Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Απάτη με μεταχειρισμένα αυτοκίνητα - Πώς μειώνουν τα χιλιόμετρα (βίντεο)

Το κλειδί για τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα είναι τα τρακαρίσματα και τα χιλιόμετρα. Για το λόγο αυτό οι επίδοξοι πωλητές έχουν βρει τρόπο να τα πειράζουν!

Το πρόστιμο που επιβλήθηκε σε γνωστό μη εξουσιοδοτημένο έμπορο αυτοκινήτων από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, ουσιαστικά ανέδειξε αυτό που εδώ και τρία χρόνια έχει αναδείξει το newsauto.gr με ρεπορτάζ και που γνωρίζουν όλοι οι «παροικούντας την Ιερουσαλήμ» της αγοράς αυτοκινήτου οτι οι περισσότεροι κατεβάσουν τα χιλιόμετρα στα εισαγόμενα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα για να γίνουν πιο ελκυστικά και να πιάσουν καλύτερη τιμή, όπως αναφέρεται στο newsauto.gr.

Αυτό συμβαίνει κατάκόρων σε ανεξάρτητους εμπόρους, δηλαδή σε επιχειρήσεις που δε φέρουν το επίσημο σήμα κάποιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Σημειώστε πως κάποιοι έχουν σήματα ελαφρώς παραποιημένα, εξαπατώντας τους πελάτες, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα με το οποίο θα ασχοληθούμε σύντομα. Να τονίσουμε, πως τις συγκεκριμένες πρακτικές δεν τις υιοθετούν όλοι οι ανεξάρτητοι έμποροι. Υπάρχουν έμποροι που επιχειρούν σωστά, χωρίς να εξαπατούν, κάτι φυσικά που τους βγάζει εκτός αγορά, αφού σε σχέση με τα αυτοκίνητα των αετονύχιδων οι τιμές τους σε αντίστοιχα αυτοκίνητα είναι ακόμα και 20%, πάνω. Λογικό, αφού είναι καλύτερα αυτοκίνητα …

Αποκαλυπτική είναι η έρευνα που έχει κάνει στην Ελληνική αγορά, ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων. Συμφωνα με αυτή, στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, που είναι προς πώληση στις “μάντρες” κατα μέσο όρο τα χιλιόμετρα που «κόβονται» είναι τα μισά. Πιο συγκεκριμένα αυτοκίνητα του 2011 που εισάγονται σήμερα στην Ελλάδα με 170.000 έως 210.000 διανυθέντα χιλιόμετρα, στις μάντρες εμφανίζονται στον υποψήφιο αγοραστή με 60.000 έως 110.000 χιλιόμετρα.

Αναλυτικά τα αποτελέσματα της έρευνας:

Έτος 1ης άδειας κυκλοφορίας αυτοκινήτου Πραγματικά χιλιόμετρα που έχει διανύσει το αυτοκίνητο και πωλείται στο εξωτερικό Χιλιόμετρα που εμφανίζονται στον πίνακα οργάνων του αυτοκινήτου κατά την πώληση

  • 2014 90.000 – 110.000 χλμ Έως 50.000 χλμ
  • 2013 110.000 – 150.000 χλμ 50.000 – 80.000 χλμ
  • 2012 140.000 – 180.000 χλμ 60.000 – 80.000 χλμ
  • 2011 170.000 – 210.000 χλμ 60.000 – 100.000 χλμ
  • 2010 200.000 – 250.000 χλμ 60.000 – 100.000 χλμ
  • 2009 260.000 – 300.000 χλμ 60.000 – 120.000 χλμ

Πλέον ο τρόπος για να γυρίσουν τα χιλιόμετρα οι αετονύχηδες είναι ιδιαίτερα απλός. Σε πολλές περιπτώσεις αυτοκινήτων, αρκεί ένα smartphone το οποίο έχει συνδεθεί με το κατάλληλο πρόγραμμα στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.

Δείτε το χαρακτηριστικό video αλλαγής χιλιομέτρων σε ένα Skoda Octavia του 2009:

Πως αντιδρά το Κράτος σε όλα τα παραπάνω; Κωφεύει χαρακτηριστικά. Κανένας απολύτως έλεγχος δε γίνεται, και όταν αυτός γίνει θα προκύψει μετά από καταγγελίες. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, σε συγκεκριμένη υπόθεση εμπόρου της Αττικής, υπήρξαν πέντε απανωτές καταγγελίες. Οι συγκεκριμένοι αγοραστές ακούγοντας τους ψιθύρους για την τακτική που ακολουθείται, προχώρησαν σε έλεγχο του αυτοκινήτου που αγόρασαν, σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία, που έχουν το ανάλογο «check program». Ο έλεγχος απέδειξε ότι το αυτοκίνητο είχε πραγματικά τα υπερδιπλάσια χιλιόμετρα από όσα το αγόρασαν…

Να διευκρινίσουμε εδώ στους εμπόρους και αναγνώστες μας που διαμαρτύρονται το γιατί δεν αποκαλύπτουμε τα ονόματα και τις επιχειρήσεις των παραπάνω καταγγελιών, η απάντηση είναι γιατί δε μας επιτρέπει ο νόμος. Εφόσον τελεσιδικήσει μία υπόθεση οι πρώτοι που θα τον αποκαλύψει είναι το newsauto.

Στο γιατί δεν έχει τελεσιδικήσει μία υπόθεση και αυτοί ακόμα λειτουργούν κανονικά, η απάντηση είναι, γιατί λίγο πριν την δίκη, ο έμπορος προβαίνει σε γενναίο συμβιβασμό και αλλαξείο του αυτοκινήτου των καταγγελλόντων αγοραστών.
 

 

Tags
Back to top button