Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΑΠΟΨΕΙΣ

Ἡ Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων καὶ ὁ μύθος τοῦ Ἡρακλὴ

Toῦ Βασίλειου Εὐσταθίου


Δρ. Φυσικοῦ, πτ. ΕΚΠΑ Κ.Θεολογίας

Πρόσφατα ἀκούστηκαν οἱ χαρακτηρισμοὶ γιὰ τὴν Βουλὴ «βόθρος» καὶ γιὰ τὶς ἀποφάσεις ποὺ λαμβάνονται ἐκεῖ καὶ τὰ ὅσα διαπράττονται ἐκεῖ ὡς «κόπρος τοῦ Αὐγείου» σὲ κήρυγμα μητροπολίτου. Αὐτὸ προκάλεσε ἀντιδράσεις ἀπὸ τὴν πλευρὰ τῶν ἀποδεκτῶν τῶν χαρακτηρισμῶν καὶ μάλιστα τοῦ νῦν προέδρου τῆς βουλῆς, ποὺ ἀφοῦ πρώτα ἀπευθύνθηκε στὸν μητροπολίτη (“δηλώσεις που πέραν των απαράδεκτων χαρακτηρισμών εμφορούνται και από ακραία φονταμενταλιστική, εν προκειμένω ορθόδοξη, αντίληψη δεν μπορούν να τυγχάνουν ασυλίας και να μην αποδοκιμάζονται”) μετὰ σὲ ἕνα παραλήρημα ἀθεΐας στράφηκε ἐνάντια σὲ ὅλο τὸν ὀρθόδοξο ἑλληνισμό (“Δεν μπορεί αυτή η Ελλάδα να είναι η Ελλάδα του Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια και του Ελλάς, Ελλήνων, Χριστιανών. Δεν υπάρχουν Ορθόδοξοι λαοί… Είμαστε ένα σύγχρονο κράτος και όχι «ταλιμπάν της Ορθοδοξίας». Οι παραδόσεις σε πολύ μεγάλο βαθμό κρατούνται όσο τις κρατάει η εποχή τους”).

Ποιὸς σώφρων ὅμως δὲν χαίρεται μὲ τὴν ἀλήθεια; Ἥ μήπως οἱ χαρακτηρισμοὶ δὲν ἀληθεύουν; Δὲν ἔχουν καταντήσει τὴν βουλὴ βόθρο, ὅλοι αὐτοὶ ποὺ νομοθετοῦν ἐκεῖ, θεσπίζοντας νόμους ποὺ πολλοὶ ἀπὸ αὐτοὺς συνιστοῦν πραγματικὰ κόπρο καὶ γι᾿ αὐτὸ δικαιωματικὰ μποροῦν νὰ ὀνομάζονται «κόπρος τοῦ Αὐγεία», ὁ ὁποῖος ὅμως ἔχει προέλευση, ὄχι ἀπὸ τὰ 3000 βόδια τοῦ σχετικοῦ ἀρχαίου μύθου, ἀλλὰ ἀπὸ τοὺς 300 Ἕλληνες βουλευτές (ὅπου ὑπάρχουν καὶ ἐξαιρετέοι βέβαια).  Δὲν εἶναι δυσώδης καὶ δηλητηριώδης κόπρος, νόμοι περὶ ἐκτρώσεων, περὶ αὐτόματων διαζυγίων, περὶ σύμφωνων συμβίωσης, καὶ τὸ κορυφαίο καὶ φοβερὸ περὶ σύμφωνων συμβίωσης ὁμοφυλοφίλων, ὅπου ἐπιδιώκεται νὰ περιλάβει καὶ δυνατότητα υἱοθεσίας παιδιῶν, περὶ δήλωσης ἄλλου φύλου ἀπὸ τὸ πραγματικό, περὶ νέου μὴ ὀρθόδοξου μαθήματος θρησκευτικῶν γιὰ τοὺς Ὀρθοδόξους καὶ μόνο (ἐνῶ Ἑβραίοι καὶ Μουσουλμάνοι θὰ διδάσκονται τὴν πίστη τους),  καὶ γενικῶς περὶ μὴ ἑλληνορθόδοξης παιδείας στὴν Ἑλλάδα, περὶ εὔκολης καὶ γρήγορης ἀπόκτησης ἑλληνικῆς ὑπηκοότητας ἀπὸ τοὺς μετανάστες, περὶ ἰδιωτικοποίησης τῶν πάντων στὴν πατρίδα μας, περὶ ἀντικατάστασης τῶν χρημάτων ἀπὸ κάρτες ποὺ ὁδηγοῦν στὸν πλήρη ἔλεγχο, μὲ ἀποκορύφωμα τὴν κάρτα τοῦ πολίτη ποὺ τάχα θὰ δώσει φαγητὸ στοὺς ἐν ἀνέχεια – δηλαδὴ κάρτες θὰ φάνε οἱ πεινασμένοι; Δὲν εἶναι ἐγκληματικοὶ καὶ ἐπαίσχυντοι νόμοι ὅλοι αὐτοί, καὶ ὁ χαρακτηρισμός τους ὡς κόπρος δὲν εἶναι πολὺ επιεικής; Ἄρα ἀπὸ ὅλους αὐτοῦς ἡ βουλὴ δὲν ἔχει καταντήσει κάτι χειρότερο ἀπὸ βόθρο;

Γιὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθὲς καὶ ὁ μακαριστὸς πρώην Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αὐγουστίνος εἶχε δηλώσει δημοσίως πρὶν δεκαετίες (τὶ θὰ ἔλεγε σήμερα;) ὅταν τὸν κάλεσαν γιὰ ἁγιασμὸ, ὅτι ἡ Βουλὴ εἶναι γεμάτη ἀπὸ δαιμόνια καὶ ἀντὶ γιὰ ἁγιασμὸ χρειάζεται ἐξορκισμό (γι᾿ αὐτὸ θὰ πάω μόνο ἄν πάρω καὶ τὸν Πορφύριο εἶπε). Ἐπομἐνως ὅπως χρειαζόταν ὁ ἡμίθεος Ἡρακλὴς γιὰ νὰ καθαρίσει τὸν κόπρο τοῦ  Αὐγεία μὲ τὰ νερὰ τῶν δύο ποταμῶν, Ἀλφειοῦ καὶ Πηνειοῦ, ἔτσι χρειάζεται καὶ ὁ θεάνθρωπος Χριστὸς γιὰ νὰ καθαρίσει μὲ τὸ νερὸ τῆς θείας Χάρης Του τὴν τεράστια ἀκαθαρσία ποὺ ἔχουν εἰσάγει στὴν Βουλὴ μὲ τὶς ἀσέβειές καὶ ἀδικίες τους οἱ ὑποτιθέμενοι «ἐκπρόσωποι» τοῦ λαοῦ μέσα σὲ λίγα χρόνια. Ἀλλὰ γιὰ νὰ γίνει αὐτὸ τὸ θαῦμα ἀντὶ νὰ κυριαρχεῖ στὴν βουλὴ ἡ ἀθεΐα ἀγκαλιὰ μὲ τὴν ὑποκρισία, πρέπει νὰ εἰσέλθει σὲ αὐτὴν ἡ εὐθῦς καὶ ἀπρόσκοπτος πίστη. Ὁ Κύριος νὰ μὰς ἐλεήσει καὶ νὰ μὰς φωτίσει.


Tags
Back to top button