. Ο συγκεκριμένος οδηγός μέχρι πρότινος έτρεχε –και διακρινόταν– με ένα Scion tC, το οποίο φυσικά είχε μετατραπεί σε πισωκίνητο.

Η ομάδα του ελληνικής καταγωγής οδηγού Stephan Papadakis, η Papadakis Racing, με την οποία αγωνίζεται και ο Aasbo, τοποθέτησε τώρα στο Auris έναν 4κύλινδρο κινητήρα 2.400 cc με τούρμπο και νίτρο, βασισμένο στο μοτέρ της Toyota με κωδικό 2AR, ο οποίος αποδίδει περίπου 1.000 PS και 117 kgm. Δεν έλειψε βέβαια το απαραίτητο κόψιμο στο πάτωμα για να τοποθετηθεί ο άξονας μετάδοσης και ό,τι άλλο χρειάζεται για τη μετατροπή του Auris σε πισωκίνητο.

Το video με το οποίο παρουσιάστηκε το νέο αγωνιστικό είναι γυρισμένο στη λογική των ιαπωνικών anime, με ψηφιακά γραφικά και ηλεκτρονική μουσική, παραπέμποντας απευθείας στο Initial D.

Πηγή: Αλέξης Γαλανόπουλος,

Tags
Back to top button