Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Auto - Moto

Ανακαλούνται 460 χιλιάδες αυτοκίνητα της Volvo για ελαττωματικό αερόσακο

Η Volvo γνωστοποίησε ότι προχωρά στην ανάκληση περισσότερων από 460 χιλιάδων παλαιότερων μοντέλων της σε ΗΠΑ, Καναδά και Μεξικό για ελαττωματικούς αερόσακους οδηγού, κάτι που διασυνδέεται και με μια ανθρώπινη απώλεια.

Το σύστημα που φουσκώνει τους αερόσακους αυτούς στα υπό διερεύνηση μοντέλα ενδέχεται να εκραγεί κατά τη διάρκεια της ενεργοποίησής του, αυξάνοντας τον κίνδυνο αιχμηρά μεταλλικά θραύσματα να χτυπήσουν τον οδηγό ή άλλους επιβάτες του αυτοκινήτου και να οδηγήσουν σε τραυματισμό ή θάνατο.

Οι αερόσακοι περιέχουν ένα συγκεκριμένο προωθητικό που μπορεί να απωλέσει μέρος των δυνατοτήτων του με την πάροδο του χρόνου και ύστερα από μακροχρόνια έκθεση σε υψηλές θερμοκρασίες και υγρασία.

Τα συστήματα που φουσκώνουν τους αερόσακους «όταν εκτίθενται σε κρίσιμα περιβάλλοντα -ζεστά και υγρά- συχνά κατά τη διάρκεια της ζωής τους διατρέχουν τον υψηλότερο κίνδυνο», σύμφωνα με έγγραφο που δημοσιεύτηκε στον ιστότοπο της NHTSA.

Η Volvo δήλωσε ότι είναι ενήμερη για ένα περιστατικό δυσλειτουργίας, το οποίο είχε αποτέλεσμα έναν θάνατο.

Ο κατασκευαστής των συστημάτων αυτών είναι η γερμανική προμηθεύτρια εταιρεία ZF Friedrichshafen, αναφέρεται στην έκθεση ανάκλησης, ενώ η Autoliv είναι ο συναρμολογητής του συγκεκριμένου συστήματος SRS.

Η ανάκληση περιλαμβάνει περίπου 259.383 αυτοκίνητα στις ΗΠΑ, 7.048 στον Καναδά και 2.475 στο Μεξικό. Σύμφωνα με το έγγραφο της NHTSA, τα οχήματα που επηρεάζονται είναι το S80 από το 2001 έως το 2006 και το S60 από το 2001 έως το 2009.

Ο εκπρόσωπος της Volvo, Thomas McIntyre Schultz, είπε ότι η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία είχε εκδώσει τον Νοέμβριο του 2019 προληπτική ανάκληση ασφαλείας για σχεδόν 124.000 S60 πρώτης γενιάς και S80 από τα μοντέλα του 2001 έως το 2003, ύστερα από ατύχημα το 2018 που αφορούσε το σύστημα φουσκώματος του αερόσακου. Η Volvo είπε ότι ενημερώθηκε για το ατύχημα στο μέσον του 2019.

«Οι έρευνές μας έδειξαν ότι αυτό είναι ένα πρόβλημα που μπορεί να προκύψει με την πάροδο του χρόνου», είπε ο Schultz. «Για να αποφύγουμε περαιτέρω κινδύνους, αποφασίσαμε να επεκτείνουμε το πεδίο εφαρμογής (της ανάκλησης)».

Το ελάττωμα φαίνεται παρόμοιο με αυτό που βρέθηκε στους αερόσακους που κατασκευάζονταν για πολλά χρόνια από την πρώην Takata, η οποία είχε αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη ανάκληση στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Η ανάκληση της Volvo δεν αποτελεί μέρος τρέχουσας έρευνας της NHTSA.

Για να διορθωθεί το πρόβλημα, η Volvo θα αντικαταστήσει τους αερόσακους από την πλευρά του οδηγού με ένα πιο σύγχρονο προωθητικό και σύστημα φουσκώματος.

Οι έμποροι ειδοποιήθηκαν από τις 30 Σεπτεμβρίου, ενώ οι ιδιοκτήτες οχημάτων θα ειδοποιηθούν από τις 29 Νοεμβρίου. Προσώρας, η Volvo δεν έχει κάνει καμία αναφορά για το αν το πρόβλημα αφορά αυτοκίνητα που διατέθηκαν στις ευρωπαϊκές αγορές.

Tags
Back to top button