Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Αυτές τις μάρκες αυτοκινήτων έψαξαν οι καταναλωτές στο Google στην Ευρώπη και στον κόσμο (χάρτες)

Ποια είναι τα αυτοκίνητα που οι δυνητικοί αγοραστές αναζητούν στο διαδίκτυο;

Η έρευνα που έγινε από την εταιρεία Quickco, αποτυπώνει πάνω σε έναν παγκόσμιο και έναν ευρωπαϊκό χάρτη τις μάρκες που «χτύπησαν» πιο πολύ στη μηχανή αναζήτησης της Google.

Τα αποτελέσματα είναι άκρως ενδιαφέροντα και δείχνουν καθαρά τις προτιμήσεις των καταναλωτών ανά χώρα. Για παράδειγμα οι χρήστες της Google στην Ελλάδα αλλά και στην Ευρώπη ανέδειξαν πρώτη σε συχνότητα αναζήτησης την BMW.

Αντίθετα, σε παγκόσμιο επίπεδο, η Toyota ήταν εκείνη που πήρε τα περισσότερα «χτυπήματα» κάτι που αντικατοπτρίζει την εμπιστοσύνη που απολαμβάνει η ιαπωνική μάρκα. 

Πιο αναλυτικά η Toyota βγήκε πρώτη σε σύνολο 74 χωρών με την BMW να είναι πρώτη σε ένα σύνολο 51 χωρών. Ακολούθησαν η Honda και η Hyundai, ενώ η Volkswagen παραδόξως ήταν πρώτη μόνον σε επτά χώρες. 

Σαφώς τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης έρευνας θα περάσουν από το μικροσκόπιο ειδικών τμημάτων όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών που θα κληθούν να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα για τη διεισδυτικότητα των προϊόντων τους παγκοσμίως.

Παρόλα αυτά και αν κρίνουμε από τη σειρά κατάταξης όπως αυτή αποτυπώνεται στο χάρτη, οι πωλήσεις δεν είναι ευθέως ανάλογες της αναζήτησης που κάνουν οι καταναλωτές στο διαδίκτυο. 

Τελικά, μάλλον άλλο αυτοκίνητο «ζαχαρώνουμε» στις οθόνες του υπολογιστή μας και άλλο αγοράζουμε. 

Tags
Back to top button