Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Lifestyle

Αποκαλύψεις Τριανταφυλλίδη για Αλίκη Βουγιουκλάκη και «Χτυποκάρδια στο θρανίο»

«Μου έλεγε η Αλίκη όταν τη γνώρισε ότι αντίκρισε μια μαυριδερή χοντρή γυναίκα, χάλια, με μια πολύ ναζιάρικη φωνή».

Για την ταινία Χτυποκάρδια στο θρανίο και την Αλίκη Βουγιουκλάκη μίλησε ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης, στο αφιέρωμα που παρουσίασε ο Πάνος Ζόγκας στο περιοδικό Down Town.

«Η Αλίκη εκείνη την περίοδο ήταν στην Τουρκία εξίσου διάσημη με την Ελλάδα. Ούτε λιγότερο ούτε περισσότερο. Έτσι αποφασίστηκε τα Χτυποκάρδια να γυριστούν και στα τούρκικα. Και ήταν η πρώτη και η μοναδική φορά που έγινε αυτό στην ιστορία του ελληνικού σινεμά. Μια κοπέλα έκανε καριέρα εκείνη την περίοδο στην Τουρκία σαν ντουμπλέρ της Αλίκης. Μου έλεγε η Αλίκη όταν τη γνώρισε ότι αντίκρισε μια μαυριδερή χοντρή γυναίκα, χάλια, με μια πολύ ναζιάρικη φωνή.

Η Αλίκη μου είχε πει ότι κάποιες φορές που αργούσε στα γυρίσματα είχε διαφορετική αντιμετώπιση από τους συμπρωταγωνιστές της. Ο Τούρκος πρωταγωνιστής Ορχάν Γκιουνσιράι την περίμενε πάντα με ένα κόκκινο τριαντάφυλλο και της έλεγα στα ελληνικά “καλημέρα σας, δεσποινίς Βουγιουκλάκη”. “Ενώ ο Δημητράκης μου έλεγε απαξιωτικά “Πάλι άργησες, μωρή;”».

Ήταν μια καλή ταινία. Ήταν μια θρυλική ταινία. Από την άλλη, ήταν μια ταινία που προκαλούσε για πολλούς λόγους δυσφορία στην Αλίκη. Ένας από αυτούς ήταν πως δεν ένιωθε ωραία που στα 30 της έπαιζε τη 17χρονη. Ο Ιάσων Τριανταφυλλίδης εξηγεί: «Η Αλίκη κοντά στα 30 της έκανε τη μαθήτρια και ο Παπαμιχαήλ που ήταν 28 τον 40άρη. Δεν αντιμετωπίστηκε ως σπουδαία ταινία, θεωρήθηκε σαν συνέχεια του έργου “Το ξύλο βγήκε από τον παράδεισο” και τίποτα παραπάνω. Το Ξύλο δημιούργησε έναν μύθο, την Αλίκη μαθήτρια. Το άλλο ήταν απλώς η συνέχειά του με το κίνητρο να βγάλουμε λεφτά».

Tags
Back to top button