Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

Αεροπορικές τραγωδίες 737: Η Boeing γνώριζε τη βλάβη από το 2017 κι αδιαφόρησε

Η αεροναυπηγική εταιρεία Boeing γνώριζε ήδη από το 2017 ότι ένα προειδοποιητικό όργανο εντός του πιλοτηρίου των Boeing737 MAX ήταν ελαττωματικό, ωστόσο έλαβε την απόφαση να μην προχωρήσει στις ανακλήσεις για την επισκευή της δυσλειτουργίας έως το 2020, όπως γνωστοποίησαν εχθές μέλη του αμερικανικού Κογκρέσου.

Ο εν λόγω προειδοποιητικός ενδείκτης  ενημερώνει τους πιλότους όταν οι δύο αισθητήρες που μετρούν τη γωνία προσβολής (τη γωνία ανάμεσα στη ροή αέρα και το φτερό) εμφανίζουν διένεξη. Τα εσφαλμένα δεδομένα για τη γωνία προσβολής πιστεύεται ότι έπαιξαν ρόλο στα δύο πολύνεκρα αεροπορικά δυστυχήματα, που σημειώθηκαν στην Ινδονησία τον Οκτώβρη του 2018 και την Αιθιοπία τον περασμένο Μάρτιο. Και στις δυο τραγωδίες, τα αεροσκάφη που συνετρίβησαν ήταν Βoeing 737 MAX 8, τα best seller της εταιρείας. 

Τα εν λόγω δυστυχήματα, στα οποία πέθαναν συνολικά 346 άνθρωποι, πυροδότησαν έρευνες από τις αρμόδιες κανονιστικές αρχές και πολιτικούς φορείς στις ΗΠΑ. Τους μήνες που ακολούθησαν, η Boeing, που έχει την έδρα της στο Σικάγο, αντιμετώπισε την χειρότερη κρίση στην άνω των 100 ετών ιστορία της. 

Η Boeing αποφάσισε τον Νοέμβρη του 2017 να αναβάλλει την αναβάθμιση λογισμικού που θα διόρθωνε το ελαττωμα στο σύστημα ειδοποίησης για τη «Διένεξη ΑοA» για το 2020, δηλ. τρία ολόκληρα χρόνια μετά την αρχική ενημέρωση, υπογράμμισαν εχθές σε δελτίο Τύπου οι Peter DeFazio και Rick Larsen, μέρη του αμερικανικού Κογκρέσου. Η Boeing άλλαξε τον προγραμματισμό της επισκευής, επισπεύδοντάς την, μόνο αφότου συνετρίβη η πτήση της Lion Air στην Ινδονησία, συμπληρώνουν στη δήλωσή τους οι δύο πολιτικοί. 

Σύμφωνα με το Reuters, o εκπρόσωπος της Boeing, Gordon Johndroe, δήλωσε μέσω email ότι κατά τη διάρκεια ενός ελέγχου ασφαλείας της εταιρείας είχε διαπιστωθεί ότι η απουσία της προειδοποίησης «Διένεξης AοA» δεν επηρέαζε αρνητικά ούτε την ασφάλεια αλλά ούτε και τη λειτουργία του αεροπλάνου. «Με βάση τον έλεγχο ασφάλειας, η αναβάθμιση είχε προγραμματιστεί για την ίδια περίοδο με την έναρξη λειτουργίας των MAX 10 το 2020. Φανήκαμε ανεπαρκείς στην εφαρμογή της προειδοποίησης «Διένεξης AoA» και λαμβάνουμε μέτρα για την αντιμετώπιση αυτών των ζητημάτων, ώστε να μην επαναληφθούν», δήλωσε ο Johndroe.

Η Boeing έχει παραδεχτεί ότι ανακάλυψε το πρόβλημα το 2017, λίγο καιρό αφότου άρχισε να παραδίδει τα κορυφαία αεροσκάφη 737 MAX στους πελάτες της. Ωστόσο δεν ενημέρωσε την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αερομεταφορών (FAA) των ΗΠΑ για το ελάττωμα παρά μόνο έναν χρόνο αργότερα, όταν συνετρίβη η πτήση της Lion Air, επισημαίνουν οι νομοθέτες.

Όπως προσθέτουν στη δήλωσή τους, η Επιτροπή Μεταφορών και Υποδομών της Βουλής των Αντιπροσώπων απέστειλε επιστολές στην Boeing, την United Technologies Corp και την FAA, ζητώντας περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την ειδοποίηση της «Διένεξης AoA». Πρόκειται για το δεύτερο αίτημα που υποβάλλει η συγκεκριμένη επιτροπή στην Boeing και την FAA, προκειμένου να λάβει περισσότερα αρχεία σχετικά με την έρευνά της για το αεροσκάφος MAX.

 

Tags
Back to top button