Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Αύριο η αυλαία στο Ράλι Γερμανίας- Ο Σερδερίδης προσπαθεί στη Γερμανία να δαμάσει το «θηρίο»!

Ο Καβαλιώτης οδηγός είναι η πρώτη φορά που συμμετέχει σε αγώνα Ράλι με αυτοκίνητο φτιαγμένο για το WRC. Χθες (Παρασκευή)  έκανε τα πρώτα επίσημα αγωνιστικά χιλιόμετρα με το Fiesta WRC έχοντας την υποστήριξη της εργοστασιακής Ford M-Sport και ολοκλήρωσε το πρώτο σκέλος του αγώνα.

Ο Ιορδάνης Σερδερίδης συμμετέχει και έχει πείρα απο αγώνες του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος. Και όπως καταλαβαίνετε οι αγώνες του ERC δεν έχουν καμιά σχέση με το WRC.

Το συγκεκριμένο Fiesta WRC  είναι μακράν ότι πιο δυνατό έχει οδηγήσει ο συμπατριώτης μας και φυσιολογικά χρειάστηκε χρόνο και χιλιόμετρα για να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις του.

Η πρώτη του αγωνιστική επαφή έγινε για λίγα χιλιόμετρα την Πέμπτη στην υπερειδική. Χθες έτρεξε το πρώτο σκέλος του αγώνα και ταυτόχρονα μάθαινε τα μυστικά από το «θηρίο».

Ο ίδιος είπε:

«Δυσκολευτήκαμε πολύ στην υπερειδική της Πέμπτης, την πρώτη ειδική του αγώνα. Υποπέσαμε σε λάθος, καθώς χτυπήσαμε με το πίσω μέρος σε κράσπεδο, με αποτέλεσμα να πάθουμε κλατάρισμα και να χάσουμε αρκετά δευτερόλεπτα. Σε συνδυασμό με ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Fiesta, χάσαμε την αυτοπεποίθηση μας και μπήκαμε στις ειδικές της Παρασκευής με πεσμένη ψυχολογία.»

Χθες έκανε  6 ειδικές διαδρομές και 103 αγωνιστικά χιλιόμετρα. Σήμερα ο αγώνας θα είναι αρκετά πιο δύσκολος. Στο πρώτο σκέλος βρίσκεται στην 29η θέση της γενικής κατάταξης. Σήμερα ο αγώνας περιλαμβάνει οκτώ ειδικές με 150 αγωνιστικά χιλιόμετρα.

 

Tags
Back to top button