Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Αυτός είναι ο λόγος που τα ταξί έχουν υποχρεωτικά μπλε λωρίδα στο πλάι

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά χρώματα έχουν τα ταξί στην Αθήνα, καθώς το κίτρινο "βγάζει μάτι", όμως λίγοι είναι αυτοί που έχουν προσέξει την μπλε λωρίδα στο πλάι.

Οι μπλε αυτές γραμμές υπάρχουν πάνω στα ταξί και μάλιστα επιβεβλημένα με νόμο που έχει ψηφιστεί από το 1984. Τι συμβολίζουν και γιατί τις βλέπουμε στα ταξί; Υπάρχει εξήγηση και μάλιστα είναι λογική. Πρέπει να ανατρέξουμε στο παρελθόν για να την βρούμε.

Γιατί τα ταξί έχουν μια μπλε λωρίδα υποχρεωτικά στο πλάι

Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι το κίτρινο χρώμα των ταξί σε Αθήνα, Πειραιά και γύρω καθιερώθηκε με νόμο του 1984, τον οποίο υπέγραψε ο τότε Υφυπουργός Συγκοινωνιών, Κωνσταντίνος Ασλάνης. Εκεί προσδιορίζεται και ο μπλε χρωματισμός της λωρίδας γύρω από αυτό. Στην πραγματικότητα η μπλε λωρίδα αποφασίστηκε να τοποθετηθεί εκεί για να ξεχωρίζουν τα ταξί από συμβατικά κίτρινα αυτοκίνητα τα οποία ενδεχομένως να πραγματοποιούσαν παράνομα δρομολόγια επί πληρωμή. Επιπλέον, ο νόμος αναφέρει ότι αυτή η μπλε σκούρα γραμμή θα πρέπει να είναι εκεί βαμμένη και όχι αυτοκόλλητη μπλε ταινία.

Όλα τα αυτοκίνητα Ταξί που έχουν έδρα διοικητική μονάδα που ανήκει στην περιοχή Αθηνών –Πειραιώς- Περιχώρων, έχουν εξωτερικό χρωματισμό οποιασδήποτε απόχρωσης ΚΙΤΡΙΝΟΥ χρώματος (κατά προτίμηση RAL 1012 ή RAL 1021), εκτός από μία λωρίδα πλάτους τεσσάρων (4) έως έξι (6) εκατοστών περιμετρικά του αυτοκινήτου και μεταξύ του κάτω μέρους των παραθύρων και των χειρολαβών των θυρών, η οποία είναι σταθερού χρωματισμού ΣΚΟΥΡΟΥ ΜΠΛΕ αποκλεισμένης της χρήσης αυτοκόλλητων ταινιών κ.λπ.

Κάτι άλλο που πιθανόν δεν γνωρίζεται είναι ότι δεν επιτρέπεται να βάφεται σε μαύρο χρώμα η οροφή των ταξί, κάτι για το οποίο έχει ενημερώσει το ΣΑΤΑ τα μέλη του.

Tags
Back to top button