Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Αθήνα «πνίγεται» στην κίνηση: Συνέδριο για το ασφυκτικό κυκλοφοριακό των 3 εκατομμυρίων οχημάτων

Σήμερα στην Αττική κυκλοφορούν περίπου 3.000.000 αυτοκίνητα, με το κυκλοφοριακό να αποτελεί κυρίαρχο καθημερινό πρόβλημα. Πλέον το κόστος μετακίνησης έγινε πολύ μεγάλο, ενώ το άγχος, τα νεύρα ,η αδυναμία εκπλήρωσης των υποχρεώσεων λόγω σημαντικών καθυστερήσεων στους δρόμους και η κούραση είναι καθημερινό φαινόμενο.

Το πρόβλημα δημιουργείται λόγω της μεγάλης αύξησης του μόνιμου πληθυσμού και των επισκεπτών στο λεκανοπέδιο, οι ανεπαρκείς συγκοινωνίες, η μεγάλη αύξηση του αριθμού των αυτοκινήτων και η έλλειψη επαρκών χώρων στάθμευσης. Φυσικά ευθύνεται με μέγιστο βαθμό η εσφαλμένη χωροταξική κατανομή των εμπορικών καταστημάτων, που επιβαρύνουν και επιβραδύνουν την κίνηση των οχημάτων, ο άναρχος εφοδιασμός των καταστημάτων σε ώρες σε κυκλοφοριακής αιχμής, τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα λόγω βλαβών ή μικροσυγκρούσεων και η καταχρηστική χρήση του αυτοκινήτου ακόμη και για μικρές αποστάσεις.

Το κυκλοφοριακό, ως σύνθετο πρόβλημα, δεν επιδέχεται απλές λύσεις, αλλά απαιτεί πολυεπίπεδες δράσεις. Είναι βέβαιο ότι η κεντρική διοίκηση είναι σε θέση να προωθήσει έργα και λοιπές παρεμβάσεις που μπορούν να βελτιώσουν την κατάσταση. Αυτό δεν σημαίνει ότι οι υπόλοιποι πολίτες θα πρέπει να παραμείνουν αδρανείς. Δεν αρκούν μόνο οι προσπάθειες της πολιτείας αλλά πρέπει όλοι να ευαισθητοποιηθούμε και να βρεθούν λύσεις.

Πολιτεία, τοπική αυτοδιοίκηση και οι πολίτες, πρέπει όλοι μαζί να δράσουν για να βελτιωθεί η κατάσταση. Θα πρέπει να υπάρξει περιορισμός της χρήσης του αυτοκινήτου, συνεπιβατισμός, απελευθέρωση όλων των κεντρικών αρτηριών από την παράνομη στάθμευση, δημιουργία νέων χώρων στάθμευσης με τη δημιουργία υπογείων χώρων στάθμευσης, αξιοποίηση της μικροκινητικότητας και ενός δικτύου από και προς τους σταθμούς των μετρό.

Για το μεγάλο κυκλοφοριακό πρόβλημα θα πραγματοποιηθεί συνέδριο με πρωτοβουλία του Συλλόγου Ιδιοκτητών Ι.Χ.Ε. Αυτοκινήτων. Θα γίνει στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Αθηναίων (ΟΠΑΝΔΑ, Ακαδημίας 50 και Ασκληπιού) την ερχόμενη Κυριακή (11.00 π.μ.) με ελεύθερη είσοδο.

Ο Σύλλογος Ιδιοκτητών Ιδιωτικής Χρήσης Επιβατικών Αυτοκινήτων είναι μη κερδοσκοπικό σωματείο και συστάθηκε με την υπ'αριθ. 777/99 απόφαση του Μονομελούς Πρωτοδικείου Αθηνών με έδρα την Αθήνα και μέλη του είναι ιδιοκτήτες Ι.Χ.Ε. αυτοκινήτων. Μεταξύ των σκοπών του Συλλόγου είναι και η ανάληψη οργανωμένης δράσης για την πρόληψη και την αντιμετώπιση των τροχαίων ατυχημάτων και για την απρόσκοπτη κυκλοφορία των οχημάτων.

Tags
Back to top button