Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Βίντεο: Αυτός είναι ο πρώτος εξωτερικός αερόσακος σε αυτοκίνητο

Ένα ακόμη σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της παθητικής ασφάλειας κάνει η γνωστή εταιρεία ZF. Όπως θα δείτε και στο παρακάτω βίντεο, η γερμανική φίρμα παρουσιάζει τον πρώτο αερόσακο που μπορεί να τοποθετηθεί στο εξωτερικό πλαϊνό τμήμα του αυτοκίνητου.

Με βάση τα στοιχεία, οι πλευρικές συγκρούσεις είναι από τις πιο επικίνδυνες καθώς σε αυτές οφείλονται πάνω από 700 θάνατοι το χρόνο στους δρόμους της Γερμανίας.

Μειώνει την σοβαρότητα των τραυματισμών

Έτσι, λοιπόν, με τη χρήση αυτού του αερόσακου, η σοβαρότητα των τραυματισμών των επιβαινόντων μπορεί να μειωθεί έως και 40%. Ο εξωτερικός αερόσακος της ZF λειτουργεί επί της ουσίας ενεργητικά και όχι παθητικά και αυτό σημαίνει ότι αναπτύσσεται όταν το σύστημα αντιληφθεί ότι η επίκειται πλευρική σύγκρουση και πριν το όχημα που πλησιάζει ακουμπήσει τις πόρτες του αυτοκινήτου. Αυτό δίνει στο σύστημα ένα εξαιρετικά μικρό χρονικό παράθυρο για να «αποφασίσει» και να πυροδοτήσει τον αερόσακο περίπου 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου σύμφωνα με την ZF, όσο περίπου χρειαζόμαστε για να ανοιγοκλείσουμε τα μάτια μας.

Η σωστή λειτουργία του συστήματος επιτυγχάνεται μέσω αλγόριθμου που έχει αναπτύξει η γερμανική εταιρία, ο οποίος αξιοποιεί τα «μάτια» του αυτοκινήτου (radar, lidar και κάμερες).

Το αποτέλεσμα της χρήσης του αερόσακου, που έχει όγκο 280 έως 400 λίτρα ανάλογα με το αυτοκίνητο, μειώνει την «διείσδυση» του οχήματος που συγκρούεται στα πλευρά του αυτοκινήτου έως και 30% σε σχέση αφήνοντας έτσι πολύ περισσότερο ζωτικό χώρο στους επιβαίνοντες. Μένει να δούμε αν η εν λόγω εφαρμογή θα περάσει στην παραγωγή μέσω των κατασκευαστών αυτοκινήτων.

Tags
Back to top button