Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Βάζοντας αλυσίδες σε μηχάνημα έργου... για λόγο που δεν φαντάζεστε! (βίντεο)

Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια ο καιρός είναι αρκετά μαλακός και οι δρόμοι έχουν βελτιωθεί, με αποτέλεσμα ο περισσότερος κόσμος να μην έχει βάλει ποτέ αλυσίδες ή έστω και χειμερινά ελαστικά. Εξαίρεση βέβαια αποτελούν αυτοί που ζουν σε ορεινές και απομακρυσμένες περιοχές καθώς η οδήγηση γι’αυτούς είναι αρκετά διαφορετική γενικώς, σε δρόμους με στροφές, κατολισθήσεις, έντονες ανωφέρειες, λάσπες και χιόνια. Όσοι έχει χρειαστεί να βάλουν αλυσίδες επειδή έχουν κολλήσει στα χιόνια, είναι μια εμπειρία που δεν τη ξεχνούν ποτέ. Φαντάσου λοιπόν να είχες να βάλεις αλυσίδες σε ένα μηχάνημα έργου, σε έναν γεωπροωθητή (μπουλντόζα), με τροχούς διαμέτρους τριών και πλέον μέτρων. Το καλό είναι πως λόγω μεγέθους έχεις άπλα, ενώ στο ΙΧ η στενότης του χώρου είναι που δυσκολεύει την κατάσταση.

Στο video που βλέπεις ο ήλιος λάμπει, χιόνια δεν υπάρχουν και ο εργάτης είναι με κοντομάνικο, οπότε ίσως σκέφτεσαι για πιο λόγο ένα τέτοιο μηχάνημα που μάλλον είναι και τετρακίνητο να χρειάζεται αλυσίδες; Αφενός δεν υπάρχει πάγος, αφετέρου αυτό έχει πολύ καλή πρόσφυση. Η απάντηση είναι πως οι αλυσίδες εδώ είναι για να προστατεύσει το ελαστικό, που σύμφωνα με τις πληροφορίες κοστίζει πάνω από 50 χιλιάδες ευρώ. Ο γεωπροωθητής αυτός δουλεύει σε χυτήριο και το καυτό μετάλλευμα θα μπορούσε να καταστρέψει τα λάστιχα οπότε με τις αλυσίδες προστατεύεται κάπως.

Tags
Back to top button