Τo Corsa έχει μια ιστορία σχεδόν τεσσάρων δεκαετιών. Σε κάθε ανανέωση που του έκανε η Opel ξέφευγε από τον προηγούμενο εαυτό του όχι όμως και από τους δυνατούς του αντιπάλους. Φυσικά ήταν ένα καλοστημένο αυτοκίνητο αλλά δεν έκανε το κλικ της επανάστασης.
Στην 6 γενιά τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά. Δεν έχει καμιά σχέση με το Opel Corsa της 5ης γενιάς . Είναι σχεδιασμένο από την αρχή .Βασίζεται στη νεότερη πλατφόρμα CMP του Ομίλου PSA. Και το σημαντικό είναι ότι χαμηλώνοντας κατά 48 mm σε σχέση με το Corsa 5ης γενιάς γίνεται ακόμη πιο νεανικό.
Το Opel Corsa είτε με τις βενζινοκίνητες η τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά διαφέρει και μαγνητίζει.
Στην Ελλάδα αν και τελευταία έχει γίνει μια στροφή στις βενζινοκίνητες εκδόσεις, η έκδοση του Opel Corsa προτιμάται περισσότερο με τον κινητήρα πετρελαίου. Η έκδοση με κινητήρα πετρελαίου ,που έχει λογική τιμή αγοράς , μπορεί να φιλοξενήσει άνετα μια τετραμελή οικογένεια και να ταξιδέψει για πολλά χιλιόμετρα χωρίς στάσεις ανεφοδιασμού.
Το Opel Corsa στην έκδοση GS Line με κινητήρα πετρελαίου 1.500 κ.έκ με το μηχανικό 6άρι κιβώτιο ταχυτήτων, αποδίδει 102 ίππους. Έχει καλή ποιότητα κατασκευής, άνεση και η ασφάλεια, σωστές τιμές και το σημαντικότερο είναι ότι δεν έχει τέλη κυκλοφορίας .Μεγάλη ανακούφιση για έναν οικογενειάρχη. Αν υπολογίσουμε και τα πολύ καλά χρηματοδοτικά προγράμματα που έχει η Opel που είναι ευέλικτα και ικανοποιούν τους υποψήφιους πελάτες, τότε με τις σωστές τιμές στην αγορά, κάνουν το Corsa ακόμη πιο δελεαστικό.
Εξωτερικά
Το Corsa δεν περνάει απαρατήρητο. Η σπορ έκδοση GS Line έχει ξεχωριστή σχεδίαση. Η στάνταρ μαύρη οροφή ομορφαίνει το αυτοκίνητο . Το Corsa αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν κόκκινο και «έδενε» αρμονικά με τη μαύρη οροφή . Οι ζάντες αλουμινίου έχουν το δικό τους design, είναι δίχρωμες και 17 ιντσών.
Οι προφυλακτήρες μπροστά και πίσω έχουν όμορφες γραμμές. Η απόληξη της εξάτμισης είναι χρωμιωμένη. Γενικά το αυτοκίνητο είναι καλό , έχει καλές επιδόσεις και είναι οικονομικό στην κατανάλωση.
Εσωτερικά
Το ταμπλό έχει μια κλίση προς τον οδηγό. Η πλούσια έκδοση διαθέτει Multimedia Navi Pro με οθόνη 10". Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων δίνει χρήσιμες πληροφορίες στον οδηγό . Το συστήματα infotainment είναι καλό ενώ τελικά αποδεικνύεται απαραίτητη η πίσω πανοραμική κάμερα που κάνει ακόμη πιο εύκολο το παρκάρισμα. Προσφέρει πανοραμική απεικόνιση 180° της περιοχής πίσω και γύρω από το Corsa. Όταν ο οδηγός κουραστεί το σύστημα του χτυπάει καμπανάκι για να «ξυπνήσει» ενώ όταν το αυτοκίνητο που κινείται σε μια μεγάλη λεωφόρο η την εθνική οδό , μόλις πλησιάσει τη διακεκομμένη γραμμή κάνει αυτόματη επαναφορά στη λωρίδα κυκλοφορίας.
Στο δρόμο
Στο δρόμο το αυτοκίνητο κινείται υποδειγματικά. Στην πόλη είναι ευέλικτο και ευκολοδήγητο . Στον ανοικτό δρόμο έχει καλό πάτημα, δεν κουράζει και το βασικότερο δεν ξαφνιάζει τον οδηγό. Το ταξίδι είναι ξεκούραστο. Το αυτοκίνητο πατάει καλά στο δρόμο προσφέροντας σιγουριά στον οδηγό.
Οι αναρτήσεις είναι σωστά σχεδιασμένες για να μη μεταφέρουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος στο εσωτερικό. Η ηχομόνωση είναι αρκετά καλή. Τα καθίσματα μαύρα είναι σπορ και έχουν αρκετές κόκκινες γραμμές που του δίνουν μια πιο νεανική εικόνα. Οι αντιθέσεις που έχουν επιλέξει οι σχεδιαστές δεν σε αφήνουν αδιάφορο.
Η κατανάλωση που δίνει το εργοστάσιο με τη δική μας δεν διέφερε και πολύ. Για παράδειγμα η επίσημη μέτρηση σε WLTP είναι 4.5-4.0 λίτρα και εμείς χωρίς να τηρούμε το πρωτόκολλο της οικονομίας γράψαμε 5.7 λίτρα.
Η τελική ταχύτητα, σύμφωνα με την εργοστασιακή μέτρηση είναι 188 χλμ.
Οι τιμές ξεκινούν από 14.400 ευρώ και διαμορφώνονται ανάλογα με τις απαιτήσεις των αγοραστών και των εκδόσεων. Για παράδειγμα το αυτοκίνητο της δοκιμής μας που ήταν αρκετά «φορτωμένο» σε τεχνολογικό εξοπλισμό κοστίζει 18.300 ευρώ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 1500 κ.εκ Euro 6d TEMP- Αλουμινένιος, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος
Ιπποδύναμη 102/3.500 σ.α.λ
Ροπή 250 / 1750 σ.α.λ
Εκπομπές ρύπων 117-105 CO2
Επιτάχυνση 0-100 σε 10.2’’
Ρεζερβουάρ 41 λίτρα
AdBlue 15 λίτρα