Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
Travel

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Τον Απρίλιο το νέο ηλεκτροκίνητο τρένο για Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Θα εκτελεί το δρομολόγιο σε τέσσερις ώρες

Μέσα στον Απρίλιο αναμένεται να λειτουργήσει το νέο ηλεκτροκίνητο τρένο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το οποίο θα εξυπηρετεί το δρομολόγιο Αθήνα - Θεσσαλονίκη.

Με αυτό τον τρόπο η ΤΡΑΙΝΟΣΕ «απαντάει» στο τελεσίγραφο του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπιρτζη, που ζήτησε από την, ιταλικών συμφερόντων πλέον, εταιρία να δρομολογήσει γρήγορο τρένο.

Όπως αναφέρουν οι ypodomes, ακόμα δεν έχει αποφασιστεί το πότε θα γίνει αυτό καθώς εν πολλοίς εξαρτάται από το πότε θα ολοκληρωθούν τα έργα ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Λιανοκλάδι-Δομοκός.

Για τα συγκεκριμένα παράγοντες της αγοράς κοντά στα έργα αναφέρουν ότι αυτά θα έχουν ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Μαρτίου και στις δύο κατευθύνσεις και πως είναι πιθανό η πρώτη γραμμή να ολοκληρωθεί λίγες μέρες νωρίτερα.

Το δρομολόγιο αποκλειστικά με ηλεκτροκίνηση, θα γίνεται προς το παρόν με τις υπάρχουσες ηλεκτράμαξες και η διάρκεια του θα είναι περίπου 4 ώρες (ίσως και λίγα λεπτά παραπάνω).

Το "εξπρές" δρομολόγιο της γραμμής Αθήνας-Θεσσαλονίκης δεν θα χρειάζεται πλέον να αλλάζει από ντιζελοκίνηση και ηλεκτροκίνηση και οι ταχύτητες που θα μπορεί να αναπτύσσει θα μπορεί να είναι μέχρι και 200χλμ/ώρα που είναι και το επίσημο ανώτατο όριο στο ελληνικό σιδηροδρομικό δίκτυο.

Όπως σημειώνουν οι ίδιες πηγές, θα περιλαμβάνει πιθανότατα 3 στάσεις, ενώ εξετάζεται η αναβάθμιση των υπηρεσιών ιδιαίτερα στην Α`θέση και για παράδειγμα η χρήση ενός app από το οποίο ο επιβάτης θα μπορεί να δίνει παραγγελίες προς το κυλικείο και να υπάλληλος να του τα σερβίρει χωρίς να χρειάζεται να σηκώνεται από τη θέση του.

Αναφορικά με το νέο τρένο αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα κάνει την εμφάνιση του αργότερα, όταν θα έχουν ολοκληρωθεί πλήρως τα έργα τηλεδιοίκησης, σηματοδότησης και ETCS σε όλο το μήκος του δικτύου.

Αυτό θα επιτρέψει την αύξηση της ταχύτητας και της ασφάλειας σε πολλά περισσότερα σημεία με αποτέλεσμα η διάρκεια του δρομολογίου να πέσει ακόμα περισσότερο στις 3 ώρες και 30 λεπτά.

Tags
Back to top button