Στο greek-observatory και τις Ειδήσεις Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία από εμάς και τους συνεργάτες μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν συναινέσετε ή να αρνηθείτε να συναινέσετε. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αρνηθείτε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο. Μπορείτε πάντα να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο ή επισκεπτόμενοι την πολιτική απορρήτου μας.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας.Δες περισσότερα εδώ.
ΚΥΡΙΑ ΘΕΜΑΤΑ

Το μελλοντικό πλοίο του ΠΝ; - Fincantieri, Naval Group κατέθεσαν κοινή βιομηχανική πρόταση για την Ευρωκορβέτα!

Ισχυρή υποψηφιότητα για την ενίσχυση του ΠΝ θέτει η Ευρωκορβέτα. Άλλωστε το ΠΝ πρέπει να αντικαταστήσει ή καλύτερα να αποκτήσει έναν στόλο 14-15 σύγχρονων πλοίων. Συνεπώς, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη η απόκτηση τουλάχιστον 3-4 κορβετών από το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα EPC.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της ευρωπαϊκής κοινοπραξίας Naviris (Fincantieri, Naval Group), μαζί με τα ισπανικά ναυπηγεία Navantia, κατέθεσε στις 9 Δεκεμβρίου την κοινή βιομηχανική τους πρόταση σχετικά με το ευρωπαϊκό πρόγραμμα κορβέτας ΕPC (European Patrol Corvette), στο οποίο συμμετέχει και η Ελλάδα.

Όπως αναφέρει η ανακοίνωση στόχος της βιομηχανικής πρότασης είναι η μεγιστοποίηση της συνεργασίας μεταξύ της ευρωπαϊκής ναυπηγικής βιομηχανίας, μέσω της ναυπήγησης της κορβέτας EPC, σύμφωνα με το

Η έγκριση της βιομηχανικής πρότασης, από την ΕΕ, θα συνοδευτεί από την αποδέσμευση του ποσού των € 60 εκατομμυρίων, το οποίο θα δαπανηθεί για ερευνητικούς/σχεδιαστικούς σκοπούς (άλλα € 30 εκατομμύρια είναι πιθανό να εκταμιευτούν σε ύστερο χρόνο).

Στο πρόγραμμα EPC συμμετέχουν η Ιταλία, η Γαλλία, η Ισπανία και η Ελλάδα, ενώ στη συγχρηματοδότηση του προγράμματος συμμετέχουν πλέον η Δανία και η Νορβηγία.

Συνολικά συμμετέχουν στο πρόγραμμα 40 ευρωπαϊκές εταιρίες. Στις αρχές Νοεμβρίου ο Πλοίαρχος Andrea Quondamatteo, αξιωματικός του Ιταλικού Ναυτικού και διευθυντής του προγράμματος της Ευρωκορβέτας, μιλώντας στην ιστοσελίδα «DefenseNews», μίλησε για το πρόγραμμα της Ευρωκορβέτας.

Όπως είπε το πρόγραμμα θα κοστίσει περί τα € 6 δισεκατομμύρια, ενώ μέχρι στιγμής υπάρχει ενδιαφέρον για 20 πλοία, έξι για τη Γαλλία, έξι και την Ισπανία και οκτώ για την Ιταλία.

Τα πλοία θα έχουν περί τα 105 μέτρα μήκος, 3.000 τόνους εκτόπισμα και θα αναπτυχθούν σε δύο κύριες εκδόσεις: Μάχης και μακράς περιπολίας.

Και οι δύο εκδόσεις θα ενσωματώνουν ραντάρ 3D με την κάθε χώρα να επιλέγει το ραντάρ της επιθυμίας της.

Η ευελιξία στη σχεδίαση θα επιτρέψει σε κάθε χώρα να διαμορφώσει το πλοίο σύμφωνα με τις ανάγκες της (σύστημα διαχείρισης μάχης, αισθητήρες, όπλα κ.ά.). Επίσης, και οι δύο εκδόσεις θα ενσωματώνουν βλήματα αντιαεροπορικής άμυνας, μέσου και/ή μικρού βεληνεκούς.

Η έκδοση μάχης θα ενσωματώνει και σύστημα αντιμετώπισης τορπιλών, ενώ η επιθυμητή μέγιστη ταχύτητα είναι 25-26 κόμβοι (46-48 χιλιόμετρα την ώρα).

Η έκδοση μακράς περιπολίας θα έχει μέγιστη ταχύτητα περί τους 24 κόμβους (44 χιλιόμετρα την ώρα). Επιθυμητός χρόνος παράδοσης του πρώτου πλοίου είναι το 2027.

Tags
Back to top button