Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

«Ζαμπάτης Μαρίνος» και «Κωτούλας Γεώργιος»: Τα νέα σκάφη του Λιμενικού

Ένα από τα νέα σχέδια σκαφών που θα ενταχθούν στις δυνάμεις της Ελληνικής Ακτοφυλακής (Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ) (Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή) στο εγγύς μέλλον είναι το P355GR, ένα σχέδιο παράκτιου πλοίου περιπολίας από το Ιταλικό ναυπηγείο Cantiere Navale Vittoria (CNV) SpA.

Στις 22 Ιανουαρίου 2019, το Ελληνικό Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής υπέγραψε σύμβαση 42 εκατομμυρίων ευρώ με την Cantiere Navale Vittoria, μέσω του αποκλειστικού αντιπροσώπου της εταιρείας στην Ελλάδα, της Gladius PC, για την προμήθεια τριών (3) περιπολικών πλοίων προς το Λ.Σ. και μια επιλογή για ένα τέταρτο. Αυτή τη μέρα σηματοδότησε την έναρξη ενός φιλόδοξου προγράμματος μίνι εξοπλισμού για το Λ.Σ., ένα πρόγραμμα που στοχεύει στην ενίσχυση της οργάνωσης με σύγχρονα σκάφη με αυξημένες δυνατότητες και νέο εξοπλισμό, αλλά και στον εκσυγχρονισμό του υπάρχοντος εξοπλισμού, όπως σκάφη και αεροσκάφη.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο σκάφος του Λ.Σ. είναι μια τροποποιημένη έκδοση του P350 (το 35 δείχνει το μήκος σε μέτρα) που εξυπηρετεί σε σημαντικό αριθμό την ακτοφυλακή της Λιβύης (P350 LAR) και την Τυνησία (P350 TN). Πρέπει να σημειωθεί εδώ ότι η Cantiere Navale Vitoria SpA έχει μακρά παράδοση στο σχεδιασμό και την κατασκευή σκαφών διαφόρων τύπων από το 1927. Με παραγωγή περισσότερων από 800 σκαφών όπως: φορτηγά-σκάφη, αλιευτικά σκάφη, δεξαμενόπλοια, βυθοκόροι, πορθμεία και επιβατικά πλοία καθώς και περιπολικά σκάφη διαφόρων μεγεθών για τη Σλοβενία, τη Λιβύη, την Τυνησία, την Ιταλία, τη Μάλτα και την Κύπρο.

Το ελληνικό P355 GR είναι ουσιαστικά ένα νέο μοντέλο και όχι μόνο μια έκδοση του υπάρχοντος P350. Το νέο σκάφος έχει σχεδιαστεί βέλτιστα για να εκτελεί ένα ευρύ φάσμα αποστολών, έχει μήκος 37 μέτρα προκειμένου να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις του διαγωνισμού του Λ.Σ. και κυρίως όσον αφορά την αυτονομία, τους χώρους διαμονής και το φουσκωτό σκάφος Rigid-Hull (RHIB).

Υπάρχουν εξαιρετικοί χώροι διαβίωσης, γεννήτρια και κλιματισμός σε όλα τα κλειστά διαμερίσματα. Η μετατόπισή του πλησιάζει τους 160 τόνους με πλήρες φορτίο. Η ταχύτητά του με πλήρες φορτίο είναι 38 κόμβοι και με μέσο φορτίο ξεπερνά τους 40 κόμβους, ενώ το μέγιστο εύρος με ταχύτητα τουλάχιστον 18 κόμβων υπερβαίνει τα 1.000nm! Το σκάφος έχει 16 κρεβάτια σε 6 χώρους διαμονής (καμπίνες) για το πλήρωμα 12 μελών και 4 επιπλέον επιβάτες λόγω της επιχειρησιακής απαίτησης του Λ.Σ., ενώ έχει επίσης τη δυνατότητα να φιλοξενήσει 20 επιπλέον επιβάτες (ομάδα ειδικών δυνάμεων, ναυάγια κ.λπ. .) στα καθίσματα. Υπάρχουν επίσης κατάλληλες διατάξεις για την υποδοχή και μεταφορά ασθενών και τραυματισμένων από φορείο.

Κάθε σκάφος έχει δύο φορεία, ενώ κάθε πλοίο θα μεταφέρει πλήρη εξοπλισμό για τη διάσωση-συλλογή ναυαγίων (συσκευή γρήγορης ρυμούλκησης, δίχτυ συλλογής, εξοπλισμός πρώτων βοηθειών κ.λπ.). Εκτός από όλα αυτά, το σκάφος θα είναι εξοπλισμένο με όλα όσα χρειάζονται για να εξυπηρετήσει το πλήρωμα, όπως πλυντήριο, στεγνωτήριο, πολλά μπάνια, πλήρως εξοπλισμένη κουζίνα, ηχοσύστημα, τηλεοράσεις, γραφεία και πολλά άλλα.

Tags
Back to top button