Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Απόλυτη κυριαρχία των Peugeot 3008 DKR στο Ράλι Ντακάρ - Η ιστορία επαναλαμβάνεται!

Τον περσινό θρίαμβο των PEUGEOT 2008 DKR επανέλαβαν στο φετινό ράλι Ντακάρ τα PEUGEOT 3008 DKR επιβεβαιώνοντας την απόλυτη κυριαρχία της γαλλικής ομάδας με ένα ανεπανάληπτο «1-2-3» όπου οι Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena και Despres/Castera κατέλαβαν και τις τρεις θέσεις του βάθρου!

Στην παρθενική τους εμφάνιση στο Ντακάρ τα PEUGEOT 3008 DKR ήταν οι απόλυτοι κυρίαρχοι ολοκληρώνοντας τα περίπου 9.000 χιλιόμετρα του αγώνα αφού «όργωσαν» τις ειδικές διαδρομές στην Παραγουάη, στην Βολιβία και στην Αργεντινή για να τερματίσουν στο βάθρο, στο Μπουένος Άιρες. Αυτή ήταν η 6η νίκη της PEUGEOT στον πιο σκληρό αγώνα του μηχανοκίνητου αθλητισμού και συνδυάστηκε ιδανικά με το λανσάρισμα του νέου PEUGEOT 3008, ένα προηγμένο σχεδιαστικά και τεχνολογικά SUV που αποτελεί επίσης το κυρίαρχο είδος στην κατηγορία του!

ΚΟΚΚΙΝΟ, ΛΕΥΚΟ και ΜΠΛΕ

Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη επιτυχία στο ράλι Ντακάρ (του 1987 με τον Βάτανεν) η PEUGEOT πραγματοποίησε μία ακόμη επίδειξη ισχύος στη Νότια Αμερική κάνοντας ένα επιβλητικό «1-2-3». Οι Peterhansel/Cottret αποτελούν πλέον το πιο πετυχημένο δίδυμο στην  ιστορία του θεσμού φέρνοντας την γαλλική τριχρωμία τόσο ψηλά, όπως τα κατάφεραν τα PEUGEOT 3008 DKR στο ιδιαίτερα μεγάλο υψόμετρο του φετινού αγώνα με την δύσκολη πλοήγηση και τον απρόβλεπτο καιρό.

NEO ΡΕΚΟΡ ΓΙΑ ΤΟΝ STÉPHANE «Mr DAKAR» PETERHANSEL

Λένε πως ο αριθμός 13 είναι γρουσούζικος, αλλά ο Stéphane Peterhansel είναι από αυτούς που ανατρέπουν αυτή την πρόληψη σημειώνοντας ένα νέο ρεκόρ στην καριέρα του φτάνοντας τις 13 νίκες στο Ντακάρ (6 με μοτοσικλέτα και 7 με αυτοκίνητο). Μαζί με τον Jean-Paul Cottret, ο Mr. Dakar έχει πετύχει ένα μοναδικό ρεκόρ και στόχος του «δίδυμου» είναι να βάλει τον πήχη ακόμη πιο ψηλά.

OI ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ;

Οι Sébastien Loeb/Daniel Elena απέδειξαν μία τεράστια πρόοδο στην δεύτερη συμμετοχή τους στο ράλι Ντακάρ κάνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 5 ειδικές διαδρομές και τερματίζοντας τον αγώνα με σχετικά μικρή διαφορά από τον Mr. Dakar.

ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ

Μετά τις νίκες τους με μοτοσικλέτα  στο Ντακάρ και την 7η θέση τους στο περσινό αγώνα, οι Cyril Despres και David Castera γιόρτασαν και την πρώτη κατάκτηση μίας ειδικής διαδρομής (την 4η ημέρα) με το Nο307 PEUGEOT 3008DKR ανεβαίνοντας και στο βάθρο.

ΜΙΑ ΑΤΥΧΗ ΣΤΙΓΜΗ

Αν και κινήθηκαν ταχύτατα, την 4η ημέρα οι Sainz/Cruz είχαν μία άτυχη στιγμή με μία θεαματική έξοδο, ενώ οι βλάβες που προκλήθηκαν στο No304 PEUGEOT 3008 DKR ήταν υπερβολικά μεγάλες ώστε οι Ισπανοί να συνεχίσουν τον αγώνα.

ΕΝΑΣ ΑΞΙΟΣ ΔΙΑΔΟΧΟΣ

Το PEUGEOT 3008 DKR αποδείχθηκε ένας άξιος συνεχιστής της τεράστιας επιτυχίας που διάνοιξε ο περσινός πρωταθλητής, το 2008 DKR. Με κίνηση μόνο στους δύο τροχούς και το φετινό αγωνιστικό απέδειξε την υπεροχή της Team Peugeot Total απέναντι στον τετρακίνητο ανταγωνισμό.

ΟΙ ΝΙΚΕΣ ΤΗΣ PEUGEOT ΣΤΟ ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ

1987: 1η θέση, Vatanen/Giroux (205 T16 Grand Raid)

1988: 1η θέση, Kankkunen/Piironen (205 T16 Grand Raid)

1989: 1η και 2η θέση, Vatanen/Berglund (405 T16 Grand Raid) και Ickx/Tarin (405 T16 Grand Raid)

1990: 1η, 2η και 3η θέση, Vatanen/Berglund (405 T16 Grand Raid), Waldegard/Fenouil (405 T16 Grand Raid) και Ambrosino/Baumgartner (205 T16 Grand Raid)

2016: 1η θέση, Peterhansel/Cottret (2008DKR)

2017: 1η, 2η και 3η θέση, Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena και Despres/Castera (3008DKR)

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2017

Χώρες διεξαγωγής: Παραγουάη, Βολιβία και Αργεντινή.

Συνολική διανυθείσα απόσταση: 8.823 χλμ. (12 ειδικές διαδρομές), συμπεριλαμβανομένων 4.093 χλμ. κατανεμημένων σε 10 σκέλη.

Νίκες σε ειδικές διαδρομές: 9 για τα PEUGEOT 3008DKR σε 10 ειδικές.

Loeb/Elena: 5 (ειδικές 2, 5, 8, 11 και 12), Peterhansel/Cottret: 3 (ειδικές 3, 7 και 11), Despres/Castera: 1 (ειδική 4).

«1-2» και 1-2-3» σε ειδικές: έξι φορές «1-2» (ειδικές 3, 7, 8, 10, 11 και 12), συμπεριλαμβανομένων τριών «1-2-3» (ειδικές 3, 8 και 10).

Πρωτιές σε ειδικές: Loeb/Elena (μετά τις ειδικές 2, 3 και 8), Despres/Castera (μετά την ειδική 4), Peterhansel/Cottret (μετά τις ειδικές 5, 7, 10, 11 και 12).

Μέγιστη τελική ταχύτητα: 203 χλμ./ώρα (ειδική 2).

Μέγιστη θερμοκρασία περιβάλλοντος: 45°C (στην 2η ειδική).

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΗΝ 12η ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ

1. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, 28m55s

2. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET J-P. (FRA), PEUGEOT 3008DKR , +00m19s

3. DE VILLIERS Giniel (ZAF) / VON ZITZEWITZ Dirk (ZAF), Toyota Hilux, +00m30s

4. DESPRES Cyril (FRA) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, + 00m53s

5. RAUTENBACH Conrad (ZWE) / HOWIE Robert (ZWE), Toyota, + 1m00s

Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΝΤΑΚΑΡ 2017

1. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET J-P. (FRA), PEUGEOT 3008DKR , 28h 49m30s

2. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +05 m13s

3. DESPRES Cyril (FRA) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +33m28s

4. ROMA Nani (ESP) / HARO Bravo (ESP), Toyota Hilux, +1h16m43s

5. DE VILLIERS Giniel (ZAF) / VON ZITZEWITZ Dirk (ZAF), Toyota Hilux, +1h49m48s

Peterhansel Stephane

Bruno Famin, Διευθυντής Peugeot Sport: «Μετά από μια τόσο εμφατική νίκη είναι ολοφάνερο πως ήταν ένα άκρως θετικό γεγονός για εμάς. Τερματίσαμε τον αγώνα με τρία αυτοκίνητα στο βάθρο. Στην Peugeot Sport οφείλουμε όλοι να είμαστε υπερήφανοι για την φετινή μας εμφάνιση».

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300): «Είναι μία τεράστια νίκη για την Peugeot και είμαι πανευτυχής που είχα ένα τόσο υπέροχο αυτοκίνητο. Αντιμετωπίσαμε σκληρό ανταγωνισμό, όχι μόνο από τους team-mates μας, αλλά και από τις άλλες ομάδες. Η νίκη δεν ήταν εύκολη αφού ο  Sébastien ήταν εξαιρετικά γρήγορος έχοντας πλέον μεγάλη εμπειρία. Αυτό φαίνεται και από την μικρή διαφορά μας στον τερματισμό».

Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309): «Ήταν ένας καλός αγώνας για εμάς και παρόλο που τερματίσαμε δεύτεροι βρεθήκαμε πολύ κοντά στην νίκη. Μετά από ένα μικρό πρόβλημα με τον κινητήρα, δεν σταματήσαμε να πιέζουμε. Κινηθήκαμε με πατημένο το γκάζι σχεδόν όλη την ώρα και το χαρήκαμε φτάνοντας σε ένα εκπληκτικό ομαδικό αποτέλεσμα».

Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307): «Για εμάς ο τερματισμός ενός Ντακάρ στο βάθρο με ένα τετράτροχο ακούγεται σαν ένα νέο κεφάλαιο στις καριέρες μας. Όλοι στην ομάδα δούλεψαν σκληρά και στην τρίτη μου προσπάθεια με αυτοκίνητο κατάφερα να ανέβω στο βάθρο. Ήταν τέλεια και οι οδηγοί μπροστά από εμάς ήταν δεν ήταν άλλοι από τους Peterhansel και Loeb. Θα δουλέψουμε σκληρά για να γίνουμε ταχύτεροι και να μπορέσουμε να ανέβουμε πιο ψηλά στο βάθρο».

Carlos Sainz (PEUGEOT 3008DKR #304): «Είμαι καταχαρούμενος για την Peugeot, συγχαρητήρια στους Stéphane και Jean-Paul για μία ακόμη νίκη τους. Προφανώς είμαι απογοητευμένος από την εγκατάλειψη μου. Με το PEUGEΟT 3008 DKR ήμασταν σε καλή θέση από την εκκίνηση και ένα βήμα πιο μακριά από πέρυσι. Μετανιώνω που δεν κατάφερα να κάνω περισσότερα για τις δυνατότητες μας».

Tags
Back to top button