Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Αύξηση Ευρωπαϊκών Πωλήσεων Opel κατά 4% το 2016

Αν το 2016 η Opel παρουσίασε αύξηση κατά 4% το 2016 τότε το 2017 να είστε σίγουροι ότι θα παρουσιάσει ακόμη μεγαλύτερη αφού αυτή τη χρονιά ετοιμάζεται με  καταιγισμό νέων μοντέλων.

Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, η εταιρεία το 2016 πούλησε περίπου 1,16 εκατομμύρια αυτοκίνητα. Αυτό αντιπροσωπεύει μία αύξηση περίπου 46.000 μέσα σε ένα χρόνο, ή 4% και είναι ο υψηλότερος όγκος πωλήσεων από το 2011.

Πέτυχε αύξηση πωλήσεων σε 18 από 22 αγορές, μεταξύ άλλων, σε Γερμανία, Ισπανία, Ολλανδία και Πολωνία. Το μερίδιό της αυξήθηκε επίσης σε δώδεκα αγορές. Το μερίδιο της Opel/Vauxhall επί του συνόλου της Ευρωπαϊκής αγοράς παρέμεινε στα ίδια επίπεδα 5,73%. Οι αισθητά χαμηλότεροι όγκοι πωλήσεων στη Βρετανία μετά την ψηφοφορία για το Brexit αντισταθμίζουν την αύξηση του μεριδίου σε πολυάριθμες Ευρωπαϊκές αγορές.

Το νέο Opel Astra ήταν ο κύριος συντελεστής αύξησης πωλήσεων στην Ευρώπη. Το Ευρωπαϊκό “Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2016” κατέγραψε πάνω από 285.000 νέες ταξινομήσεις – αύξηση πάνω από 25% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Έτσι απέσπασε τον τίτλο του bestseller της Opel.

Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales, Peter Christian Küspert  είπε ότι αύξησαν τις πωλήσεις σε ένα δύσκολο περιβάλλον το 2016 ενώ το 2017 με την προϊοντική μας επέλαση με ελκυστικά νέα μοντέλα, όπως στην κατηγορία των CUV με τα νέα  μοντέλα Crossland X και Grandland X, η αγορά θα πάει ακόμη καλύτερα.

Το μότο της φετινής χρονιάς είναι “7 το 17”. Δηλαδή μέσα σ αυτή τη χρονιά θα κάνει επτά πανευρωπαϊκές  παρουσιάσεις. Επιπλέον της νέας γενιάς του Insignia, που θα διατίθεται σαν 5θυρο sedan (Insignia Grand Sport), station wagon (Insignia Sports Tourer) και crossover (Insignia Country Tourer), η εταιρεία θα λανσάρει επίσης δύο μοντέλα στη ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία CUV (Crossover Utility Vehicles) – τα Crossland X και Grandland X.

Επιπλέον, την άνοιξη θα κυκλοφορήσει το ηλεκτρικό μοντέλο Ampera-e – γνήσιος πρωταθλητής αυτονομίας. Η προϊοντική επέλαση του 2017 θα ολοκληρωθεί με μία ιδιαίτερα ελκυστική έκδοση του Opel Vivaro.

Αναφορικά με την Ελληνική Αγορά, την εικόνα των πωλήσεων της εταιρείας έδωσε ο Λεωνίδας Μισσαλάκης Δ/ντης Πωλήσεων GM Hellas. «Το 2016 έκλεισε βρίσκοντας την Opel σε μία ισχυρή θέση, 3η στην κατάταξη ταξινομήσεων Επιβατικών με μερίδιο 9% και αύξηση πωλήσεων 16% σε σχέση με το 2015.

Χαρακτηριστική είναι η επίδοση της μάρκας στην κατάταξη ταξινομήσεων Λιανικής Επιβατικών, που τερμάτισε στη 2η θέση (μία θέση πάνω σε σχέση με το 2015) και μερίδιο αγοράς 9,2%. Η Opel, ανανέωσε όλη την γκάμα των κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, προσφέροντας οικονομία και χαμηλότερους ρύπους σε όλα τα μοντέλα της.»

Tags
Back to top button