Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Andy Priaulx: Οι οδηγοί πρέπει να είναι πάντα σε ετοιμότητα

Δεν έχει σημασία αν πρόκειται για μια μεγάλη έξοδο  όπου θα βρεθούν στους δρόμους χιλιάδες οδηγοί η για απλά μια εκδρομή σε ώρες που δεν έχει κίνηση στους δρόμους. Σημασία έχει ότι η προσοχή του οδηγού δεν πρέπει να αποσπάται... Ο οδηγός αγώνων της Ford Performance, Andy Priaulx, λέει ότι οι οδηγοί πρέπει να είναι πάντα σε εγρήγορση.

Ο Andy Priaulx, οδηγός αγώνων της Ford Chip Ganassi Racing, ετοιμάζεται για το μαραθώνιο του Le Mans 24 Hour στη Γαλλία, κάνοντας δοκιμές πριν τον αγώνα. Δείτε τι μας συμβουλεύει για ένα πολύωρο ταξίδι πίσω από το τιμόνι:

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΥ ΥΠΝΟΥ

Είτε ταξιδεύεις στον αυτοκινητόδρομο, είτε κινείσαι με 300 km/h στην ευθεία Mulsanne στην πίστα του LeMans – η οδήγηση απαιτεί συνεχή συγκέντρωση. Και αυτό επιτυγχάνεται σαφώς καλύτερα μετά από ένα καλό νυχτερινό ύπνο.

Όταν τα παιδιά μου ήταν μικρότερα και με ακολουθούσαν τα Σαββατοκύριακα του αγώνα, συνήθως είχα δικό μου δωμάτιο στο ξενοδοχείο για να εξασφαλίσω ένα καλό ύπνο πριν τον αγώνα.  

ΚΑΛΟ ΠΡΩΙΝΟ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Ο ανεφοδιασμός του οργανισμού σας με «καύσιμο» πριν από ένα μεγάλο ταξίδι είναι ζωτικής σημασίας. Πιθανόν η ικανότητα συγκέντρωσής σας για παρατεταμένο χρονικό διάστημα μειωθεί αν ξεκινήσετε με χαμηλά ποσοστά γλυκόζης στο αίμα.

Επιλέξτε ένα ολοκληρωμένο πρωινό που να απελευθερώνει ενέργεια με αργό ρυθμό, όπως ομελέτα σε φρυγανισμένο ψωμί ολικής άλεσης ή κουάκερ με καρύδια και μπανάνα σε φέτες

ΜΕΙΝΕΤΕ ΕΝΥΔΑΤΩΜΕΝΟΙ

Η αφυδάτωση μπορεί να προκαλέσει αίσθημα κόπωσης και απώλεια συγκέντρωσης.

Συνήθως χάνουμε πολλά υγρά κατά τη διάρκεια του αγώνα. Έχουμε ένα σωληνάκι μέσα στα κράνη ώστε να πίνουμε ποτά με ηλεκτρολύτες και νερό ενώ οδηγούμε. Αποφύγετε ποτά με γλυκαντικές ουσίες. Η υπεργλυκαιμία συνεπάγεται αναπόφευκτη απώλεια ενέργειας και συγκέντρωσης.

ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΤΕ ΑΛΚΟΟΛ ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΒΡΑΔΥ

Ίσως πιστεύετε ότι είστε μια χαρά για να οδηγήσετε την επόμενη μέρα, αλλά ξέρατε ότι στη Βρετανία 1 στις 10 συλλήψεις μεθυσμένων οδηγών γίνεται μεταξύ 6:00 και 8:00 το πρωί;

Το αλκοόλ επηρεάζει σοβαρά την ικανότητά σας για ασφαλή οδήγηση.

Αναρωτιέστε αν οι οδηγοί αγώνων απολαμβάνουμε κανένα ποτάκι; Ασφαλώς, αλλά ποτέ το βράδυ πριν τον αγώνα.

ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΧΕΙΡΑ ΜΕΡΙΚΑ ΣΝΑΚ

Τα φρέσκα φρούτα δεν προσφέρονται για ταξίδι, τα αποξηραμένα ενδείκνυνται περισσότερο σαν σνακ στη διαδρομή. Ανάμικτοι ξηροί καρποί και σπόροι προσφέρουν κάποια πρωτεΐνη και το απαραίτητο λίπος για ενέργεια μεγάλης διάρκειας.

Αποφύγετε τα γλυκά. Η υπεργλυκαιμία επηρεάζει αρνητικά την αντοχή σας.

ΚΑΝΕΤΕ ΤΑΚΤΙΚΑ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΑ

Ακόμα και οι οδηγοί αγώνων κάνουν διαλείμματα - πολύ μικρά βέβαια, που ονομάζονται pit stops. Κατά τη διάρκεια του 24ωρου αγώνα του Le Mans μπορεί να περάσουμε μέχρι 14 ώρες πίσω από το τιμόνι, ευτυχώς όχι συνεχόμενες!

Στο τέλος κάθε διαδρομής, είτε είναι μιας, δύο ή τριών ωρών, ένας άλλος οδηγός παίρνει τη θέση μας κι εμείς κοιμόμαστε, τρώμε και – ασφαλώς κάνουμε ένα διάλειμμα ξεκούρασης εάν χρειαστεί!

Επίσης, οι διατάσεις μας ανανεώνουν σωματικά για το επόμενο σκέλος.

ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΣΠΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ

Η Ford διαπίστωσε ότι το 11% νεαρών οδηγών παρακολουθούσε βίντεο κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Αυτό είναι απίστευτα επικίνδυνο και δεν πρέπει να αφήνετε ποτέ το τηλέφωνο να αποσπά την προσοχή σας από το δρόμο

Χρησιμοποιήστε ένα σύστημα hands-free, εάν έχετε, ή διαφορετικά, βάλτε το τηλέφωνο μακριά σας.

Κατά τη διάρκεια του αγώνα, χρησιμοποιούμε μόνο τον ασύρματο για επικοινωνία με τους τεχνικούς όταν πραγματικά είναι απαραίτητο, ώστε να είμαστε συγκεντρωμένοι στην οδήγηση. Και η ομάδα πάντα επιλέγει προσεκτικά τη στιγμή που θα μας μιλήσει, για να μην διασπάσει την προσοχή μας.

 

Tags
Back to top button