Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

«Εισβάλει» στην ηλεκτροκίνηση ο Ν.Μπέκαμ - Επενδύει στην καινοτόμα Lunaz

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ δεν μένει με σταυρωμένα τα χέρια και αναζητά συνεχώς την επόμενη επένδυσή του, με τη νέα του ενασχόληση να είναι η Lunaz.

Πρόκειται για μία εταιρία που ανακυκλώνει, ανακατασκευάζει και δημιουργεί, έως και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης για κλασσικά μοντέλα του παρελθόντος.

Ο Ντέιβιντ Μπέκαμ, κοιτώντας μπροστά και συγκεκριμένα στο 2030, όπου στη Βρετανία δε θα κυκλοφορούν πλέον αυτοκίνητα με θερμικούς κινητήρες, επένδυσε στην αγγλική φίρμα αποκτώντας μερίδιο 10% στο μετοχικό της σχήμα, στο οποίο επίσης συμμετέχουν οι οικογένειες Reuben, Βarclay και Dellal.

Οι ιδρυτές της εταιρείας, Navid Mirtorabi και CJ Jones, τράβηξαν πάνω τους την προσοχή ισχυρών οικονομικά παραγόντων όταν το 2019, παρουσίασαν μια σειρά κλασσικών μοντέλων της αυτοκίνησης από την Range Rover, την Bentley, την Rolls Royce, την Jaguar κ.α., τα οποία μετέτρεψαν σε αμιγώς ηλεκτρικά. Μάλιστα, κατάφεραν με μια μετατροπή εξ’ αυτών, της Bentley Continental Flying Spur του 1961, να κερδίσουν πλήθος βραβείων ανά τον κόσμο, για το άψογο αποτέλεσμα της δουλειάς τους. 

Η Lunaz ποντάρει στο γεγονός ότι από το 2030 και μετά, πολλοί κάτοχοι οχημάτων συμβατικής τεχνολογίας παγκοσμίως (υπολογίζεται ότι κοντά στα 2 δισ. μοντέλα θα είναι εν ζωή το 2030 με θερμικούς κινητήρες), θα θέλουν να τα κρατήσουν στην κατοχή τους μετατρέποντας τα σε ηλεκτρικά!

Το πλάνο όμως της Lunaz δε σταματά μονάχα στην μετατροπή κλασσικών μοντέλων σε ηλεκτρικά. Η εταιρεία, που εδρεύει στο Silverstone, ανακυκλώνει κάθε είδους όχημα έχοντας βέβαια μια κάποια ιδιαίτερη προτίμηση στα φορτηγά, ενώ στοχεύει επίσης να συνεργαστεί και με την αγγλική κυβέρνηση προκειμένου να εξοπλίσει το στόλο των δημοσίων οχημάτων με νέα ηλεκτρικής ενέργειας.

Στο έμψυχο δυναμικό της Lunaz, ανήκουν πρώην στελέχη της Aston Martin, της Ferrari, της ΜcLaren και της Prodrive, ενώ επικεφαλής του τμήματος είναι ο «πολύς» Jon Hilton με τεράστια θητεία στη Formula 1. 

Για να έχετε μια τάξη μεγέθους του κόστους μετατροπής των κλασσικών οχημάτων σε… ηλεκτρικά, το Range Rover κόστισε 245.000 λίρες, η Phantom V της Rolls-Royce 500.000 λίρες και πάει λέγοντας.

Tags
Back to top button