Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

48ωρη απεργί στα πλοία Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ιταλία: Ναυτικοί καταγγέλλουν ελλείψεις και κίνδυνο για την ασφάλεια

Την κήρυξη 48ωρης απεργίας στα επιβατηγά-οχηματαγωγά πλοία της γραμμής Πάτρα – Ηγουμενίτσα – Ιταλία, από τα μεσάνυχτα της Τρίτης 3 Ιουνίου έως τα μεσάνυχτα της Τετάρτης 4 Ιουνίου 2025 αποφάσισε η διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ), καταγγέλλοντας σοβαρές ελλείψεις προσωπικού και αθέτηση δεσμεύσεων από πλευράς πολιτείας και εργοδοτών.

Κατά τη συνεδρίαση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ τη Δευτέρα 19 Μαΐου, εκτιμήθηκε εκ νέου η κατάσταση στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας. Όπως τονίζεται στην ανακοίνωση, τα σοβαρά προβλήματα που είχαν τεθεί ήδη από τον Οκτώβριο του 2024 – όταν είχε πραγματοποιηθεί τετραήμερη απεργία – παραμένουν άλυτα, παρά τις τότε δεσμεύσεις του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) και του πρώην υπουργού Ναυτιλίας κ. Στυλιανίδη.

Όπως αναφέρει η ΠΝΟ, στις 22 Απριλίου 2025 πραγματοποιήθηκε νέα συνάντηση της Ομοσπονδίας με τον νυν υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Βασίλη Κικίλια, κατά την οποία τέθηκαν εκ νέου τα ίδια αιτήματα. Η ΠΝΟ επανέλαβε πως πρόκειται για ζητήματα άμεσης προτεραιότητας που σχετίζονται με τις διανυκτερεύσεις των πληρωμάτων, τη συχνότητα των express δρομολογίων, αλλά κυρίως με την υποστελέχωση στα πλοία της Αδριατικής.

Σύμφωνα με την ΠΝΟ, η κατάσταση έχει φτάσει σε οριακό σημείο, καθώς «η υπερεργασία και η υπερκόπωση του μειωμένου πληρώματος θέτουν σε σοβαρό κίνδυνο την ασφάλεια και την ανθρώπινη ζωή στη θάλασσα».

Παρά τις επανειλημμένες συναντήσεις και διαβουλεύσεις με τον ΣΕΕΝ, μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει καμία ουσιαστική ενέργεια για την αποκατάσταση της στελέχωσης, τονίζει η ΠΝΟ.

Το συνδικαλιστικό σωματείο των ναυτικών καλεί την πολιτεία να αναλάβει άμεσα τις ευθύνες της και να προχωρήσει στην ουσιαστική επίλυση των προβλημάτων, τονίζοντας ότι το βασικό αίτημα της απεργιακής κινητοποίησης είναι «η στελέχωση των πλοίων σύμφωνα με τις πραγματικές ανάγκες και τις συνθήκες εργασίας των ναυτικών».

 

Η νέα κινητοποίηση αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά τα δρομολόγια προς και από την Ιταλία, εν μέσω θερινής περιόδου και αυξημένης τουριστικής κίνησης.

 

Tags
Back to top button